Ervaringen met 888sport
Volgens mij is er nog geen topic over deze bookmaker, excuses als ik me vergis.
Ik heb nog nooit eerder van deze bookie gehoord, maar zie ze staan hier in een advertentie in de banner op deze site. Als het goed is moet er een bonus van €88 in freebets te krijgen zijn. Echter, het kan aan mij liggen maar op hun site kan ik hier nergens de voorwaarden voor vinden of wat die bonus precies inhoudt. En als ze dat soort dingen te goed verstoppen is dat in mijn ervaring meestal geen best teken...
Iemand die de voorwaarden wel heeft gevonden? Of is deze actie exclusief voor VW, en kan dus iemand van de mods meer vertellen over de voorwaarden?
En zijn er hier mensen die al ervaring hebben met 888sport? Zijn ze een beetje te vertrouwen of niet?
Edit VW-Crew:
De bonus voorwaarden kan je vinden op de 888sport website. Het komt er in het kort op neer dat je je bonus in 8 gedeeltes vrij moet spelen door weddenschappen te plaatsen. Odds, minimaal 2.0 euro. Gratis weddenschappen zijn maximaal 30 dagen geldig en weddenschappen op dezelfde wedstrijd tellen niet mee in het aantal weddenschappen.
Misschien is het een en ander veranderd na december 2012 (want toen was ik er voor het laatst actief), maar ik heb niks te klagen gehad bij hun!
Wat een groot voordeel van deze site is dat je met 10 euro inleg een bonus van 88 euro kunt vrijspelen. Ik had het geluk dat ik snel een hoog bedrag op mijn rekening had staan. Anders is deze bonus erg lastig vrij te spelen. Om dit vrij te spelen moet je namelijk 22 weddenschappen van tenminste 10 euro inleg met een minimale quote van 2.00 plaatsen. En wat ik erg jammer vind is dat de bonus in een keer ingezet moet worden.
pluspunten: bonus regeling (je moet er wel veel tijd in steken) en betrouwbaarheid
minpunten: erg onoverzichtelijk (in vergelijking met unibet) en lage quoteringen
De Jupiler Play-offs duels tussen GAE en Dordrecht werd niet aangeboden :S
Bets zijn uitstekend te layen op Betfair. Misschien 0,30 cent verlies per 10 euro inzet, dus 1 euro verlies voor een freebet van 10 euro is goed te doen. (y)
Voor iedereen die een tientje kunnen missen, maak een 888sport account aan. Als je de eerste 10 euro inzet tegen een odd van 2 dan krijg je je eerste 10 euro freebet. Daarna krijg je steeds een freebet van 10 euro na 3 weddenschappen, echt helemaal goud. De laatste freebet is zelfs 18 euro.
De site ziet er enorm goed uit, is lekker makkelijk in gebruik en vooral nu tijdens de Olympische Spelen zien ze me heel veel op 888sport (y)
Ik heb nu flink gebet maar nog geen bonus gezien, hoe krijg ik nu die bonus?
Neem even contact op met de support van 888sport.
Ik speel er nu een tijdje en wat me vooral opvalt is hoe langzaam en omslachtig de klantenservice daar is.
Heb een paar keer contact opgezocht over een promotie actie. En je kan ze alleen bereiken via een
ingebouwd e-mail systeem en het kan 3 dagen duren voordat je antwoord hebt.
Hun betsoftware is gebaseerd op die van Kambi Sport Solutions, waar verschillende bookies gebruik van maken, waaronder Unibet en Napoleon Games.
Bij het uitbetalen ondervond ik wat problemen. Waar andere bookies vaak binnen 24u het geld op je e-wallet storten, duurt dit bij 888 minstens 3 dagen. En als je het geld naar je bankrekening wilt laten storten kan je hier zo'n 10 dagen op wachten.
Met de klantenservice heb ik ook wat mindere ervaring. Wat ik me kan herinneren is dat het erg lang duurt voordat ze een reactie geven, maar dit kan heden ten dage anders zijn.
Wat mijn grootste probleem met 888 is dat ze hoge exchange rates hanteren, mocht je in een vreemde valuta betten. Wat ze precies doen weet ik niet, maar het is duidelijk dat ze meer van je pakken dan nodig is. Hier staan topics over vol op internet, mocht je hier geïnteresseerd in zijn. Dit is alleen als je in een vreemde valuta bet, dus als je met euro's bet kan je dit stukje skippen.