Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betrebels besluit om mijn bonus niet toe te kennen

Leden en voetbalwedden,

Ik kreeg (waarschijnlijk net zoals jullie allemaal) een mail van voetbalwedden met reclame voor BetRebels. Kennelijk zijn VW en Betrebels een samenwerking aangegaan en worden ze nu gepromoot. Ik heb hier vervolgens op geklikt en de voorwaarden bekeken. Ik heb hier nog nooit een account gehad (had er überhaupt nog nooit van gehoord) en heb toen besloten een account aan te maken omdat de voorwaarden wel redelijk waren.

Na het aanmaken van mijn account heb ik braaf de stappen gevolgd en heb ik daarna direct mijn documenten ter verificatie opgestuurd. Deze werden allen binnen een paar uur gevalideerd en werd ik aangeraden om een storting te maken voor de welkomstbonus. (Ik had me trouwens ook aangemeld via de speciale link). Na mijn storting heb ik ook weer de stappen gevolgd en een mail gestuurd naar bonus@betrebels.com met het verzoek tot het verkrijgen van de bonus. Vervolgens kreeg ik de volgende reactie terug:

Dear Elvira,

Thank you for contacting us.

We regret to inform you are not eligible to receive the bonus.

Terms and Conditions:

18. BetRebels reserves the right to amend, cancel, reclaim or refuse any

promotion at its own discretion.

Please feel free to contact us should you require any further assistance, via live chat or to cs@betrebels.com.

Kind Regards, 

Ioanna

BetRebels Team

Ik heb daarna om uitleg gevraagd omdat ik geen enkele regel heb gebroken. Dit was mijn eerste account ooit, op een niet gedeelde computer. Ook is mijn IP nooit op die site geweest dus er kan ook geen sprake zijn dat ik meerdere accounts zou hebben. Zat verder ook niet op een VPN of iets dergelijks en mijn cookies waren 100% cleaned. Men weigerde vervolgens om uitleg te geven wat hun reden hiertoe was. Ik vind dit ronduit belachelijk maar helaas staan zij in hun recht om hun terms and conditions te volgen als ze dat willen en mogen ze dit weigeren. Ik heb toen gezegd, dan verliezen jullie mij direct als klant en wil ik mijn geld terug storten. Dus heb ik een uitbetalingsverzoek gedaan en vervolgens krijg ik dit:

Thank you for contacting us.

We would like to let you know that payout requests are getting elaborated within 24 hours. Your withdrawal houwever has been rejected as there is no gaming activity so far. Kindly be reminded that:

5.16 The client before requesting a withdrawal it is obligatory to wager at least once the entire amount of his deposit. If there is any evidence of a series of bets/wagers placed which results in guaranteed customer profits irrespective of the outcome, or where all the betting/wagering is determined to be low risk, BetRebels reserves the right to suspend the account and we may also report this to the relevant authorities.

En als ik dit goed lees, dan zegt men dus dat ik ook nog eens die €100 minstens 1 keer moet rondspelen, en als ik dat op lage odds doe (wat zijn in hun ogen te lage odds?) dan hebben ze ook nog eens het recht om mijn account te sluiten!? Ik heb al gereageerd hierop dat als men gewoon van te voren duidelijk had gecommuniceerd over het niet vergeven van de bonus toen ik mijn documenten stuurde (die dus wel goedgekeurd zijn!) dan had ik die storting sowieso nooit gemaakt!

Kortom, ik zou graag zien dat VW nu stappen hierop onderneemt want dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik gok normalitair nooit bij relatief kleine shady bookmakers waar ik nog nooit van heb gehoord precies om dit soort achterlijke fratsen, maar omdat VW deze website persoonlijk promootte heb ik dit nu wel gedaan.

Ik hoor graag hoe we dit gaan oplossen...

P.S.

Ik ben niet de enige. 1 vriend van mij (ook lid van VW) en mijn oom (die in een heel andere stad woont en nooit op mijn computer heeft gezeten) hebben precies hetzelfde. Bij beiden de documenten goedgekeurd, maar de bonus niet gekregen na de storting.

7 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagelfjezwan in 26-06-2019 11:25 Bookmakers
in 26-06-2019 11:25 Bookmakers
21 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Allereerst vervelend dat de zaken op deze manier zijn gelopen. We willen graag navraag voor je doen bij deze bookmaker. Tot dusver hebben we geen klachten binnengekregen over BetRebels en zijn onze eigen ervaringen met de bookmaker ook goed (anders hadden we hem uiteraard niet op VW getoond).

