Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wat vind jij van de nieuwe website van Voetbalwedden.net?

Sinds de invoering van de nieuwe website zijn de reacties omtrent de website vrij negatief te noemen. Ik ben benieuwd wat jullie van de nieuwe website vinden. Voor de goede orde; het is niet de bedoeling om een negatieve tendens te creëren. Maar aangezien er weinig met onze feedback wordt gedaan ben ik benieuwd naar wat de leden daadwerkelijk van de nieuwe website vinden. Je kan ook een reactie achterlaten in dit topic.

Persoonlijk vind ik de nieuwe website een fiasco. De website is erg traag en daarbij zijn er een hoop nieuwe features waar wij helemaal niet op zitten te wachten. Het forum is totaal in het slop geraakt. Ook zie ik het nut niet in van een zogenaamde timeline en om over de nieuwe chat nog maar te zwijgen. Daarbij loopt de website totaal niet soepel; veel vastlopers. Jullie zouden er goed aan doen als jullie switchen naar het oude design. Dit kan bijvoorbeeld in een nieuw jasje worden gestoken, maar de opzet van de oude website was mijns inziens een stuk overzichtelijker en fijner om te bezoeken.

Jullie kunnen stemmen middels deze Poll:

http://www.strawpoll.me/14259009

@Mods, hoop dat jullie deze thread laten leven.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpauperclown in 28-10-2017 16:45 Algemeen
in 28-10-2017 16:45 Algemeen
59 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.