Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfirst draw no bet icm promotie.

Wie heeft er gelijk volgens jullie.
Bij betfirst krijg je als je eerde weddenschap verliezend is het geld terug tot 50 euro.
Ik heb mijn eerste weddenschap geplaatst op een draw no bet weddenschap (wat wordt vermeld als geen weddenschap bij gelijkspel). De wedstrijd eindigde in een draw.
Technisch gezien heb ik dus geen weddenschap geplaatst (niet gewonnen, niet verloren) No bet. Volgens de bookmaker kan ik echter niet nogmaals gebruikmaken van de promotie bij mijn volgende inzet omdat dat niet mijn eerste weddenschap is. Het lijkt mij logisch dat ik gewoon nog een keer mijn eventuele verlies terug zou moeten krijgen?
Ik laat nu overigens gewoon uitbetalen dus het gaat nergens om maar ben benieuwd naar de meningen hier!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagbartieee in 6-05-2014 08:57 Bookmakers
in 6-05-2014 08:57 Bookmakers
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het maakt verder ook niet uit, maar bij dit soort acties moeten ze dat gewoon in de voorwaarden vermelden. Dit heb ik dan uiteraard ook als feedback gegeven aan de klantenservice.
Dat mensen het logisch vinden dat het wel als bet telt kan en mag uiteraard. Qua taalkundige uitleg heb ik gewoon gelijk. Dat zal toch niemand ontkennen?
0 Vind ik leuk's
Taalkundig heb je wel een punt, Bartiee. Om verwarring te voorkomen, vermelden ze zulke zaken best in hun voorwaarden.
Ik heb laatst ook nog een misverstand gehad bij Betfirst. Ik ben momenteel bezig met een grote bonus rond te spelen. De minimum odd hiervoor is 1,70. Ik dacht echter dat deze odd zowel voor singles als voor combo's 1,70 was. De exacte voorwaarden voor deze bonus zijn niet meer te vinden op de site, dus ik heb de voorwaarden voor de €5 bonus hier gekopieerd. Aangezien alle bonussen dezelfde voorwaarden hebben (buiten de minimum odd dan), maakt dit geen verschil. Dit is de regel die ik verkeerd interpreteerde:
bonussen kunnen enkel gebruikt worden op sportevenementen met een quotering van 1,50 of meer. Voor gecombineerde of systeemweddenschappen geldt eveneens een minimale quotering van 1,50.
Ik wilde een combo weddenschap plaatsen met een totale odd van 1,71, maar deze weddenschap wordt dus niet meegeteld om de bonus vrij te spelen. Elke odd van je wedstrijden in je combo dient minimum 1,70 te zijn, vertelden ze mij in de chat. Ze vonden dat dit duidelijk in de voorwaarden stond, wat volgens mij toch niet zo is.
Uiteraard ben ik sindsdien enkel singles gaan spelen om mijn bonus vrij te spelen en tot nu toe gaat het goed. Maar ze mogen toch wel duidelijker zijn in hun voorwaarden, naar mijn mening.
0 Vind ik leuk's
h[quote=hypnotist86:
Taalkundig heb je wel een punt, Bartiee. Om verwarring te voorkomen, vermelden ze zulke zaken best in hun voorwaarden.
Ik heb laatst ook nog een misverstand gehad bij Betfirst. Ik ben momenteel bezig met een grote bonus rond te spelen. De minimum odd hiervoor is 1,70. Ik dacht echter dat deze odd zowel voor singles als voor combo's 1,70 was. De exacte voorwaarden voor deze bonus zijn niet meer te vinden op de site, dus ik heb de voorwaarden voor de €5 bonus hier gekopieerd. Aangezien alle bonussen dezelfde voorwaarden hebben (buiten de minimum odd dan), maakt dit geen verschil. Dit is de regel die ik verkeerd interpreteerde:
Bonussen kunnen enkel gebruikt worden op sportevenementen met een quotering van 1,50 of meer. Voor gecombineerde of systeemweddenschappen geldt eveneens een minimale quotering van 1,50.
Ik wilde een combo weddenschap plaatsen met een totale odd van 1,71, maar deze weddenschap wordt dus niet meegeteld om de bonus vrij te spelen. Elke odd van je wedstrijden in je combo dient minimum 1,70 te zijn, vertelden ze mij in de chat. Ze vonden dat dit duidelijk in de voorwaarden stond, wat volgens mij toch niet zo is.
Uiteraard ben ik sindsdien enkel singles gaan spelen om mijn bonus vrij te spelen en tot nu toe gaat het goed. Maar ze mogen toch wel duidelijker zijn in hun voorwaarden, naar mijn mening.

Inderdaad, dit ook. Dit zijn gewoon voorwaarden waar je meer kanten mee op kunt. Als dat zo is vind ik het wel zo netjes om het in het voordeel van de klant op te lossen.
Voor de rest trouwens ook een dikke min voor betfirst. Langzaam met uitbetalen, geen tot weinig informatie beschikbaar en ga zo maar door.
0 Vind ik leuk's
how to play with them? They're thugs and they do not have any laws, 5 months old, I can not let them get my 1500 euros, every day they say that my account is checked, and 5 months, they still could not check it out? They are investigating the killing Kennedy? I do not know what to do with these bandits, big money, and I do not want them to give these bandits
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.