Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betclic: €55 niet te verliezen weddenschap

Hallo,
Ik zat een beetje te kijken naar bookmakers en toen kwam ik bij betclic.
Op de site staat dat als je minimaal 55€ stort, je bij je eerste bet (max55€) als je die verliest je inzet terug krijgt en je die vervolgens gelijk kan laten uitkeren.
Hebben mensen hier ervaring mee ? want het lijkt te mooi om waar te zijn.
Groeten Jaro
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjaro030 in 20-01-2014 18:56 Bookmakers
in 20-01-2014 18:56 Bookmakers
117 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
kortjuh:
reminho18:
net gespeeld en mijn freebet gewonnen:)
Betis - Atletico Madrid
Match and Goals : Atletico Madrid and Under 2.5
win Atletico Madrid and Under 2.5
€55 2,65 €145,75

daarna al het geld gewoon uitgecasht? of ben je door gegaan op Betclic?

Meteen uitgecashed kreeg meteen een mail met je id/paspoort uploaden meteenn foto gemaakt met me telefoon en geupload. En binnen 24 uur zou die geaccepteerd worden. Nu net op de live chat gegaan en hebben ze hem geaccepteerd. en is het over 3/4 dagen op me rekening zeiden ze
0 Vind ik leuk's
Een week of twee geleden een account geopend bij Betclic en tijdens het laatste rondje Europese wedstrijden echt een kansloze combi geplaatst (je kunt je geld toch niet verliezen zeggen ze). Uiteraard die bet verloren, dus ik een keertje benieuwd. Ik heb gewoon netjes mijn 55 euro terug gehad en ook zo weer kunnen uitcashen zonder tig keer rond te moeten spelen. ID checken duurde wel even (bijna twee dagen ofzo), het effectieve geld overboeken ging dan wel weer vlot.
0 Vind ik leuk's
Ik ga me er morgen aan wagen ;) ben al een beetje aan't zoeken naar een match die erg zeker lijkt. Ik hoef niet perse dikke winsten daar te maken. heb liever dat ik van 55 naar 75-100 ga ofzo dan kan ik die lekker op me Unibet bankroll erbij storten :)
0 Vind ik leuk's
remco-afca:
Ik ga me er morgen aan wagen ;) ben al een beetje aan't zoeken naar een match die erg zeker lijkt. Ik hoef niet perse dikke winsten daar te maken. heb liever dat ik van 55 naar 75-100 ga ofzo dan kan ik die lekker op me Unibet bankroll erbij storten :)

Ik ga hem morgen ook doen, Maar het is een beetje onduidelijk of je boven een bepaalde qoteringen met inzetten weet iemand dit toevallig?
0 Vind ik leuk's
Hoeft niet, je kan volgens mij overal op inzetten,
0 Vind ik leuk's
ja als het meer 3 of meerdere mogelijkheden heeft dus 1x2 matchresult of een combo van 2 under/overs en niet 1 tenniswedstrijd maar dan combo van 2, maar als je iets weet en je twijfelt kan je t snel ff vragen in live chat voor de zekerheid
0 Vind ik leuk's
Ook maar een account maken daar :d
0 Vind ik leuk's
Ook maar is een poging:
Football, German Bundesliga
Borussia Dortmund - Schalke 04
Match Result : B. Dortmund (Odds: 1,45)
Football, German Bundesliga
Hertha Berlin - Bayern Munich
Match Result : Bayern Munich (Odds: 1,18)
Football, Eng. Premier League
Manchester United - Manchester City
Double Chance : Draw or Manchester City (Odds: 1,28)
Inleg: 55 €
Q: 2,19
Mogelijke uitbetaling: 120,45 €
0 Vind ik leuk's
Goot te passe ween & bliem!
Ik heb ook de freebet gedaan, helaas verloren..
1 minuut na de wedstrijd stond de €55,- meteen op m'n account , erg netjes geregeld !
Mijn vraag is nu hoelang de bank transfer withdraw duurt? iemand ervaring..
mijn documenten zijn al goedgekeurd , wacht nu nog op het geld ;)
0 Vind ik leuk's
Ook een freebet gedaan, nu maar ff afwachten:
Arsenal-Swansea City
Winst Arsenal @ 1,58
Roma-Toirno
Winst Roma @ 1,38
Atletico madrid - Granada
Winst Atletico Madrid @ 1,18
Sevilla-Real Madrid
Winst Real Madrid @ 1,52
Inleg: € 55
Totale odd: 3,91
Mogelijke payout : € 215,05
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.