Ervaringen met 888sport
Volgens mij is er nog geen topic over deze bookmaker, excuses als ik me vergis.
Ik heb nog nooit eerder van deze bookie gehoord, maar zie ze staan hier in een advertentie in de banner op deze site. Als het goed is moet er een bonus van €88 in freebets te krijgen zijn. Echter, het kan aan mij liggen maar op hun site kan ik hier nergens de voorwaarden voor vinden of wat die bonus precies inhoudt. En als ze dat soort dingen te goed verstoppen is dat in mijn ervaring meestal geen best teken...
Iemand die de voorwaarden wel heeft gevonden? Of is deze actie exclusief voor VW, en kan dus iemand van de mods meer vertellen over de voorwaarden?
En zijn er hier mensen die al ervaring hebben met 888sport? Zijn ze een beetje te vertrouwen of niet?
Edit VW-Crew:
De bonus voorwaarden kan je vinden op de 888sport website. Het komt er in het kort op neer dat je je bonus in 8 gedeeltes vrij moet spelen door weddenschappen te plaatsen. Odds, minimaal 2.0 euro. Gratis weddenschappen zijn maximaal 30 dagen geldig en weddenschappen op dezelfde wedstrijd tellen niet mee in het aantal weddenschappen.
Waarom dacht je dat ze moeilijk gingen doen Thijs? Als je geld gewonnen hebt moeten ze het gewoon uit betalen toch?
Vind het feit dat een bookie "niet moeilijk doet" als je geld hebt gewonnen en dit wil laten uitcashen geen pluspunt, dat verwacht ik gewoon.
Ik snap dat sport888 voetbalwedden (nu met o.a. de combiactie) sponsort maar probeer als moderator van voetbalwedden
wel realistisch en eerlijk te blijven kijken naar de plus en min punten van een bookie.
Hier is de bezoeker van voetbalwedden naar mijn mening het meest mee geholpen.
Uh ben je zo'n complottheorie-denker ofzo? Ik zag dat mensen hun mening gaven en dacht dat mijn ervaringen en kijk op deze bookie ook wat toe konden voegen aan dit draadje. Ik wordt echt niet door een bookmaker of vrewlid gevraagd om hier bookies op te hemelen die sponsoren, ik krijg geen cent om hier moderator te zijn. Is gewoon tijd die ik er vrijwillig in steek. Daarnaast heb ik wel meer ervaringen over bookies op het forum geschreven en komt niet iedere bookmaker die hier sponsort met een positieve beoordeling er van af. Als laatste is vw altijd onafhankelijk geweest en zal het ook zo blijven. Denk voortaan maar eens na voordat je zulke hersenspinsels op het world wide web zet of kom met bewijzen dat zoiets vaker gebeurd ipv zulke kansloze kreten.
En waarom ik dacht dat ze moeilijk gingen doen? Omdat het om een grof bedrag ging en de meeste Europese bookmakers extra papieren en vertragingstactieken toepassen, deze bookmaker betaalde binnen 3 dagen.
Nu weer ontopic graag, fijn weekend nog!
je geld geven als je hebt gewonnen. Dit is normaal en de reden dat je een bet plaatst lijkt mij. En als dat al een pluspunt is van
een bookie dan kan er nog wel een paar opnoemen. Ik heb zelf namelijk (buiten de normale registratie) nog nooit formulieren of dergelijke in moeten
vullen bij het uitcashen van (soms grote) winsten bij diverse bookies.
Maar gezien je laatste reactie (kansloze kreten lol) heb ik een gevoelige snaar bij je geraakt en voel je je aangevallen in je functioneren als moderator.
Dat was niet mijn bedoeling.
On topic: Inmiddels heeft 888sport gereageerd op de kwestie en is het opgelost. Jij ook nog een fijn weekend gewenst Thijs.
Kon geen echte stortingsbonus vinden, wil deze er eigenlijk alleen maar bij pakken voor de paardjes.
Hoe is het inmiddels met deze bookie?
Kon geen echte stortingsbonus vinden, wil deze er eigenlijk alleen maar bij pakken voor de paardjes.
Treble de winnings on your first bet -- dat is volgens mij nog steeds de 'welkomstbonus' :-)
maar ik zag wel via een vrien dat je met 0.50 cent kan spelen en bij andere bookmakers niet (heb bwin,unibet,goldenpalace.be,en nog meer accounts)
Ik heb zelf nog niks uit laten betalen bij 888 omdat ik amper winsten heb gemaakt tot nu toe.
888Sports is inderdaad zowat hetzelfde als Unibet, alleen dan in een ander jasje en ik heb het idee dat ik nu meer acties krijg aangeboden als member, dan dat ik bij Unibet kreeg.
volgens mij is dit site gewoon een rip off van unibet met dezelfde odds
maar ik zag wel via een vrien dat je met 0.50 cent kan spelen en bij andere bookmakers niet (heb bwin,unibet,goldenpalace.be,en nog meer accounts)
888sport is een onderdeel van Unibet, dus geen rip. En je kunt gewoon vanaf 0.10 spelen bij diverse sportsites.
Maar rekenen ze daar alleen de concrete definitieve transfers, of ook huurdeals tot 'transfer'?
Ik heb namelijk op Hart gebet dat hij niet vertrekt bij City, maar waarschijnlijk gaat hij op huur naar Torino. Telt dat als transfer of word dat niet gezien als Transfer door een bookmaker?