Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betclick cheaters!!!!

Boys ik heb een nare ervaring bij betclick. Ik kan dus gebruik maken van de 55 euro cashback en ik registreer mij en ik ga naar de chat en ik vraag voor de zekerheid kan ik met skrill of ideal storten en ene Cassandra zegt ja hoor dat kan ik vraag haar 3 keer voor de zekerheid of ze dat zeker weet want ik wil dus 55 euro storten en zij herhaalt 3 keer ja het kan you are eligible with the cashback bonus with any deposit.

Nu stort ik geld en ik maak mijn lijst krijg ik ineens een email van ene Jessica dat ik bij verlies geen cashbasck bonus krijg omdat ik niet met ideal of creditcard heb gestort!!?????? Ik denk dit kan toch niet ik ga naar de chat en Cassandra is ineens niet aanwezig en er word mij verteld dat ze op haar vingers getikt zal worden maar dat ik pech heb en dat ik gewoon bij verlies mijn cashback niet krijg.

Nou ik gok al jarenlang maar dit heb ik nog nooit meegemaakt nu is mijn weddenschap nog niet verloren hoor maar ik heb expres 55 gestort om gebruik te maken van die cashback bonus en nu voel ik me erin geluisd!!! Kan vw crew wat voor mij betekenen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtotomaster in 6-02-2015 16:20 Bookmakers
in 6-02-2015 16:20 Bookmakers
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.