Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Winst maken

Hallo allen, zijn er wedders die structureel winst maken ? Ik vind het leuk om wedstrijden uit te zoeken, je volgt het wat intensiever maar het kost mij meer dan het op levert. Het levert helemaal niets op, in financiële zin. 😭 Inzetten op losse wedstrijden gaat heus een paar keer goed maar niet structureel. Ik wil nog wel eens een trein starten van € 10 naar € 500 in een 10 weddenschappen maar dat is nog nooit gelukt. Wie heeft er iets anders bedacht dan inzetten op losse wedstrijden ?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrivawar in 3-06-2024 19:55 Algemeen
in 3-06-2024 19:55 Algemeen
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Hey riva,

Zelf heb ik lange tijd combi's gespeeld totdat het te vaak misging. Structureel winst maken komt weinig voor, maar op de lange termijn in de + staan is wel prima mogelijk. Wat ik nu doen is alleen op odds zetten tusen de 1.50 en 2.50. Daar is vaak de waarde te vinden. Combi bets doe ik al niet veel meer en dat helpt al enorm.

Ga voor de kleine winsten. Daar maak je op de lange termijn meer winst mee dan dat je steeds voor de "big win" probeert te gaan.

0 Vind ik leuk's

Hallo rdboisje,

Die lange termijn winst is nu net het probleem. Als je voor serieuze odds (minsten 1.5) gaat en niet inzet op een thuiszege van PSV op Volendam met een quote van 1,11 dan is het in mijn ogen niet mogelijk om daar structureel winst mee te maken. Ik zie bijvoorbeeld dat @jeroenunibet81ook regelmatig met zijn (logisch) onderbouwde tips een foute voorspelling doet. Het kan natuurlijk ook zijn dat de top-tippers hier de echte tips voor zichzelf houden.. 😀

0 Vind ik leuk's

Een combibet als Canadian kan interessant zijn. Dan gooi je niet alles stuk als er 1 uitslag mis is. Is alles goed dan gaan er 28 winnende combinaties tellen. Met 28 keer €0.40 inzet verlies je ook niet heel veel als alles fout is.

0 Vind ik leuk's

Ik ben zelf een bonus hunter, gok alleen als er extra value is( een boost, een free bet promotie etc.) Op die manier maak je wel winst op lange termijn, alleen zijn bookmakers niet echt blij met je ;)

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.