2 accounts op Unibet: 1 op .com en 1 op .be
Heel lang geleden heb ik een account geopend op unibet, ik heb daar een hele tijd op gespeeld maar ben inmiddels overgeschakeld naar een andere bookmaker. Onlangs las ik een artikel op voetbalkrant.com over unibet. In het artikel werd er dus verteld dat er een Belgische versie ging komen van unibet. De Belgische klanten die reeds een account hadden op unibet moesten dus volgens het artikel een nieuwe account aanmaken, aangezien zij nog op de internationale versie zaten. Er stond ook bij dat dit volkomen legaal was en 100% wordt toegestaan door unibet.
Aangezien er een leuke bonus aan was verbonden ben ik erop ingegaan. Ik heb vervolgens geld gestort en ben de afgelopen dagen beginnen spelen. Vandaag heb ik echter ontdekt dat mijn nieuwe account is geblokkeerd en ik niet meer kan inloggen. Ik heb vervolgens de klantendienst telefonisch gecontacteerd en blijkbaar is het nu wel een probleem dat ik over 2 accounts beschik. Ik heb de hele situatie uitgelegd maar de dame in kwestie kon er niet veel aandoen en was ook niet staat om mij te vertellen hoe het nu verder moest. Ze ging de zaak doorsturen naar een andere afdeling en zij gingen bepalen hoe het verder moet.
Wat denken jullie? Ga ik mijn centen nog terugzien of is dit een verloren zaak? Jullie begrijpen toch dat dit allemaal vrij verwarrend is en dat ze me hier flink hebben misleid.
Aangezien er een leuke bonus aan was verbonden ben ik erop ingegaan. Ik heb vervolgens geld gestort en ben de afgelopen dagen beginnen spelen. Vandaag heb ik echter ontdekt dat mijn nieuwe account is geblokkeerd en ik niet meer kan inloggen. Ik heb vervolgens de klantendienst telefonisch gecontacteerd en blijkbaar is het nu wel een probleem dat ik over 2 accounts beschik. Ik heb de hele situatie uitgelegd maar de dame in kwestie kon er niet veel aandoen en was ook niet staat om mij te vertellen hoe het nu verder moest. Ze ging de zaak doorsturen naar een andere afdeling en zij gingen bepalen hoe het verder moet.
Wat denken jullie? Ga ik mijn centen nog terugzien of is dit een verloren zaak? Jullie begrijpen toch dat dit allemaal vrij verwarrend is en dat ze me hier flink hebben misleid.
in 4-11-2012 00:44 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
één ding weet ik wel en dat het lang gaat duren voordat je een reactie krijgt, de klantenservice van Unibet is drama als je alleen mailt. Je moet echt der achter aan gaan in de livechat daar. Succes ermee, maar als je goed bewijs heb dan lukt het vast!
Tip 1: Spreid je winkansen
Ik zie het probleem niet of je moet beide accounts op hetzelfde e-mail adres hebben aangemaakt. Dat was één van de dingen die ze toen zeiden om beide accounts op een ander e-mail adres aan te maken omdat het anders wel eens problemen kon opleveren. Ik heb daar ook 2 accounts,één op de internationale versie en één op de Belgische. Nog geen enkel probleem mee gehad.
Normaal worden die beide accounts over enige tijd ook weer samengevoegd tot één account is er mij toen verteld.
Dus ik vermoed dat er bij jou ergens iets fout is gelopen,maar ik stel u toch gerust hoor. Het kan soms een paar dagen duren maar unibet is best wel redelijk in die zaken. als je ongewild een fout hebt gemaakt is het geen probleem om die fout terug recht te zetten door hun. De vlugste manier is via de live chat.
Normaal worden die beide accounts over enige tijd ook weer samengevoegd tot één account is er mij toen verteld.
Dus ik vermoed dat er bij jou ergens iets fout is gelopen,maar ik stel u toch gerust hoor. Het kan soms een paar dagen duren maar unibet is best wel redelijk in die zaken. als je ongewild een fout hebt gemaakt is het geen probleem om die fout terug recht te zetten door hun. De vlugste manier is via de live chat.
leonardo1965:
Ik zie het probleem niet of je moet beide accounts op hetzelfde e-mail adres hebben aangemaakt. Dat was één van de dingen die ze toen zeiden om beide accounts op een ander e-mail adres aan te maken omdat het anders wel eens problemen kon opleveren. Ik heb daar ook 2 accounts,één op de internationale versie en één op de Belgische. Nog geen enkel probleem mee gehad.
