Heb jij leuke prijsvraag ideeën?
Ik heb een ideetje als prijsvraag
Elke week is er een freebet te winnen v 5 euro
Wat moet je doen? Een zotte weddenschap afsluiten van 1 euro en ten minste 6 matchen (basket, voetbal, ijshockey, maakt niet uit), met een zo hoog mogelijke quote. Je hoeft maar 5 van de 6 matchen goed te hebben om in de prijzen te vallen.
De zotste combi wint
geinig, niet?
Elke week is er een freebet te winnen v 5 euro
Wat moet je doen? Een zotte weddenschap afsluiten van 1 euro en ten minste 6 matchen (basket, voetbal, ijshockey, maakt niet uit), met een zo hoog mogelijke quote. Je hoeft maar 5 van de 6 matchen goed te hebben om in de prijzen te vallen.
De zotste combi wint
geinig, niet?
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Is inderdaad wel een leuke quiz en niets is dan te vinden via google het moet natuurlijk wel leuk blijven. De vorige prijsvraag was wel een flop behalve voor de prijswinnaars dan de prijsvraag kon moeilijk teruggedraaid worden ;-)
Toto Sigarenboer
Had hem inderdaad vanochtend ook gevonden haha..
Zo'n quiz is inderdaad leuk.. misschien iets in de wk trand? als opwarmertje voor het wk:)?
Zo'n quiz is inderdaad leuk.. misschien iets in de wk trand? als opwarmertje voor het wk:)?
[quote]Had hem inderdaad vanochtend ook gevonden haha..
Het lijkt me ook wel wat om alles in de trend van het wk voetbal te doen. Alles zal binnen korte tijd om het wk gaan draaien :)
Het lijkt me ook wel wat om alles in de trend van het wk voetbal te doen. Alles zal binnen korte tijd om het wk gaan draaien :)
Toto Sigarenboer
Ik ben er ook zeker voor om alle prijsvragen de komende weken in de sfeer van het WK te houden. Nog meer ideeen voor prijsvragen zoals Battes deze momenteel aan het houden is?
Prijsvraag battes:
- https://www.voetbalwedden.net/topic/prijsvraag-wk-fotoquiz-en-win-50-euro-341/
Prijsvraag battes:
- https://www.voetbalwedden.net/topic/prijsvraag-wk-fotoquiz-en-win-50-euro-341/
Hakuna Matatttta.