Uitgebreide corner statistieken voor de eerste helft
Hallo iedereen, sinds kort zie ik heel interessante uitgebreide statistieken bij de voorbeschouwingen staan zoals het aantal corners per kwartier enz.
Zijn die statistieken zelf ergens te vinden?
Ben tevens op zoek naar statistieken van het aantal corners per helft, liefst per wedstrijd of per team, is dit ergens te vinden?
Alvast bedankt voor de moeite!
Ik ben hier ook benieuwd naar. Ik kwam deze laatste wel tegen voor Eredivisie clubs maar dat is niet voor alle clubs of wedstrijden: https://www.eredivisiewedden.nl/clubs/ajax
Deze is ook handig: https://www.adamchoi.co.uk/
@jeronimo bedankt voor je reactie maar is het mogelijk dat ik geen detail voor de eerste helft vind?
Denk dat je gelijk @jokajoka hebt, die kan ik zo een twee drie ook niet vinden. Misschien kan ik je helpen. Voor welke wedstrijden zoek je corner statistieken (eerste helft) of voor welke clubs? Dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
@flappystats bedankt voor je reactie (as always).
Ben dus op zoek naar het aantal corners in de 1e helft, voor zoveel mogelijk competitie's of teams.
Verdeling per kwartier zou extra info zijn maar hoeft niet indien te moeilijk of te veel werk...
Ik kan de gewenste statistieken filteren op club (heel veel clubs), wedstrijd (iets minder dan clubs), competitie (iets minder dan wedstrijden), land (iets minder dan competities) en scheidsrechter of speler. Kortom: genoeg mogelijkheden.
Zou je iets specifieker kunnen zijn? Waar wil je het voor gaan gebruiken?
Wellicht kun je totalcorner eens uitchecken.
Ik heb je een pm gestuurd, moet je maar even kijken of die site wat is voor je
@calibermonkey bedankt voor de tip, inderdaad info te vinden over aantal corners in de 1e helft.
Vind je ergens een totaal per competitie of zo of zou dit op de betalende versie zitten?
Thanks!
Met de grafiek uitgesplitst per wedstrijd kun je per 10 minuten (uit mijn hoofd) kun je mooi zien in welke minuten veel corners vallen. Ik weet helaas niet of dit ook per competitie het geval is.
Ik ben nu niet thuis dus kan dit ook niet nakijken, wellicht dat je een maandje kunt afnemen om het te testen.
@flappystats Een totaal van het gemiddeld aantal corners in de 1e helft per competitie of eventueel per ploeg zou voldoende zijn.
Bedoeling is een gegronde basis te hebben om een bepaald systeem op het wedden van corners per interval te onderbouwen...