Betfair sluit haar deuren in Nederland
En zoals verwacht sluit betfair haar deuren nu ook voor mensen wonend in Nederland. Triest, alle exchanges zijn nu niet meer beschikbaar in Nederland. Met dank aan de zogenaamde wetten die de gokker beter ''beschermt'' daar waar bookmakers vrij spel hebben om winners te verbannen. Die zullen hier niet terug komen. edit: foto ziet er wel erg klein uit. crtl-scrollen om tekst groter te maken.
Denk jij dat unibet niet stopt dan per 1 oktober?
Onderaan op chat klikken en daar heb je ook je persoonlijke gesprekken zeg maar. Fijn weekend (allemaal).
Er is zo te zien meer vraag en aandacht hiervoor dan ik had verwacht. Ik heb inmiddels al de nodige mensen pm gestuurd. Mochten mensen vragen/alternatieven hebben stuur mij gerust een pm. Wanneer ik tijd heb/online ben neem ik de tijd. Leuk om te zien overigens dat je hier nog een redelijke betfair community hebt 😊
Zo hoort het ook haha idd. Ik ken hier en daar mensen in de betting industrie die bij overheden lobbyen en de regels verzinnen. Die zorgen er wel voor dat zij gezamenlijk geld verdienen.
Men denk in Nederland door belastingen hoog te houden zo veel mogelijk te kunnen verdienen. Zij schieten zichzelf echt in de been. Best opmerkelijk voor een land wat een belastingparadijs moet voorstellen.
"niet meer legaal', zoals je zegt. Dat is dan toch ook precies hoe Unibet in Nederland op dit moment opereert? Het is niet legaal, maar toch spelen een hoop Nederlanders via Unibet.
Ik vraag dit, omdat ik een season bet bij Paddy wil spelen, maar ik heb niks gehoord, dat zij net als BetFair zullen kappen in Nederland..
Nee volgens de berichten pas in april dacht ik , doordat ze straf hebben moeten ze wachtten tot dan , wel worden ze tot die tijd gedoogd...maar ja garanties heb je niet...maar zo staat het er nu voor
"niet meer legaal of gedoogd" bedoel ik mee te zeggen dat ze na 1 October straffen kunnen gaan verwachten en dan verwacht ik dat ze eieren voor hun geld kiezen.
hallo FC Ronaldo9, Zou je ook wat in mijn PM box( als ik die kan vinden) willen gooien.
Alvast bedankt.