Betfair Account verifieren
Beste VW leden,
Een poosje geleden heb ik een account aangemaakt bij Betfair. Nu moet ik mijn account nog verifieren, maar ik vind het niet helemaal duidelijk aangegeven hoe je dat nou precies moet doen. Mijn vraag is daarom: kan iemand mij vertellen wat je precies moet doen bij Betfair om je account te verifieren?
Bij voorbaat dank voor jullie medewerking.
Gr, Alco
Een poosje geleden heb ik een account aangemaakt bij Betfair. Nu moet ik mijn account nog verifieren, maar ik vind het niet helemaal duidelijk aangegeven hoe je dat nou precies moet doen. Mijn vraag is daarom: kan iemand mij vertellen wat je precies moet doen bij Betfair om je account te verifieren?
Bij voorbaat dank voor jullie medewerking.
Gr, Alco
in 21-02-2012 12:43 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
xxalcoxx:
Maar wat moet ik precies doen om mijn account te verifiëren dan? Het is mij nog niet helemaal duidelijk naar welk e-mailadres enz..
Maar wat moet ik precies doen om mijn account te verifiëren dan? Het is mij nog niet helemaal duidelijk naar welk e-mailadres enz..
Bij Betfair heb je een MAIN WALLET en een AUSTRALIAN WALLET. Voor de AUSTRALIAN WALLET kun je alleen wedstrijden spelen van de Australische competitie en AUSTRALIAN OPEN. De MAIN wallet gebruik je dus voor de rest.
Ik raad iedereen aan om nooit een Australian wallet te openen. Om je account daar te verifieren moet je de grootste onzin dingen opsturen. Ik heb 2x paspoort, energierekening, telefoonrekening opgestuurd, maar steeds wordt het afgekeurd. Het moet van een 'hooggeleerde' of zoiets zijn en ze keuren echt alles af.
Je MAIN WALLET moet je ook verifieren voordat je gaat uitbetalen (dus ook naar je eigen bankrekening).
MAIN WALLET
Een mailtje sturen naar agedocs@be?tfair.com (zie onderaan de mail die ik heb gekregen:) Paspoort en energierekening is voldoende.
[quote]Dear ....
To comply with regulations we are required to confirm your age and there may be some restrictions on your account until this has been done.
You can confirm your age by logging into the Betfair site and going to My Account. Details are also given at the end of this email.
If you have any further questions, please contact us at info@betfair.com or call the Helpdesk using one of the contact numbers below.
Many Thanks
Betfair
From UK 0844 871 0000
Ireland 1800 944 000
Australia 1800 759 354
International 0044 20 8834 8060
You can confirm your age using any of the following methods:
By credit card
Credit cards are only issued to over 18s. Making a small deposit with your personal credit card provides proof that you are over 18 and will remove restrictions immediately. You can make a small deposit using your credit card by logging into the Betfair site and going to My Account.
Photo identity document
Send us a high-quality copy of a photo identity document. This must show proof of name and age: e.g. photocopy of your driving licence, passport, national ID card or equivalent Government-issued identity document.
By email: Email a scan or high quality-digital photograph of your photo identity document to agedocs@betfair.com
Je hebt snel antwoord terug van Betfair. Maargoed een AUSTRALIAN WALLET openen is gewoon drama en dat raad ik iedereen af.
xxalcoxx:
Maar je kunt wel gewoon je geld overboeken naar je ''normale'' rekening?
Maar je kunt wel gewoon je geld overboeken naar je ''normale'' rekening?
Ja dit kan, maar je moet hier ook eerst je account verifieren :)
Bedankt voor je reactie onzemicheal.. Er is me een hoop duidelijk geworden :)
zeiksnor:
Het is lastig bij betfair om je account te verrifieren.
Printscreen van je tel. rek. online is niet goed genoeg. Moeten originele papieren zijn.
ik had verstuurd:
Kopie ID bewijs
kopie ING
kopie telefoon rek.
(allen orginele echte brieven zeg maar).
Kreeg ik een mail terug met:
You will need to provide us with copies of your official documents each one CERTIFIED by a community leader, i.e. teacher, councillor, medical practitioner, dentist, pharmacist, etc.
Dus ik heb het voorlopig op gegeven daar. Tot ik misschien ooit ergens iets zie hoe ik hier verder mee kan.
Printscreen van je tel. rek. online is niet goed genoeg. Moeten originele papieren zijn.
ik had verstuurd:
Kopie ID bewijs
kopie ING
kopie telefoon rek.
You will need to provide us with copies of your official documents each one CERTIFIED by a community leader, i.e. teacher, councillor, medical practitioner, dentist, pharmacist, etc.
Dus ik heb het voorlopig op gegeven daar. Tot ik misschien ooit ergens iets zie hoe ik hier verder mee kan.
En dit is bij iedereen zo?
Vind dit persoonlijk een beetje te ver gaan..
Als ik dit zo lees : voor mij geen betfair
samsamsonsam:
zeiksnor:
ik had verstuurd:
Kopie ID bewijs
kopie ING
kopie telefoon rek.
ik had verstuurd:
Kopie ID bewijs
kopie ING
kopie telefoon rek.
mwhahahaaa Gertjeeee!!
Samsom, lees ff mijn bericht een keer door. Bij de main wallet geen problemen met Betfair en snelle respons! (alleen id-kaart opsturen is genoeg).
Open je een Australian Wallet, dan moet je al die documenten op sturen. Dus je kunt beter geen Australisch voetbal spelen op betfair. :)
Verder is Betfair (Y)(Y)(Y)
Nee, voor de Main Wallet moet je een kopie van je ID-kaart of rijbewijs versturen EN! een kopie van je bankafschrift of telefoonrekening/gasrekening.
De bedragen op je bankafschrift kun je gewoon weghalen, het gaat ze puur om het adres op het afschrift.
Als je beide bestanden hebt. dan moet je deze sturen naar kyc@betfair.com!!
voor de zekerheid een link voor iedereen:
http://kyc.betfair.com/all_other_countries.html
Succes!
De bedragen op je bankafschrift kun je gewoon weghalen, het gaat ze puur om het adres op het afschrift.
Als je beide bestanden hebt. dan moet je deze sturen naar kyc@betfair.com!!
voor de zekerheid een link voor iedereen:
http://kyc.betfair.com/all_other_countries.html
Succes!
Balen ik wil geen id kopie of dergelijke opsturen dus ik ga dan maar niets doen via betfair..