Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Acties Pokerstars: nieuwe en bestaande klanten

Beste mark145nl,

Er komt wederom een geweldige voetbalweekend aan met onder andere El Clasico, Man City vs. Liverpool, Schalke vs. Bayern München en Juventus vs. AC Milan. En wat is een betere manier om op de grote wedstrijden te wedden dan met een gratis liveweddenschap van $/€ 5?

Ga om je gratis weddenschap vrij te spelen naar onze voetbalweddenschappen, kies de wedstrijd waarop je wil wedden en plaats voor de wedstrijd een weddenschap van $/€ 10. Je krijgt dan een gratis weddenschap van $/€ 5 om dezelfde dag live te gebruiken.

Real Madrid vs. Barcelona - 21 november - 17:15 GMT
Man City vs. Liverpool - 21 november - 17:30 GMT
Schalke vs. Bayern München - 21 november - 17:30 GMT
Juventus vs. AC Milan - 21 november - 19:45 GMT

Voor wie ben jij?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmark145nl in 21-11-2015 06:49 Bookmakers
in 21-11-2015 06:49 Bookmakers
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op zo. jul.. 2020, 19:53 schreef caantjes:

was het leuk bij de UFC ?

was wel een happening en leuk dat er een nederlander vocht. en een vip pakket erom heen met meet en greet enz. was leuk, maar zou er zelf geen tickets voor gekocht hebben.

0 Vind ik leuk's
Op ma. jul.. 2020, 15:32 schreef mark145nl:

was wel een happening en leuk dat er een nederlander vocht. en een vip pakket erom heen met meet en greet enz. was leuk, maar zou er zelf geen tickets voor gekocht hebben.

Uit nieuwsgierigheid: hoeveel poker je? Kom zelf niet in de buurt van dit soort presentjes vermoed ik haha.

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Op ma. jul.. 2020, 15:34 schreef richard123:
Op ma. jul.. 2020, 15:32 schreef mark145nl:

Uit nieuwsgierigheid: hoeveel poker je? Kom zelf niet in de buurt van dit soort presentjes vermoed ik haha.

Doordat ik nu alleen toernooien speel, gaat de rake niet zo hard voor pokerstars.

Als je cashgamed gaat er max $3 dollar rake per hand naar PS, dus gemiddeld $2,50 per hand.

Toen nog 10 tafels tegelijk met 100 gedeelde handen waarvan je rond de 10% speelt.

Dus 1000 gedeelde handen per uur waarvan 100 handen raked zijn, dus je levert zo rond de $250 rake per uur op voor stars, en dat minimaal 40 uur per week.

Dan doet je vip manager aardig moeite om je weer terug te krijgen als je in 1x stopt.

4 Vind ik leuk's
Op vr. jul.. 2020, 08:18 schreef elloco:

Ja, die kistjes zijn echt een naai-variant op de rakeback geworden.

Eerder kon je nog wel eens iets met die punten! nu moet je duizenden euro's aan buy-ins besteden voordat je een 11-dollar ticket zou kunnen kopen etc.

Ik trapte zelf wel in deze naai bonus omdat ik een eeuwigheid niet gespeeld bij Pstars. Bedankt voor de tip nog! Pstars is dan trouwens zwaar achteruit gegaan tov 14 jaar geleden.

Bericht gewijzigd door wedden op do 25 mrt. 2021, 10:56
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.