Bookmaker: Bet365
Forum topic over de online bookmaker Bet365. Schrijf in dit forum je vragen of ervaringen op over Bet365.
in 8-10-2009 23:09 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote]
Totdat ze via de post gaan controleren. Mijn account is in ieder geval 'suspended'. Bij navraag waarom bleek dat ze echt geen nederlanders willen hebben. Dan maar emigreren naar Belgie o.i.d.
Wat is hier de rede van? Is toch geen verschil van overboeking enz. tussen NL en belgie?
Totdat ze via de post gaan controleren. Mijn account is in ieder geval 'suspended'. Bij navraag waarom bleek dat ze echt geen nederlanders willen hebben. Dan maar emigreren naar Belgie o.i.d.
Wat is hier de rede van? Is toch geen verschil van overboeking enz. tussen NL en belgie?
Forza Inter
Ik snap het ook niet bij de meeste bookmakers laten ze gewoon Nederlanders toe , ik denk dat het te maken heeft met licenties ofzo ? Denk dat in de toekomst Nederlanders wel bij alle bookmakers in kunnen schrijven.
Unibet
[quote]
Dan is het uiteraard geen goed idee en sonde van het gestorte geld. Ik neem aan dat als je zoiets doet je je geld niet terug gestort krijgt ?
Dan is het uiteraard geen goed idee en sonde van het gestorte geld. Ik neem aan dat als je zoiets doet je je geld niet terug gestort krijgt ?
Toto Sigarenboer
[quote][quote]
Dat moet je met Bet365 overleggen. Ik denk dat ze, net als veel andere bookmakers, eerst kopiën van je legitimatie willen hebben.
Dat moet je met Bet365 overleggen. Ik denk dat ze, net als veel andere bookmakers, eerst kopiën van je legitimatie willen hebben.
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
bet365, Pinacle, Sportingbet, allemaal geen licentie, wel meer bookmakers niet maar die hebben er lak aan.
Ik heb ook een account bij Bet365 en woonde in Duitsland maar nu in Nederland.
Toen ik in Nederland woonde opende ik een account met een duits adres.
Met vrije spelen had ik 250 euro op me account en wou cashen.
Dat ging niet want ze hadden me IP=adres gecheckt en die is in Nederland.
Ik heb me paspoort gestuurd met de opmerking dat ik Europeaan ben en het recht heb om bij Bet365 te spelen.
Bet365 houdt voet bij stuk, willen eerst bewijs dat ik in Duitsland woon, maar mijn account is niet geblokkeerd.
Het nieuwe kabinet zal er voor zorgen dat Bet365 oook in Nederland mag aanbieden.
We dienen dus geduld te hebben en voor mij is Bet365 ook een uitstekende bookmaker die zich helaas aan de regels houdt.
bet365 betaald dus niet uit aan Nederlanders of in Nederland wonende, is mijn ervaring.
Ik heb ook een account bij Bet365 en woonde in Duitsland maar nu in Nederland.
Toen ik in Nederland woonde opende ik een account met een duits adres.
Met vrije spelen had ik 250 euro op me account en wou cashen.
Dat ging niet want ze hadden me IP=adres gecheckt en die is in Nederland.
Ik heb me paspoort gestuurd met de opmerking dat ik Europeaan ben en het recht heb om bij Bet365 te spelen.
Bet365 houdt voet bij stuk, willen eerst bewijs dat ik in Duitsland woon, maar mijn account is niet geblokkeerd.
Het nieuwe kabinet zal er voor zorgen dat Bet365 oook in Nederland mag aanbieden.
We dienen dus geduld te hebben en voor mij is Bet365 ook een uitstekende bookmaker die zich helaas aan de regels houdt.
bet365 betaald dus niet uit aan Nederlanders of in Nederland wonende, is mijn ervaring.
[quote]Het nieuwe kabinet zal er voor zorgen dat Bet365 oook in Nederland mag aanbieden. We dienen dus geduld te hebben en voor mij is Bet365 ook een uitstekende bookmaker die zich helaas aan de regels houdt. bet365 betaald dus niet uit aan Nederlanders of in Nederland wonende, is mijn ervaring.
Het kabinet gaat met licenties komen dus dat betekend dat ieder gokbedrijf deze kan kopen voor vele miljoenen waarna ze gerechtigd zijn om op de Nederlandse markt te opereren. Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke aanbieders hier in Nederland straks allemaal operationeel zijn.
Het kabinet gaat met licenties komen dus dat betekend dat ieder gokbedrijf deze kan kopen voor vele miljoenen waarna ze gerechtigd zijn om op de Nederlandse markt te opereren. Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke aanbieders hier in Nederland straks allemaal operationeel zijn.
Unibet