Zou je ons je gebruikersnaam willen sturen (mag ook via PM)? Dan nemen we contact voor je op met de bookmaker. Daarnaast zijn we ook benieuwd naar de gebruikersnamen van je vriend en oom, zodat we ook voor hen eventueel een oplossing kunnen zoeken.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op wo. 26 jun. 2019, 13:37 schreef vw-support:

Allereerst vervelend dat de zaken op deze manier zijn gelopen. We willen graag navraag voor je doen bij deze bookmaker. Tot dusver hebben we geen klachten binnengekregen over BetRebels en zijn onze eigen ervaringen met de bookmaker ook goed (anders hadden we hem uiteraard niet op VW getoond).

Zou je ons je gebruikersnaam willen sturen (mag ook via PM)? Dan nemen we contact voor je op met de bookmaker. Daarnaast zijn we ook benieuwd naar de gebruikersnamen van je vriend en oom, zodat we ook voor hen eventueel een oplossing kunnen zoeken.

PM onderweg.

En gewoon uit interesse, wat vinden jullie van die tweede mail? Ik snap heel goed dat bookies hun eigen regels mogen 'verzinnen' en zo lang ik die accepteer dat ik ze moet volgen. En ik snap ook dat die regel tegen witwassen is. Maar als ik dus per ongeluk (anders had ik het niet gedaan) een storting maak, hier spijt van heb, en vervolgens (omdat het al moet) die €100 op een quotering van Q1.01 wil zetten, dan hoor ik niet gestraft te worden daarop dat ze mijn account sluiten. Weet niet hoe nouw ze die regel nemen, maar ik ben daar wel huiverig voor en wil dat risico niet lopen. Heb die 100 nu nog op mijn account staan en nog niet ingezet.

Ben erg benieuwd naar jullie persoonlijke mening wat jullie vinden van dit soort vieze trucjes.

0 Vind ik leuk's

We wachten eerst even het verhaal van de bookmaker af, alvorens we een mening hierover vormen. We houden je via mail op de hoogte van de situatie!

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op wo. 26 jun. 2019, 13:25 schreef elfjezwan:

Ik ben niet de enige. 1 vriend van mij (ook lid van VW) en mijn oom (die in een heel andere stad woont en nooit op mijn computer heeft gezeten) hebben precies hetzelfde. Bij beiden de documenten goedgekeurd, maar de bonus niet gekregen na de storting.

Ze hebben het ook niet over meerdere accounts, toch?

2 Vind ik leuk's

Nee, ik dacht ik meld het alleen mocht een ander erover beginnen. Heb echt geen idee wat voor hun een reden kan zijn het niet te geven

0 Vind ik leuk's

Ik heb hier zowel de welkomstbonus als mijn eerste maandelijkse bonus direct ontvangen en ook bij de uitbetaling naar neteller twee keer geen problemen ondervonden. Speel er momenteel niet tot de bonus van juli komt maar ben benieuwd wat de ervaringen van andere spelers zijn.

Edit: Overigens is de regel dat je je storting minimaal 1x moet rondspelen tegenwoordig bij bijna alle bookmakers van kracht, zo ook bij Unibet sinds dit jaar.

Bericht gewijzigd door donnynedved op wo 26 jun. 2019, 15:09
1 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Pfoe zal dadelijk zien dat ik geen 50 euro meeneem naar de plaatselijk snackbar anders verplichten ze me nog om alles op te gebruiken

0 Vind ik leuk's

Ik heb vandaag de bonus geactiveerd en 1e bet geplaatst. Ik zal iets laten weten hoe het afloopt

0 Vind ik leuk's
Op wo. 26 jun. 2019, 16:49 schreef gerritvbeek:

Dat Bookmakers deze regels op de dag van vandaag is absurd! Mijn account bij Spinpalacesports.com is geblokkeerd met 4.000 euro erop. Dit geven ze als reden: management decision

• 1.3.1 We may refuse to register you as a player or elect to deregister and exclude you or suspend you as a player from Spin Sports at any time and for any reason whatsoever.

Belachelijk!!

Waarom speel je met 4k bij dit soort gure bookies, ben je goed?

0 Vind ik leuk's

Dus als ik het goed begrijp krijg je 100% bonus en dien je het bonusbedrag + je storting rond te spelen?

Iemand enig idee wat de bonusvoorwaarden zijn? En is het voor de rest een fijne bookmaker?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.