Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betclic bonus verzilveren

Betclick betaald je eerste weddenschap tot 20 euro terug wanneer je verliest. Je hebt dan zelfs de optie het geld meteen terug te storten op je bankrekening/neteller/etc. Gratis geld dus! Wanneer je voor het eerst een uitbetaling doet moet je wel een scan van je ID op de site uploaden, maar dat is niet zo'n probleem.

Ik had gegokt op West Ham - Arsenal wie de aftrap zou winnen (inleg x 1,90) en gewonnen. Dus €18,- gratis!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagroaldd in 13-01-2010 18:15 Bookmakers
in 13-01-2010 18:15 Bookmakers
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Er zullen vast wel no deposit bonussen zijn. In ieder geval heeft voetbalwedden wel no deposit bonussen zie het freebet forum. Ik hoorde dat er waarschijnlijk nog veel meer freebets voor leden van voetbalwedden komen. Dus als bookmakers deze no deposit bonus niet geven dan doet voetbalwedden dat wel.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Bevalt de betting software van Betclick trouwens een beetje ? Ik ben zelf nog niet bekend met Bertclick en het is altijd handig om meer ervaringen over Betclick te weten te komen :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ja zeker niet onaardig! De klantenservice is uitstekend, meestal binnen een half uur heb je al antwoord. Maar zelf vind ik Unibet en Sportingbet qua software wel wat beter.
0 Vind ik leuk's
Ok in ieder geval is het wel top dat de klantenservice van Betclick zo snel reageerd bij veel bookmakers kan dit soms wel enkele dagen duren. Ik ben momenteel vooral Betfred ana het uitproberen. En ik blijf erbij dat ik Bwin wel de meest geschikte bookmaker voor mezelf vindt.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik vind Bwin ook de meeste geschikte bookmaker;)
0 Vind ik leuk's
Momenteel speel ik ook bij Betclic ik moet zeggen een prima bookmaker. Alles is duidelijk en tot op heden geen problemen ondervonden. Weet alleen nog niet hoe snel de klantenservice reageert bij eventuele problemen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ook ingeschreven bij Betclic moet zeggen prima bookmaker en volledig in de Nederlandse taal ook. Ze hebben ook leuke acties en promoties.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Onder promoties van de site Betclic staat een Europa League promotie ter waarde van max 50 euro. Mensen die een account hebben bij Betclic kunnen op een willekeurige Europa League wedstrijd inzetten. Voorwaarde is wel dat het team waar op ingezet wordt eerst voor moet komen en daarna verliezen. Het is dus eventueel een mooi extraatje voor mensen die van plan zijn om op de europa league te wedden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.