Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betclic: €55 niet te verliezen weddenschap

Hallo,
Ik zat een beetje te kijken naar bookmakers en toen kwam ik bij betclic.
Op de site staat dat als je minimaal 55€ stort, je bij je eerste bet (max55€) als je die verliest je inzet terug krijgt en je die vervolgens gelijk kan laten uitkeren.
Hebben mensen hier ervaring mee ? want het lijkt te mooi om waar te zijn.
Groeten Jaro
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjaro030 in 20-01-2014 18:56 Bookmakers
in 20-01-2014 18:56 Bookmakers
117 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb via IDEAL gestort :)
0 Vind ik leuk's
bpl15:
hebben jullie geld gestort via ideal of via een andere optie?

Ik zie op de website van Betclic dat dit de betalingsmogelijkheden zijn : Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, bankoverschrijving, ideal, skrill, neteller, paysafecard en Ukash.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Net ook een free bet gezet, wat een ultieme gratis kans!
hopen op wat geld deze keer :-$ :
stake 55 eu
bet:
Juventus - Parma
Zwolle - NEC
Calcio Catania - Napoli
Odds 5.62 = Potential winnings 309.10 euro
Misschien aan de ene kant dom van de hoge odds, maar ik durfde met deze stake wel wat risico te nemen.
Fingers crossed
0 Vind ik leuk's
wedden:
bpl15:

Ik zie op de website van Betclic dat dit de betalingsmogelijkheden zijn : Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, bankoverschrijving, ideal, skrill, neteller, paysafecard en Ukash.

Ik heb het net via een live chat nagevraagd, ideal telt ook mee met de risk free bet. Behoort tot de bank transfers
0 Vind ik leuk's
Hmm wtf? Mijn documenten waren allemaal goed gekeurd en nu krijg ik ineens een Unreadable melding.
Ik ga ze opnieuw indienen maar ik wordt een beetje moe van Betclic. Duidelijkheid: 0.0
http://oi58.tinypic.com/fc3b44.jpg Dit was van dinsdag..
0 Vind ik leuk's
Goot te passe ween & bliem!
Schalke 04 - Hertha Berlin
Match Result : Schalke (Odds: 1,70)
Fulham - Everton
Match Result : Everton (Odds: 1,70)
Athletic Bilbao - Atletico Madrid
Match Result : Atletico Madrid (Odds: 2,40)
Osijek - Dinamo Zagreb
Handicap : Dinamo Zagreb -1 (Odds: 2,40)
Inzet: €55,- | Totale odds: 16,65 | Possible winnings: €915,75
Laten we het proberen, nothing to lose! (y)
0 Vind ik leuk's
wedden:
bpl15:

De reden dat ik het vraag, is omdat toen ik eenmaal een account had aangemaakt en de 55 euro had gestort, de voorwaarden nog maar eens door ging nemen. Daarin kwam ik erachter dat het aanbod alleen geldig was als je via je creditcard of bank transfer hebt gestort.. IDeal valt in het geval van betclic niet onder banktransfer, want wanneer je gaat storten kun je dit met de optie banktransfer niet vanuit Nederland doen.
Om die reden besloot ik dus mijn geld weer terug te halen.. Wat dus niet meer simpel via iDeal kan, dus heb een skrill account aan moeten maken om het daarop te storten en vervolgens weer terug naar mijn bank te storten..
0 Vind ik leuk's
bpl15:

De reden dat ik het vraag, is omdat toen ik eenmaal een account had aangemaakt en de 55 euro had gestort, de voorwaarden nog maar eens door ging nemen. Daarin kwam ik erachter dat het aanbod alleen geldig was als je via je creditcard of bank transfer hebt gestort..

De bonus voorwaarden had ik hier eerder in dit topic gepost en daarin vind ik niks over creditcard of banktransfer. Waar heb jij dit precies gelezen?
Als dit echt zo is dan is het zeker belangrijk om te weten voor mensen die gebruik willen maken van deze freebet. Het geld terughalen is op deze manier inderdaad wat omslachtig maar als het uiteindelijk maar op de juiste plaats terecht komt ;-) Hoelang had het geduurd voordat jij jou geld terug had?
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
bpl15:

De reden dat ik het vraag, is omdat toen ik eenmaal een account had aangemaakt en de 55 euro had gestort, de voorwaarden nog maar eens door ging nemen. Daarin kwam ik erachter dat het aanbod alleen geldig was als je via je creditcard of bank transfer hebt gestort..

De bonus voorwaarden had ik hier eerder in dit topic gepost en daarin vind ik niks over creditcard of banktransfer. Waar heb jij dit precies gelezen?
Als dit echt zo is dan is het zeker belangrijk om te weten voor mensen die gebruik willen maken van deze freebet. Het geld terughalen is op deze manier inderdaad wat omslachtig maar als het uiteindelijk maar op de juiste plaats terecht komt ;-) Hoelang had het geduurd voordat jij jou geld terug had?

ik heb via een live chat nagevraagd of ik met ideal ook deel uit maak van de free bet actie. Hier op werd geantwoord dat ideal onder banktransfers valt en dus ook telt.
0 Vind ik leuk's
taquini:

ik heb via een live chat nagevraagd of ik met ideal ook deel uit maak van de free bet actie. Hier op werd geantwoord dat ideal onder banktransfers valt en dus ook telt.

Bedankt voor het navragen Taquini want schept wat meer duidelijk zo :) Dan heeft BPL15 waarschijnlijk andere bonusvoorwaarden gelezen?
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.