Normaal worden die beide accounts over enige tijd ook weer samengevoegd tot één account is er mij toen verteld.
Dus ik vermoed dat er bij jou ergens iets fout is gelopen,maar ik stel u toch gerust hoor. Het kan soms een paar dagen duren maar unibet is best wel redelijk in die zaken. als je ongewild een fout hebt gemaakt is het geen probleem om die fout terug recht te zetten door hun. De vlugste manier is via de live chat.
Ik zie het probleem niet of je moet beide accounts op hetzelfde e-mail adres hebben aangemaakt. Dat was één van de dingen die ze toen zeiden om beide accounts op een ander e-mail adres aan te maken omdat het anders wel eens problemen kon opleveren. Ik heb daar ook 2 accounts,één op de internationale versie en één op de Belgische. Nog geen enkel probleem mee gehad.
Normaal worden die beide accounts over enige tijd ook weer samengevoegd tot één account is er mij toen verteld.
Dus ik vermoed dat er bij jou ergens iets fout is gelopen,maar ik stel u toch gerust hoor. Het kan soms een paar dagen duren maar unibet is best wel redelijk in die zaken. als je ongewild een fout hebt gemaakt is het geen probleem om die fout terug recht te zetten door hun. De vlugste manier is via de live chat.
Ik heb voor beide accounts een verschillend email adres en de nieuwe account heb ik via de link van voetbalkrant aangemaakt. Ik heb ze de hele situatie uitgelegd van de internationale en de Belgische versie maar blijkbaar weten ze bij de klantenservice van niets. Ze blijven maar doorverwijzen naar de algemene voorwaarden. Ik heb net ook heel mijn verhaal gedaan via de livechat, ze gingen het bekijken en zou vanmiddag een email krijgen met de nodige info. Ben benieuwd.
Het zou straf zijn als het fout van u zou zijn dan, want dan is elke Belg in fout die een nieuw account heeft aangemaakt bij Unibet.be. Op de live chat van Unibet.be zouden ze het zeker toch moeten weten,zeker als ze het eerst zelf hebben aangeraden om het zo te doen.
leonardo1965:
Het zou straf zijn als het fout van u zou zijn dan, want dan is elke Belg in fout die een nieuw account heeft aangemaakt bij Unibet.be. Op de live chat van Unibet.be zouden ze het zeker toch moeten weten,zeker als ze het eerst zelf hebben aangeraden om het zo te doen.
Het zou straf zijn als het fout van u zou zijn dan, want dan is elke Belg in fout die een nieuw account heeft aangemaakt bij Unibet.be. Op de live chat van Unibet.be zouden ze het zeker toch moeten weten,zeker als ze het eerst zelf hebben aangeraden om het zo te doen.
Heb je al eens uitgecashed met je nieuwe account? Want ik denk dat daar het probleem is. Voor een nieuwe account aan te maken moest je dus een email adres opgeven. Ik heb dus geprobeerd geld over te schrijven naar mijn moneybookers account en aangezien je bij moneybookers maar 1 account mag hebben heb ik dus het email adres opgegeven dat geregistreerd staat op mijn oude unibet account. Ik kreeg toen een error melding en sindsdien is mijn account geblokkeerd.
Ik heb zonder problemen al laten uitbetalen. Bij moneybookers staan wel ook die 2 e- mail adressen opgegeven hoor. Geen enkel probleem mee gehad. Dus had je bij uw account bij moneybookers gewoon dat 2de e- mail adres moeten toevoegen, dan was er geen probleem geweest.
leonardo1965:
Ik heb zonder problemen al laten uitbetalen. Bij moneybookers staan wel ook die 2 e- mail adressen opgegeven hoor. Geen enkel probleem mee gehad. Dus had je bij uw account bij moneybookers gewoon dat 2de e- mail adres moeten toevoegen, dan was er geen probleem geweest.
