BetFirst, 50 euro gratis inzetten bij eerste weddenschap
Het onderwerp zegt het al, 50 euro gratis inzetten bij de eerste weddenschap bij Betfirst.
Nu ik de voorwaarden heb gelezen, ga ik hier nog geen gebruik van maken, omdat ik het volgende lees: Deze aanbieding heeft uitsluitend betrekking op enkele en combinatieweddenschappen met totale wedkansen lager dan 10. Wat bedoelen ze met 'wedkansen lager dan 10'?
Ik hoor het graag! https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfirst/
Heerlijk toch zo'n actie ;o)
nu gaan ze m'n bet niet terug storten ;o) dan doe ik het maar zelf ;o))))))))))
Vandaag 50 euro gestort en gebruik van gemaakt.
mijn bet:
Vitesse - Ajax [2]
NAC Breda - FC Twente [1X]
SC Heerenveen - PSV [1X]
Real Sociedad - Real Madrid [2]
Als je van de actie gebruik wilt maken, kan je dan ook met neteller storten?
Nee dat is niet mogelijk helaas. Op de website van Betfirst staat Neteller niet tussen de betaalmethodes.
Zo, ook maar eens een account bij Betfirst aangemaakt. De 100 euro 'risk free' bet (let op de aanhalingstekens, zie voorwaarden) op Brazilië als WK-winnaar gezet @4.00. Vamos Brasil! (h)
Je hebt dus €100 gestort en mocht je bet fout zijn mail je naar support@betfirst.be? Mocht dit gebeuren dan : - Je terugbetaling zal in de vorm van een bonus worden bijgeschreven. De bonus moet 3 keer worden ingezet tegen een minimale quotering van 1.70
Ik zie echter dat je bet tot maximaal €90 wordt terugbetaald? De overige €10 geldt voor een mobiele weddenschap.