Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betsson: vraag over weddenschap "Over 7.5 schoten op doel"

Kan iemand mij aub helpen? Ik heb via Betsson gespeeld dat Parma meer dan 7.5 keer richting doel zal schieten. Nou staat overal dat ze 8 keer richting doel hebben geschoten en ik heb zelf ook deze wedstrijd live bekeken en telde ik ook dat er 8 keer werd geschoten. Tot mijn verbazing is het als lost verwerkt omdat zij de stats volgen van deze site http://www.legaseriea.it/en/serie-a/match-report/2019-20/UNICO/UNI/31/ROMPAR

Deze site heeft de stats totaal niet goed verwerkt en toevallig heeft flashscore hetzelfde staan maar er klopt niets van. Weet iemand wat ik kan doen? Moet ik de kansspelcommissie benaderen? In de live chat lijkt het alsof ze mij gek verklaren ik heb diverse sites opgestuurd met de daadwerkelijke stats maar die nemen ze gewoon niet serieus omdat hun site in hun voordeel is.

Ik hoor graag wat advies van de leden die hier verstand van hebben!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagbenjohnson in 8-07-2020 22:48 Bookmakers
in 8-07-2020 22:48 Bookmakers
22 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

betsson is echt een pruts bookie. Werkt ook wel eens in het voordeel. Foute bets toch uitbetalen.

0 Vind ik leuk's

Je bent je geld kwijt. Bij de softie bookies krijg je vaak met dit soort taferelen te maken. Blijft mij altijd verbazen dat mensen bij dit soort bookies betten.Je zal niet zoveel kunnen want Betsson heeft geen nederlandse licentie. Misschien dat je hun licentie houder in Malta kan bereiken. En anders een rechtzaak beginnen via de EU. Maar dat zal denk ik ook niet de moeite waard zijn.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.