Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfirst draw no bet icm promotie.

Wie heeft er gelijk volgens jullie.
Bij betfirst krijg je als je eerde weddenschap verliezend is het geld terug tot 50 euro.
Ik heb mijn eerste weddenschap geplaatst op een draw no bet weddenschap (wat wordt vermeld als geen weddenschap bij gelijkspel). De wedstrijd eindigde in een draw.
Technisch gezien heb ik dus geen weddenschap geplaatst (niet gewonnen, niet verloren) No bet. Volgens de bookmaker kan ik echter niet nogmaals gebruikmaken van de promotie bij mijn volgende inzet omdat dat niet mijn eerste weddenschap is. Het lijkt mij logisch dat ik gewoon nog een keer mijn eventuele verlies terug zou moeten krijgen?
Ik laat nu overigens gewoon uitbetalen dus het gaat nergens om maar ben benieuwd naar de meningen hier!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagbartieee in 6-05-2014 08:57 Bookmakers
in 6-05-2014 08:57 Bookmakers
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik denk dat je jezelf de verkeerde vraag stelt.... Waarom pak je een DNB als je toch je geld terug krijgt of je nou je weddenschap verliest of niet, dan heeft een DNB pakken geen enkele nut en werkt alleen maar in je nadeel omdat je een bet afsluit tegen een lagere odd terwijl dat in dit geval niet nodig is...
Overigens lijkt het mij ook niet meer dan logsich dat DNB gewoon mee telt als een weddenschap, zelfde als -1 AH krijg je ook je geld terug als je ploeg met 1 goal verschil wint, maar het is en blijft een weddenschap.
0 Vind ik leuk's
mojos:
Ik denk dat je jezelf de verkeerde vraag stelt.... Waarom pak je een DNB als je toch je geld terug krijgt of je nou je weddenschap verliest of niet, dan heeft een DNB pakken geen enkele nut en werkt alleen maar in je nadeel omdat je een bet afsluit tegen een lagere odd terwijl dat in dit geval niet nodig is...
Overigens lijkt het mij ook niet meer dan logsich dat DNB gewoon mee telt als een weddenschap, zelfde als -1 AH krijg je ook je geld terug als je ploeg met 1 goal verschil wint, maar het is en blijft een weddenschap.

Omdat ik er al van uit ging dat de kans op een gelijkspel best aanwezig was en ik dus graag nog een keer van die promotie gebruik wilde maken? Toch is het feitelijk gezien geen weddenschap dus als er dan vermeld wordt dat de eerste weddenschap bij verlies terugbetaald zal worden vind ik dat ik alsnog gebruik moet kunnen maken van die promotie.
0 Vind ik leuk's
bartieee:
mojos:

Omdat ik er al van uit ging dat de kans op een gelijkspel best aanwezig was en ik dus graag nog een keer van die promotie gebruik wilde maken? Toch is het feitelijk gezien geen weddenschap dus als er dan vermeld wordt dat de eerste weddenschap bij verlies terugbetaald zal worden vind ik dat ik alsnog gebruik moet kunnen maken van die promotie.
Hoezo is het feitelijk gezien geen weddenschap dan? je hebt toch geld ingezet op een bepaald team en je maakte toch kans op een bepaald bedrag? Dat je na afloop dan je geld terug krijgt dat betekent niet dat er geen weddenschap is geplaatst. Iedereen zal wel een andere mening hierover hebben, maar voor mij persoonlijk zie ik het gewoon als een geldige geplaatste weddenschap.
0 Vind ik leuk's
mojos:
Hoezo is het feitelijk gezien geen weddenschap dan? je hebt toch geld ingezet op een bepaald team en je maakte toch kans op een bepaald bedrag? Dat je na afloop dan je geld terug krijgt dat betekent niet dat er geen weddenschap is geplaatst. Iedereen zal wel een andere mening hierover hebben, maar voor mij persoonlijk zie ik het gewoon als een geldige geplaatste weddenschap.

Omdat er een voorwaarde aan verbonden is die vervuld wordt bij het eindigen in een gelijk spel. GEEN WEDDENSCHAP BIJ GELIJKSPEL lijkt me opzich alles zeggen. En ook het feit dat ik niet gewonnen of verloren heb lijkt te wijzen op het ontbreken van een weddenschap.
0 Vind ik leuk's
lol draw no bet is toch gewoon een bet. je bent gewoon niet heel slim geweest.
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Draw No Bet zegt eigenlijk bij een gelijkspel No Bet. Maar ik denk dat het toch gezien wordt als een weddenschap
0 Vind ik leuk's
Ja maar hij heeft toch op 'place bet' of iets dergelijks geklikt. Dat betekent dus dat hij een weddenschap is aangegaan..
0 Vind ik leuk's
saviola9:
Ja maar hij heeft toch op 'place bet' of iets dergelijks geklikt. Dat betekent dus dat hij een weddenschap is aangegaan..

Ja, maar die is met terugwerkende kracht vervallen door de voorwaarde die er aan verbonden is.
Verlies van eerste WEDDENSCHAP krijg je terug
Bij gelijkspel is er geen WEDDENSCHAP
Daarnaast zou je ook nog kunnen kijken naar andere omstandigheden, veel bookies hebben voorwaarden bij bonussen en withdrawals. Die voorwaarden zeggen bijna altijd dat een draw no bet weddenschap niet meetelt voor rondspelen. Nu het dus een keer in mijn voordeel zou zijn lijkt het me logisch dat dit net zo goed gehandhaafd zou moeten worden.
0 Vind ik leuk's
Dat is echt de domste keuze voor een money back actie. Tuurlijk is het wel een weddenschap alleen je wint/verliest niet door je DNB. Er is namelijk gewoon een bet gemaakt alleen je wint/verliest niet
0 Vind ik leuk's
Dan zou natuurlijk iedereen DNB gaan spelen met dit soort acties ...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.