Uitbetalen bij Betfirst
Goedemiddag, ik zal even het probleem uitleggen.
Ik heb via mail een stortingsbonus gekregen van 100% tot 100 euro.
Ik heb dus 100 euro gestort en 100 euro bonus gekregen.
Deze kon ik losspelen met en minimumquote van 1,5 , bonus en storting moest samen 2x aan deze quote worden gespeeld.
Ik heb dit gedaan en dan wou ik mijn geld afhalen, ik had 178,5 euro over. Stond ook bij saldo.
Heb dus een stortingsaanvraag gedaan en daar liep het mis. Kreeg een foutmelding. Dus ik heb dan mijn pagina herladen en dan opeens was er 78,5 euro over en was mijn bonus weg.
Via chat heb ik inmiddels 2x contact gehad op 2 dagen, maar dit helpt niet. Ze zeiden dat de dienst Marketing mij ging mailen gisteren, heb geen mail gehad.
Mijn bonus zou ik geannuleerd hebben? Maar ikzelf heb deze losgespeeld, heb ik totaal 4x 100 euro ingezet op single quotes van 1,83 ; 1,9 ; 1,71 en 2,15.
Het vreemde is dat ik een mail heb gekregen van een uitbetalingsverzoek van 178,5 euro , maar daar is niets van terug te vinden via mijn account.
Ik ben ook totaal niet te spreken over de klantenservice van BetFirst. Zodra er iets mis gaat, duurt het lang voor het wordt opgelost (als hier al sprake van is). Toch lijkt het mij dat je voorlopig niet meer kan doen dan wachten op die mail en dan hopen dat je je geld terug krijgt. Als ik je verhaal zo lees, dan sta je wel in je recht.
Deze kon ik losspelen met en minimumquote van 1,5 , bonus en storting moest samen 2x aan deze quote worden gespeeld.
Ik heb dit gedaan en dan wou ik mijn geld afhalen, ik had 178,5 euro over. Stond ook bij saldo.
Heb dus een stortingsaanvraag gedaan en daar liep het mis. Kreeg een foutmelding. Dus ik heb dan mijn pagina herladen en dan opeens was er 78,5 euro over en was mijn bonus weg.
Via chat heb ik inmiddels 2x contact gehad op 2 dagen, maar dit helpt niet. Ze zeiden dat de dienst Marketing mij ging mailen gisteren, heb geen mail gehad.
Mijn bonus zou ik geannuleerd hebben? Maar ikzelf heb deze losgespeeld, heb ik totaal 4x 100 euro ingezet op single quotes van 1,83 ; 1,9 ; 1,71 en 2,15.
Het vreemde is dat ik een mail heb gekregen van een uitbetalingsverzoek van 178,5 euro , maar daar is niets van terug te vinden via mijn account.
Er bestaat wel een optie dat je bonus wordt geannuleerd bij uitbetaling, dit is echter alleen het geval als je je bonus nog niet hebt rond gespeeld, en je moet tevens bevestigen dat je akkoord gaat met uitbetaling en dat je bonus vervalt. Blijkbaar had je je bonus dus nog niet rond gespeeld?
Heb je wel gewacht totdat alle wedstrijden afgelopen zijn en de uitslagen geregistreerd zijn?
Er bestaat wel een optie dat je bonus wordt geannuleerd bij uitbetaling, dit is echter alleen het geval als je je bonus nog niet hebt rond gespeeld, en je moet tevens bevestigen dat je akkoord gaat met uitbetaling en dat je bonus vervalt. Blijkbaar had je je bonus dus nog niet rond gespeeld?
Blijkbaar was de bonus ook geannuleerd maar heb deze wel rondgespeeld zoals de voorwaarden omschreven.
Het was ook zo dat het volledige bedrag stond bij "saldo" en dus niet bij "bonus".
Wat ook wel raar is, is dat ik een mail heb gekregen met uitbetalingsverzoek, met het volledige bedrag.
Volgens mij kan dat dan niet als de bonus niet rondgespeeld was.
Klantendienst is hier ook waardeloos want heb nog steeds geen mail gekregen van hun Marketing. En we zijn toch al aantal dagen verder.
Ik heb ondertussen de al het geld daarop afgehaald , dus met verlies.
wat gaizka zegt is juist
als je 4x 100 inzette zou het oké moeten zijn, nu kan het wel zijn dat die bonusdoorspeel nog niet was meegerekend van bvb. je laatste inzet, bij betfirst duurt het soms even voor die is meegerekend
je kan altijd op saldo clicken en kijken of je bonussaldo op nul staat of niet, en als je dan doorclickt op bonussaldo kom je ook bij bonusgeschiedenis, dan zou je bij geschiedenis van je laatste bonus 'Inzetvereisten bereikt' moeten zien
Is dit nog opgelost; als je een email hebt lijkt me toch dat je 100% in je recht staat ?
Oppassen bij Betfirst, ik heb daar ook veel gedoe gehad. De klantenservice is ontzettend onbeschoft, als ze een vraag niet willen uitzoeken gooien ze gewoon de chat dicht.
Vermijden dus, er zijn veel betere bookmakers die wel om hun klanten geven en betere odds hebben.
ik vind dit raar heb al 4x een bonus rondgespeeld en na 3 dagen stond het op rekening nooit problemen gehad.
duurd altijd wel een tijd voor laatste bet is meegerekend altijd eerst checken dat bonus is rondgespeeld.
Oppassen bij Betfirst, ik heb daar ook veel gedoe gehad. De klantenservice is ontzettend onbeschoft, als ze een vraag niet willen uitzoeken gooien ze gewoon de chat dicht.
Vermijden dus, er zijn veel betere bookmakers die wel om hun klanten geven en betere odds hebben.
Nou,helemaal mee eens !!
De antwoorden die je krijgt lijken soms niet eens op de vraag die je stelt. Werkelijk onbegrijpelijk.