Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Annulering weddenschappen na hoge odds

Hoi,
Ik heb een 1e bet gemaakt bij 888.com en op een quote van 7.00 op de uitploeg. 10 minuten later was deze quote echter bijgesteld tot 2.20 maar liefst! Ik vraag me nu dus af of mijn bet niet ineens kan worden gecancelled? Ik heb de bet gister om 5uur gemaakt. Er staat bij 888.com bij het kopje "my bets" staat deze als "unsettled" maar dit is bij alle weddenschappen die je sluit meen ik?
Iemand die ervaring heeft bij 888.com of die hier meer van weet?
gr, freek
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagFreek92 in 25-11-2011 13:52 Bookmakers
in 25-11-2011 13:52 Bookmakers
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hier gaan bookmakers verschillend mee om. Ik heb persoonlijk nog nooit meegemaakt dat ze dit soort weddenschappen alsnog gaan cancellen aangezien de fout bij hen ligt. Kortom, afwachten is het enige wat je kan doen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb geen ervaring met 888, maar 'unsettled' betekent gewoon 'nog niet verwerkt'. Bij Betfair gebruiken ze die term ook voor weddenschappen die wel zijn aangenomen, maar gewoon nog niet zijn uitbetaald. Waarschijnlijk staat je bet dus wel gewoon, als-ie tenminste nog steeds onder 'my bets' te vinden is @ 7.00 ...
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
maar:
Ik heb geen ervaring met 888, maar 'unsettled' betekent gewoon 'nog niet verwerkt'. Bij Betfair gebruiken ze die term ook voor weddenschappen die wel zijn aangenomen, maar gewoon nog niet zijn uitbetaald. Waarschijnlijk staat je bet dus wel gewoon, als-ie tenminste nog steeds onder 'my bets' te vinden is @ 7.00 ...

Nu nog hopen dat de uitploeg wint. Op welke wedstrijd heb je (freek-adolfs) trouwens ingezet?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Bedankt voor de vlotte reacties, colwyn bay - halifax town. Halifax stond op 7.00 en deze is vervolgens een kwartier later aangepast naar 2.20
0 Vind ik leuk's
Dat is wel een grote fout...
0 Vind ik leuk's
Voetbal is Oorlog
freek-adolfs:
Bedankt voor de vlotte reacties, colwyn - halifax. Halifax stond op 7.00 en deze is vervolgens een kwartier later aangepast naar 2.20

ik zie die hele wedstrijd ook nergens ???
0 Vind ik leuk's
England FA trophy. daar staat die zeker tussen
0 Vind ik leuk's
freek-adolfs:
England FA trophy. daar staat die zeker tussen

ik heb hem inderdaad gevonden lol
0 Vind ik leuk's
Normaal gesproken blijft de odd waarvoor jij je weddenschap afsluit gewoon staan. De odd waartegen jij je weddenschap hebt is echter wel erg hoog. De meeste bookmakers openden met odds rond de 2.50.
Bookmakers zijn uiteindelijk ook maar mensen en maken dus ook fouten. Ik heb bij Unibet wel eens een bet zien staan tegen een odd van 100, terwijl andere bookmakers rond de 10 zaten. Dit was een overduidelijke fout van de bookmaker. Unibet heeft dan het recht om de weddenschap te annuleren. Je krijgt dan gewoon de inzet terug.
Of deze odd blijft staan betwijfel ik dan ook; ik zou als ik jou was eens goed de voorwaarden doorlezen of wellicht even contact met 888Sport opnemen via de livechat of e-mail.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
ja contact via live chat lukt niet. Die helpen je alleen bij het maken van een deposit :s . Een mail lijkt ook al te laat aangezien de wedstrijd morgen om 2uur al is. Ik heb wel eens eerder een bet geannuleerd gekregen op nordicbet. Hier stonden de odds verkeerd om en deze weddenschap werd ook binnen 10minuten weer geannuleerd. mijn bet staat echter al meer dan 30uur vast dus het lijkt me toch niet dat ze vlak voor de wedstrijd de bet cancellen. Of kunnen ze na de wedstrijd ook nog de bet annuleren, mocht de weddenschap juist zijn. Ik zal inderdaad eens de voorwaarden doorlezen maar dit is erg veel werk en ik verwacht dan inderdaad al te lezen dat ze ten alle tijden een bet kunnen annuleren.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.