Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met 888sport

Volgens mij is er nog geen topic over deze bookmaker, excuses als ik me vergis.

Ik heb nog nooit eerder van deze bookie gehoord, maar zie ze staan hier in een advertentie in de banner op deze site. Als het goed is moet er een bonus van €88 in freebets te krijgen zijn. Echter, het kan aan mij liggen maar op hun site kan ik hier nergens de voorwaarden voor vinden of wat die bonus precies inhoudt. En als ze dat soort dingen te goed verstoppen is dat in mijn ervaring meestal geen best teken...

Iemand die de voorwaarden wel heeft gevonden? Of is deze actie exclusief voor VW, en kan dus iemand van de mods meer vertellen over de voorwaarden?

En zijn er hier mensen die al ervaring hebben met 888sport? Zijn ze een beetje te vertrouwen of niet?

Edit VW-Crew:

De bonus voorwaarden kan je vinden op de 888sport website. Het komt er in het kort op neer dat je je bonus in 8 gedeeltes vrij moet spelen door weddenschappen te plaatsen. Odds, minimaal 2.0 euro. Gratis weddenschappen zijn maximaal 30 dagen geldig en weddenschappen op dezelfde wedstrijd tellen niet mee in het aantal weddenschappen.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsint in 18-02-2013 19:42 Bookmakers
in 18-02-2013 19:42 Bookmakers
50 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.