Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Combi challenge: Samen staan we sterk!

Beste leden van VoetbalWedden,

In de chat kwamen op het idee om samen een mooi combi betje te maken.

Het is de bedoeling dat je zelf een wedstrijd uitzoekt waar jij zo goed als zeker van bent. De keuze is vrij en iedereen mag mee doen.

Kom niet aanzetten met een odd van 1.01 of 1.05. Deze zullen niet mee doen in de combi

Graag voor 18:00 reageren in dit topic

Succes

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagRamsesman in 5-12-2018 14:05 Algemeen
in 5-12-2018 14:05 Algemeen
62 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Monaco - Dortmund BTS

1 Vind ik leuk's

Napoli over 4.5 teamcorners @2.25

Napoli is een goede corner ploeg bijna altijd weten ze deze line makkelijk te behalen

2 Vind ik leuk's

INTER - PSV, BTTS @1.70

1 Vind ik leuk's

Goaltje van Neeeeymar Zjoenioooor @1.67

0 Vind ik leuk's

3 tips met likes voor de CL-wedstrijden van 11 december. Om de fourfold compleet te maken is er in de chat nog de suggestie gedaan om Liverpool - Napoli over 2,5 te pakken. Op Unibet krijg je met deze combi een 20% profit boost.

Bericht gewijzigd door jorditoma op di 11 dec. 2018, 19:50
1 Vind ik leuk's

Welke mongool loopt mijn Neymar tip te disliken lol

0 Vind ik leuk's

Troost u “griekhoofd”

mijn tip Barca 1x werd ook negatief onthaald maar was wel correct, da’s het belangrijkste

1 Vind ik leuk's
Op di. 11 dec. 2018, 11:49 schreef looza:

combi vandaag:

gala-porto : x2 odds 1.64

Club -brugge - atletico madrid : under 2.5 FT odss 1.79

1.64 x 1.79 =2.93

3 combi's op rij

Deze opgenomen in betslip want heb dit niet echt opgemerkt ;)

0 Vind ik leuk's
Het antwerp publiek is gelijk een vulkaan: soms stilte, meestal wat gerommel, af en toe as spuwend en bij gelegenheid een verschroeiend klank- en lichtspel Jesus Freaks, out on the streets, handing tickets out for God

Het heeft weinig zin om achteraf nog je gelijk te halen. De meest gelikte tips zijn in een combi genomen. Mocht er interesse zijn, kunnen we vanavond een nieuwe proberen

1 Vind ik leuk's

In de Champions League speel ik meestal op draws, omdat de verschillen vaak klein zijn. Het is wel achteraf, maar gister had ik ook een draw-combi goed. Voor vanavond zat ik te denken aan de volgende combi:

?€? Ajax - Bayern draw @3.70

?€? Valencia - ManU draw @3.40

Combi 12.58

Wat denken jullie?

4 Vind ik leuk's
Focus op Spanje, Rusland & Nederland

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.