Ik heb zonder problemen al laten uitbetalen. Bij moneybookers staan wel ook die 2 e- mail adressen opgegeven hoor. Geen enkel probleem mee gehad. Dus had je bij uw account bij moneybookers gewoon dat 2de e- mail adres moeten toevoegen, dan was er geen probleem geweest.
Pffff klote unibet met hun service van suck my dick. Al mijn vragen blijven onbeantwoord. Het enigste wat ze kennen is ' een andere afdeling'.
Dit kreeg ik te horen op de livechat: " als je van mening bent dat je via voetbalkrant.com foute info krijgt, dan moet je hen maar contacteren" en hierna hebben ze de chatsessie direct beeindigd zonder boe of ba. Ik begin stilletjes aan te beseffen dat ik naar mijn centen kan fluiten.
Klootzakken, ze maken eerst reclame op voetbalkrant.com met de volgende tekst:
Klanten die voor juli 2012 een rekening openden op Unibet zitten op internationale versie van UNibet, Unibet.com. Deze klanten krijgen de kans om zich via ons in te schrijven voor de Belgische versie.
Als bestaande klant moet u op de Belgische UNIBET gaan spelen. U moet een nieuwe account openen via deze pagina. Met een nieuwe loginnaam en nieuwe email. Als u dit nu al doet, krijgt u tot 100 euro bonus extra! Dit is legaal en honderd procent toegestaan door UNIBET!
En achteraf blokkeren ze je account en zeggen ze dat je de regels maar moet respecteren. Wie begrijpt dit nog?
Klootzakken, ze maken eerst reclame op voetbalkrant.com met de volgende tekst:
Klanten die voor juli 2012 een rekening openden op Unibet zitten op internationale versie van UNibet, Unibet.com. Deze klanten krijgen de kans om zich via ons in te schrijven voor de Belgische versie.
Als bestaande klant moet u op de Belgische UNIBET gaan spelen. U moet een nieuwe account openen via deze pagina. Met een nieuwe loginnaam en nieuwe email. Als u dit nu al doet, krijgt u tot 100 euro bonus extra! Dit is legaal en honderd procent toegestaan door UNIBET!
En achteraf blokkeren ze je account en zeggen ze dat je de regels maar moet respecteren. Wie begrijpt dit nog?
yassinos:
Dit kreeg ik te horen op de livechat: " als je van mening bent dat je via voetbalkrant.com foute info krijgt, dan moet je hen maar contacteren" en hierna hebben ze de chatsessie direct beeindigd zonder boe of ba. Ik begin stilletjes aan te beseffen dat ik naar mijn centen kan fluiten.
Klootzakken, ze maken eerst reclame op voetbalkrant.com met de volgende tekst:
Klanten die voor juli 2012 een rekening openden op Unibet zitten op internationale versie van UNibet, Unibet.com. Deze klanten krijgen de kans om zich via ons in te schrijven voor de Belgische versie.
Als bestaande klant moet u op de Belgische UNIBET gaan spelen. U moet een nieuwe account openen via deze pagina. Met een nieuwe loginnaam en nieuwe email. Als u dit nu al doet, krijgt u tot 100 euro bonus extra! Dit is legaal en honderd procent toegestaan door UNIBET!
En achteraf blokkeren ze je account en zeggen ze dat je de regels maar moet respecteren. Wie begrijpt dit nog?
Dit kreeg ik te horen op de livechat: " als je van mening bent dat je via voetbalkrant.com foute info krijgt, dan moet je hen maar contacteren" en hierna hebben ze de chatsessie direct beeindigd zonder boe of ba. Ik begin stilletjes aan te beseffen dat ik naar mijn centen kan fluiten.
Klootzakken, ze maken eerst reclame op voetbalkrant.com met de volgende tekst:
Klanten die voor juli 2012 een rekening openden op Unibet zitten op internationale versie van UNibet, Unibet.com. Deze klanten krijgen de kans om zich via ons in te schrijven voor de Belgische versie.
Als bestaande klant moet u op de Belgische UNIBET gaan spelen. U moet een nieuwe account openen via deze pagina. Met een nieuwe loginnaam en nieuwe email. Als u dit nu al doet, krijgt u tot 100 euro bonus extra! Dit is legaal en honderd procent toegestaan door UNIBET!
