Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betiton bookmaker, wie heeft hier al ervaring mee?

Dag allemaal. Ik zie zojuist een nieuwe bookmaker op deze site staan, Betiton. Wanneer ik de site bezoek krijg ik direct een melding dat ik mij via Ideal moet legitimeren dan ik 18+ ben. Dat heb ik nog niet eerder bij een bookmaker gezien.

Kent iemand deze bookmaker en heeft iemand misschien al ervaring met deze partij?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeronimo in 15-04-2020 20:49 Bookmakers
in 15-04-2020 20:49 Bookmakers
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

@Reonogos dat is eigenlijk best uniek en hoor je niet vaak. Iedere jan doedel van 14 kan dus een account aanmaken en z’n gang gaat. Weet niet wat ik daar van moet vinden eigenlijk.

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Op di. jun.. 2020, 19:05 schreef jeronimo:

@Reonogos dat is eigenlijk best uniek en hoor je niet vaak. Iedere jan doedel van 14 kan dus een account aanmaken en z’n gang gaat. Weet niet wat ik daar van moet vinden eigenlijk.

Ik had het bericht hier gepost nadat ik het geld bijgeschreven zag op m'n bankrekening. Zonet logde ik weer in bij de bookmaker en vroegen ze wel om de gebruikelijke documenten. Ik vind het ook vreemd dat ze het pas vragen nadat ze de betaling hebben goedgekeurd.

Overigens wordt 18+ wel gecheckt omdat je je bij registratie moet identificeren met iDIN.

Bericht gewijzigd door Reonogos op di 9 jun. 2020, 17:13
1 Vind ik leuk's

18+ via IDIN > is ook zo. De volgorde lijkt niet logisch maar misschien zit er wel een hele doordachte strategie achter.

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.