Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Combi challenge: Samen staan we sterk!

Beste leden van VoetbalWedden,

In de chat kwamen op het idee om samen een mooi combi betje te maken.

Het is de bedoeling dat je zelf een wedstrijd uitzoekt waar jij zo goed als zeker van bent. De keuze is vrij en iedereen mag mee doen.

Kom niet aanzetten met een odd van 1.01 of 1.05. Deze zullen niet mee doen in de combi

Graag voor 18:00 reageren in dit topic

Succes

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagRamsesman in 5-12-2018 14:05 Algemeen
in 5-12-2018 14:05 Algemeen
62 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Chelsea - Manchester City

Chelsea DC @ 1.89 (Unibet)

3 Vind ik leuk's

Dortnund @2.16 Unibet

2 Vind ik leuk's

Brighton is on fire!! Burnley is gonna burn!! I'll put my bet on Brighton to win. @2.80,odd is dropping slightly.

*Remember, this is a free tip! No guarantees, this is a riskier pick then the 100% picks you'll get normally from me. GL to all.

1 Vind ik leuk's

High / Medium Stake

Brighton over 1.5 cards @ 1.57

Deportivo La Coruna winst @1.48

Venezia - Ascoli over 4.5 cards @ 1.80

Espanyol over 3.5 cards @ 1.79

Atletico Madrid - Alaves over 1.5 goals @ 1.38

Low Stake

Manchester United - Fulham BTTS NO @ 1.93

Arsenal - Huddersfield BTTS YES @ 2.08

1 Vind ik leuk's

Atl. Madrid         –             Alaves =                             Atl. Madrid WINT

Valencia              –             Sevilla =                             Over 2,5 doelpunten

Villareal               –             Celta Vigo =                      Villareal of gelijkspel (1X)

Espanyol             –             Barcelona =                       BTTS

Bournmouth       –             Liverpool =                        Liverpool wint

Arsenal                –             Hudderfield =                   Arsenal WINT

Burnley                –             Brighton =                         Brighton of gelijkspel (X2)

Leicester             –             Tottenham=                     Tottenham wint of gelijk (X2)

Schalke               –             Dortmund =                      Dortmund wint

Wolfsburg           –             Hoffenheim =                   BTTS

Hertha                 –             Frankfurt =                       Frankfurt of gelijkspel (X2)

1 Vind ik leuk's

Fc Bazel- Zurich 1

0 Vind ik leuk's

Udinese - Atalanta

Udinese DC @ 1.97 (Unibet)

0 Vind ik leuk's
3 Vind ik leuk's
Het antwerp publiek is gelijk een vulkaan: soms stilte, meestal wat gerommel, af en toe as spuwend en bij gelegenheid een verschroeiend klank- en lichtspel Jesus Freaks, out on the streets, handing tickets out for God

@looza > lekkere combi! Waar heb je deze afgesloten?

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Feyenoord meepakken @1.42, natuurlijk.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.