Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voetbalreizen: wat precies te doen en rekening mee te houden?

Wellicht een beetje off topic. Al een aantal jaar denken wij (een paar vrienden van mij en ik) na over een voetbalreis. Je hebt veel sites waar ze voetbalreizen aanbieden maar dit is vrij prijzig.

Dus we hebben besloten het zelf te gaan regelen. We willen er een voetbalweekend van maken en moeten dus een vlucht, hotel en tickets gaan regelen.

1. We hebben er geen ervaring mee, daarom de vraag. Hebben jullie tips op dat gebied of zelf ervaring ?

2. Wat zijn leuke landen en is betaalbaar?

3. We denken zelf aan Engeland of Spanje.

Alvast bedankt!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag pvdwal18 in 13-07-2014 15:47 Algemeen
in 13-07-2014 15:47 Algemeen
48 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mavagen:

Bij één Premier League wedstrijd ga ik nog opzoek naar een wedstrijd in de Championship.
Mijn vraag is nu hoe ik het beste aan een kaartje kan komen en of deze wedstrijden überhaupt de General Sale halen.
Zoniet dan is wellicht ViaGoGo misschien een optie, hebben mensen hier ervaring mee of andere tips?
De vliegreis en hotel wil ik zelf los boeken om zo kosten te besparen en het zelf in te kunnen delen.

Bedoel je Championsship General Sale? Championsship haalt denk ik general sale wel. Anders even kijken gemiddelde bezettingsgraad van de stadions in Londen op Soccerway.
Zelfs wel een keer kaartje gehaald via internet voor wedstrijd van Middlesbrough (uiteindelijk niet gegaan), maar werkte prima verder.
0 Vind ik leuk's
03060:
mavagen:

Bij één Premier League wedstrijd ga ik nog opzoek naar een wedstrijd in de Championship.
Mijn vraag is nu hoe ik het beste aan een kaartje kan komen en of deze wedstrijden überhaupt de General Sale halen.
Zoniet dan is wellicht ViaGoGo misschien een optie, hebben mensen hier ervaring mee of andere tips?
De vliegreis en hotel wil ik zelf los boeken om zo kosten te besparen en het zelf in te kunnen delen.

Bedoel je Championsship General Sale? Championsship haalt denk ik general sale wel. Anders even kijken gemiddelde bezettingsgraad van de stadions in Londen op Soccerway.
Zelfs wel een keer kaartje gehaald via internet voor wedstrijd van Middlesbrough (uiteindelijk niet gegaan), maar werkte prima verder.

Thanks, ga ik zeker naar kijken. Verder kwam ik www.voetbalreizenxl.nl tegen. Dit was vroeger voetbralreizen-online, zij bieden losse kaarten aan. Iemand ervaring met deze reisorganisatie?
0 Vind ik leuk's
Weet iemand of er nog losse tickets ,eventueel aan het stadion te koop zullen zijn voor de CHL wedstrijd MUTD-Club Brugge op 18/08?
Of nu nog combi reis en ticket?
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Voor tickets van clubs uit de Bundesliga kan je terecht bij 'Bundesliga Tickets'.
Goede service en kaarten voor hele scherpe prijzen.

Zij hebben laatst een nieuwe facebookpagina aangemaakt. (https://www.facebook.com/bundesligavoetbaltickets)

Voor een bezoek aan Arsenal is het Pembury Hotel een aanrader. Op loopafstand van het Emirates Stadium en dichtbij de metro.
0 Vind ik leuk's
Kijk gewoon eens naar de andere landen dan bv Engeland en Duitsland.

Ga eens een weekendje naar bv Porto (Porto, Boavista, Leixoes,...) of Lissabon (Benfica, Sporting, Belenenses).

Tickets zijn in Portugal om te beginnen al een pak goedkoper ;)

Als ik hier iemand met iets kan helpen voor een eventuele voetbalreis, let me know :) Persoonlijk vind ik het fijn om dingen uit te zoeken ivm voetbalreizen :)
0 Vind ik leuk's
Beste VW'ers,

Binnenkort ga ik met een maat van mij naar de wedstrijd Bayer Leverkusen- Köln we gaan in de ochtend rijden en rijden rond 20:00 terug naar Nederland.

Iemand ervaring met thuiswedstrijden van Bayer Leverkusen,hoe gaat het parkeren daar en wat is er te doen in Köln/Leverkusen?

Graag ben ik benieuwd naar jullie ervaringen!
0 Vind ik leuk's
mastercool10:
Beste VW'ers,

Binnenkort ga ik met een maat van mij naar de wedstrijd Bayer Leverkusen- Köln we gaan in de ochtend rijden en rijden rond 20:00 terug naar Nederland.

Iemand ervaring met thuiswedstrijden van Bayer Leverkusen,hoe gaat het parkeren daar en wat is er te doen in Köln/Leverkusen?

Graag ben ik benieuwd naar jullie ervaringen!

Hoe is het gegaan? Wij gaan volgende maand naar Leverkusen. Tips vwb parkeren en/of hapje te eten?
0 Vind ik leuk's
Daarnaast, iemand connecties in Portugal om kaarten te regelen voor een duel van Benfica?
0 Vind ik leuk's
Je kan gewoon kaarten bestellen via de website van Benfica, geen connecties voor nodig.
0 Vind ik leuk's
rickhul:
Daarnaast, iemand connecties in Portugal om kaarten te regelen voor een duel van Benfica?

Kun je ook gewoon aan de kassa's buiten aan het stadion kopen voordat de wedstrijd begint.

Via de website is mij toen niet gelukt omdat ik geen lid was van Benfica supportersclub (soort club card).
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.