Betsson steelt geld (opgelost!)
Hierbij een waarschuwing voor iedereen die ooit nog is betsson wil gaan gebruiken.
Ik heb gebruik gemaakt van hun 100% bonus tot max 55 euro. (10x bonus rondspelen) zie: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betsson/
55 euro gestort, 55 euro ontvangen.
3 dagen later sta ik op 444 euro (met 70% rondgespeeld)
Ik kan echter nu alleen nog maar bets plaatsen tussen de 6 en 10 cent. Op deze manier kan ik nooit mijn bonus vrij spelen en dus nooit uit laten betalen. Zelfs het gestorte geld kan ik niet terugkrijgen. Ik weet dat veel bookies limieten opleggen maar dit slaat alles. Eigenlijk hebben ze m'n geld gewoon gestolen.
iemand ervaringen/tips?
Ik heb wel eens vaker een limiet gekregen ergens maar dat was dan 50 of 100 euro maar dit slaat alles, en als ze het niet oplossen staat het gelijk aan diefstal.
Ik heb net contact opgenomen met de bookie. Ik krijg binnen 24 uur reactie zei de jongen op de chat. Het is ook nog is zo dat de bonus binnen 30 dagen verloopt dus ik heb nog maar 3 weken om hiervoor een oplossing te vinden.
Interessant! We gaan dit volgen en willen hierover graag met betsson contact opnemen. Dit kan absoluut niet de bedoeling zijn. Hou je ons op de hoogte wat de support zegt?
Ik heb net contact opgenomen met de bookie. Ik krijg binnen 24 uur reactie zei de jongen op de chat. Het is ook nog is zo dat de bonus binnen 30 dagen verloopt dus ik heb nog maar 3 weken om hiervoor een oplossing te vinden.
Interessant! We gaan dit volgen en willen hierover graag met betsson contact opnemen. Dit kan absoluut niet de bedoeling zijn. Hou je ons op de hoogte wat de support zegt?
Ja dat zal ik doen, zou top zijn als jullie dat willen doen!
Ik kreeg daar als antwoord van je kan je bonus annuleren. De eerste chatmedewerker die probeerde me nog een poot uit te draaien door te zeggen als je annuleert dat je dan je winsten wel kon uitcashen, maar in de voorwaarden stond duidelijk dat dit niet het geval was en een andere chatgast zei ook dat dat niet kon.
Ik denk dat Betsson jou eenzelfde limiet heeft opgelegd van 1%, als je nog door wilt betten zou ik dan op premier league/nba/mlb zetten, daar zijn de limieten iets hoger en kan je iets meer inzetten. Al is het limiet van Betsson en Betsafe sowieso niet te pruimen aangezien er bij de kleinere competities een normaal plafond van €25 euro is en bij grotere hooguit €100/€150. Daarboven moet je het goed laten keuren door een of andere douchbag, maar als je een limiet hebt keurt hij alles af...
Er zal niet veel anders op zitten dan dit accepteren of je verlies nemen en je bonus annuleren. In mijn geval was ik gewoon doorgegaan en pakte ik alle picks uit de premier league en primera division waarbij de odds boven het gemiddelde lagen (ze konden me toch niet verder limiteren :p).
Ook heeft contact opnemen met hun operator, manager of bemiddelingsinstantie (zoals SBR) geen zin aangezien de bookmakers zelf hun regeltjes hebben gemaakt en dus een soort dictators zijn. Je kunt het natuurlijk wel nog proberen, maar ik weet voor 95% zeker dat ze hun poot stijf houden net zoals ze dat bij mij hebben gedaan.
Uiteindelijk heb ik alsnog iets van €25 extra winst, bovenop mijn eerste bet die ik ooit had gedaan bij Betsafe. Al moet ik zeggen dat het nergens op sloeg om €0,50 in te zetten :')
Zo dit moest ik ff kwijt, succes verder!
Dit heb ik ook gehad, maar dan niet bij betsson maar dan bij betsafe (die bedrijven hebben dezelfde odds en vallen volgens mij onder dezelfde holding).
Zo dit moest ik ff kwijt, succes verder!
Dankje voor je bericht. Als ze niks toegeven zit er inderdaad niks anders op om m'n verlies te nemen. Ik zou graag net als jou desnoods 50 cent per bet willen inzetten, met slechts 6 cent en nog 170 euro rond te spelen komt dit echter neer op 2833 bets in 3 weken. Daar heb ik simpelweg de tijd niet voor.
Edit; de minimale inzet is zelfs 10 cent. Ik kan overal echter maar 5-8 cent inzetten. Het wedden is me dus eigenlijk feitelijk onmogelijk gemaakt.
Als ik jou was zou ik trouwens in uiterste nood wel contact opnemen met hun operator, deze zit op Gibraltar en anders dan die van Malta doen deze wel wat voor de spelers. Je moet het er in ieder geval niet bij neerleggen (het gaat om een smak geld).
Ja dat ga ik zeker doen. Ik ga nu eerst afwachten wat hun reactie is op mijn mails. Heb het inmiddels ook gemeld bij sbr.
Kan een moderator eventueel de topic titel aanpassen, die was iets te voorbarig.
Iedereen bedankt voor zijn reactie.