Uitbetalen bij Betfirst
Goedemiddag, ik zal even het probleem uitleggen.
Ik heb via mail een stortingsbonus gekregen van 100% tot 100 euro.
Ik heb dus 100 euro gestort en 100 euro bonus gekregen.
Deze kon ik losspelen met en minimumquote van 1,5 , bonus en storting moest samen 2x aan deze quote worden gespeeld.
Ik heb dit gedaan en dan wou ik mijn geld afhalen, ik had 178,5 euro over. Stond ook bij saldo.
Heb dus een stortingsaanvraag gedaan en daar liep het mis. Kreeg een foutmelding. Dus ik heb dan mijn pagina herladen en dan opeens was er 78,5 euro over en was mijn bonus weg.
Via chat heb ik inmiddels 2x contact gehad op 2 dagen, maar dit helpt niet. Ze zeiden dat de dienst Marketing mij ging mailen gisteren, heb geen mail gehad.
Mijn bonus zou ik geannuleerd hebben? Maar ikzelf heb deze losgespeeld, heb ik totaal 4x 100 euro ingezet op single quotes van 1,83 ; 1,9 ; 1,71 en 2,15.
Het vreemde is dat ik een mail heb gekregen van een uitbetalingsverzoek van 178,5 euro , maar daar is niets van terug te vinden via mijn account.
Ook al helpt het misschien niet altijd. Ik maak soms uit risico-overwegingen al screenshots om eventueel later als bewijsmateriaal te gebruiken bij bookies.
En wat ook wel wil helpen is gewoon alles bijhouden plus als het goed is kun je ook de hele transactie + wedgeschiedenis terugzien en adhv dat dingen aantonen.
Klopt maar de bonussen heb je dan ook nog geen zekerheid over
Betfirst, ik blijf er weg, jaren geleden er eens account aangemaakt, zoals velen hier, je maakt een account, 100 euro gestort, je pakt de bonus mee en begint je bonus rond te spelen, toen me dit lukte, zat aan bedrag van ca 700 euro, stond bij saldo dat je kan opnemen (niet deels bij bonusgeld). Toen ik bonus reeds had rondgespeeld, gewoon nog blijven betten tot de uiteindelijke 700 euro. Bij de aanvraag tot opname vh volledige bedrag, liep eerst alles hoe het moest, kreeg mail met bevestiging, maar op mijn account gaf deze plots aan opname van 248 euro??? En plots waren er allerlei transacties/weddenschappen veranderd/gewist in historiek. Het was een ellende om hier verduidelijking om te krijgen en hun klantenservice is totaal vd pot gerukt vol standaard antwoorden en om het op de lange baan schuiven, ook zeer bijdehand. Wat moet je dan doen, hiermee verder gaan en er extra geld inpompen aan advocaten of gewoon het veel kleiner bedrag aannemen. Heb de tweede optie genomen en er sindsdien lekker weg gebleven, pure scam en oplichters! Bij bwin al bedragen met drie nullen pure winst opgenomen zonder enig probleem, voor mij qua klantenservice de beste, niet altijd qua odds, maarja liever zo dan veel gezeik met opnames.
Betfirst, ik blijf er weg, jaren geleden er eens account aangemaakt, zoals velen hier, je maakt een account, 100 euro gestort, je pakt de bonus mee en begint je bonus rond te spelen, toen me dit lukte, zat aan bedrag van ca 700 euro, stond bij saldo dat je kan opnemen (niet deels bij bonusgeld). Toen ik bonus reeds had rondgespeeld, gewoon nog blijven betten tot de uiteindelijke 700 euro. Bij de aanvraag tot opname vh volledige bedrag, liep eerst alles hoe het moest, kreeg mail met bevestiging, maar op mijn account gaf deze plots aan opname van 248 euro??? En plots waren er allerlei transacties/weddenschappen veranderd/gewist in historiek. Het was een ellende om hier verduidelijking om te krijgen en hun klantenservice is totaal vd pot gerukt vol standaard antwoorden en om het op de lange baan schuiven, ook zeer bijdehand. Wat moet je dan doen, hiermee verder gaan en er extra geld inpompen aan advocaten of gewoon het veel kleiner bedrag aannemen. Heb de tweede optie genomen en er sindsdien lekker weg gebleven, pure scam en oplichters! Bij bwin al bedragen met drie nullen pure winst opgenomen zonder enig probleem, voor mij qua klantenservice de beste, niet altijd qua odds, maarja liever zo dan veel gezeik met opnames.
Ik snap je verhaal niet goed, maar de manier waarop klantenservice reageert is inderdaad super beroerd. Een tijdje terug kreeg ik meer dan vijf keer achter elkaar via email een standard artikel uit voorwaarden gestuurd zonder uitleg en bij elke vraag hierover was het standard antwoord om datzelfde artikel weer te sturen. Echt treurig als je op die manier met je klanten omgaat. Bah. Zal nog eens kijken welk artikel het was en dan hier plaatsen.
Goed weekend.
Zo, volledig eenzijdig -
Hartelijk dank voor het contacteren van betFIRST.
Zoals vermeld in sectie 8.1:
U bent geheel zelf verantwoordelijk voor alle betalingen ten gunste van betFIRST. In het geval van geschil kunt U betalingen niet terugdraaien of weigeren.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om met ons contact op te nemen.
Jammer dat het zo gaat. Volgens mij hoort de klantenservice service aan de klant te geven.
En daar hoort afsnauwen niet bij.
Succes met het oplossen van het probleem.
Ik heb een probleempje bij betway, ik wil uitbetalen en heb alle gegevens enzo maar ik zou niet weten wat ik bij account number moet invullen kan iemand mij helpen?
Jezus, blijkbaar ben ik niet de enige. Echt wat een gezever telkens als je een uitbetaling wil doen. Ze zoeken net zo lang een excuus om niet te betalen. Echt ontzettend triest. En over de helpchat hoef ik helemaal niet te beginnen. Wat een walgelijk slechte service krijg je daar nog bovenop. Vermijden als de pest deze bookmaker!
Ik heb een probleempje bij betway, ik wil uitbetalen en heb alle gegevens enzo maar ik zou niet weten wat ik bij account number moet invullen kan iemand mij helpen?
Bij ABN zijn het de drie cijfers die op je bankpas staan. Mocht je een andere bank hebben dan biedt Google wellicht het antwoord.