En achteraf blokkeren ze je account en zeggen ze dat je de regels maar moet respecteren. Wie begrijpt dit nog?
Kan je niet bellen naar Unibet? Als je gewoon rustig voor de telefoon uitlegt wat er aan de hand is kan je misschien wel tot ze doordringen. Daarnaast kan je als uiterste stap ook mailen naar hun licentieverstrekker, volgens mij zit deze bij Unibet op Malta. Al weet ik wel dat de regulator uit Malta vaak vrij moeilijk doet, je moet alle details uitgebreid beschrijven en netjes blijven, zo maak je de meeste kans om geholpen te worden.
Retarded gambler
thijspronk:
Kan je niet bellen naar Unibet? Als je gewoon rustig voor de telefoon uitlegt wat er aan de hand is kan je misschien wel tot ze doordringen. Daarnaast kan je als uiterste stap ook mailen naar hun licentieverstrekker, volgens mij zit deze bij Unibet op Malta. Al weet ik wel dat de regulator uit Malta vaak vrij moeilijk doet, je moet alle details uitgebreid beschrijven en netjes blijven, zo maak je de meeste kans om geholpen te worden.
yassinos:
Dit kreeg ik te horen op de livechat: " als je van mening bent dat je via voetbalkrant.com foute info krijgt, dan moet je hen maar contacteren" en hierna hebben ze de chatsessie direct beeindigd zonder boe of ba. Ik begin stilletjes aan te beseffen dat ik naar mijn centen kan fluiten.
Klootzakken, ze maken eerst reclame op voetbalkrant.com met de volgende tekst:
Klanten die voor juli 2012 een rekening openden op Unibet zitten op internationale versie van UNibet, Unibet.com. Deze klanten krijgen de kans om zich via ons in te schrijven voor de Belgische versie.
Als bestaande klant moet u op de Belgische UNIBET gaan spelen. U moet een nieuwe account openen via deze pagina. Met een nieuwe loginnaam en nieuwe email. Als u dit nu al doet, krijgt u tot 100 euro bonus extra! Dit is legaal en honderd procent toegestaan door UNIBET!
En achteraf blokkeren ze je account en zeggen ze dat je de regels maar moet respecteren. Wie begrijpt dit nog?
Dit kreeg ik te horen op de livechat: " als je van mening bent dat je via voetbalkrant.com foute info krijgt, dan moet je hen maar contacteren" en hierna hebben ze de chatsessie direct beeindigd zonder boe of ba. Ik begin stilletjes aan te beseffen dat ik naar mijn centen kan fluiten.
Klootzakken, ze maken eerst reclame op voetbalkrant.com met de volgende tekst:
Klanten die voor juli 2012 een rekening openden op Unibet zitten op internationale versie van UNibet, Unibet.com. Deze klanten krijgen de kans om zich via ons in te schrijven voor de Belgische versie.
Als bestaande klant moet u op de Belgische UNIBET gaan spelen. U moet een nieuwe account openen via deze pagina. Met een nieuwe loginnaam en nieuwe email. Als u dit nu al doet, krijgt u tot 100 euro bonus extra! Dit is legaal en honderd procent toegestaan door UNIBET!
En achteraf blokkeren ze je account en zeggen ze dat je de regels maar moet respecteren. Wie begrijpt dit nog?
Kan je niet bellen naar Unibet? Als je gewoon rustig voor de telefoon uitlegt wat er aan de hand is kan je misschien wel tot ze doordringen. Daarnaast kan je als uiterste stap ook mailen naar hun licentieverstrekker, volgens mij zit deze bij Unibet op Malta. Al weet ik wel dat de regulator uit Malta vaak vrij moeilijk doet, je moet alle details uitgebreid beschrijven en netjes blijven, zo maak je de meeste kans om geholpen te worden.
Ik heb ook al gebeld en heb de hele zaak uitgelegd en daar ik kreeg ik hetzelfde te horen: " Je mag geen 2 verschillende accounts hebben" . Ik krijg overal hetzelfde te horen, die mensen zijn net voorgeprogrammeerde robots. Ik heb gisteren alles gemailed en daar heb ik nog geen antwoord op gekregen. Ik vrees dat dit een hopeloze zaak wordt.