• /
  • Forum /
  • Algemeen /
  • Strategie: gelijkspel voor clubs in de middenmoot van een competitie

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: gelijkspel voor clubs in de middenmoot van een competitie

Ik zag wat strategien voorbij komen en wil jullie de mijne voorleggen. Ik heb deze zelf een aantal seizoenen geleden bedacht, getest en uitgevoerd, en ook winst mee gemaakt. Heb het ongeveer 2 seizoenen volgehouden en ben er daarna mee gestopt. Het is toch een beetje saai spelen, en de winstmarges waren voor mij niet interessant genoeg. Maar ben van mening dat anderen hier misschien zeker iets aan zullen hebben. Ook voor betters die weinig tijd hebben om bets uit te zoeken is dit een mooie strategie. Uiteraard ben ik ook benieuwd naar jullie mening van deze strategie.

Mijn strategie ziet er als volgt uit. Men kiest een aantal teams uit die vaak middenmoot eindigen in een competitie. Bij voorkeur geen topteam of een club die om degradatie vecht. Als je een team uitkiest die vaak tussen plek 6 en 13 eindigt zit je wel goed. Dit zijn namelijk teams die het vaakst gelijkspelen en daar draait mijn strategie juist om.

We nemen de Eredivisie dan even als voorbeeld en daarbij ook Unibet als sportbookie. In de Eredivisie kom je snel uit bij als FC Groningen, FC Utrecht, Heracles en FC Zwolle. De bedoeling is dat we deze teams de komende periode alleen maar op draws gaan spelen. Bij het kiezen van de teams hoeft men dus niet noodzakelijk op onderzoek uit die vaak gelijkspelen. In mijn voorbeeld hanteer ik voor de goede orde een draw odds aan van 3.75.

Als we dan nu de draws odds gaan bekijken voor aankomende week staan ze op: 3.75, 3.55, 5.15, 5.15, 3.75, 4.0,

4.25, 5.75 en 3.6. Je kan dus met zekerheid wel zeggen dat de gemiddelde odds die ik in mijn voorbeeld neem van 3.75 wel goed zit. maar vaak genoeg ligt de winmarge dus veel hoger. Daarbij geeft Unibet ook zeker niet altijd de beste odds, dus speel dit bij meerde bookies zodat je de beste draw odds kunt pakken.

We starten met een lage inleg van 2.50 euro als stap en plaatsen deze op alle teams die men uitgekozen heeft op een draw, ongeacht de tegenstander. Mocht je team winnen, dan is je winst 2.50 x 3.75 =  9.37 - inleg 2.50 = 6.87. Vervolgens begin je de week erop weer overnieuw met € 2.50 inleg. Mocht een team niet gelijkspelen dan plaats je x 1.5 bij je vorige inleg. Je inleg wordt dus 2.50 x 1.50 = € 3.75. Mocht je club nu wel gelijkspelen dan is je winst 3.75 x 3.75 = € 14,06 - inleg van beide stappen hou je € 7,81 pure winst over. En zo ga je op die manier verder.

Als we dit tacktiek nu toepassen op deze teams van afgelopen sezioen, dan zou het resultaat als volgt zijn:

odds=3.75

na 1x = 2.50 uitbetaling = 9.38 inleg totaal = 2.50 winst = 6.88

na 2x - 3.75 uitbetaling = 14.06 inleg totaal = 6.25 winst = 7.81

na 3x = 5.62 uitbetaling = 21.08 inleg totaal = 11.87 winst = 9.21

na 4x = 8.43 uitbetaling = 31.61 inleg totaal = 20.30 winst = 11.31

na 5x = 12.64 uitbetaling = 47.40 inleg totaal = 32.94 winst = 14.46

na 6x = 18.96 uitbetaling = 71.10 inleg totaal = 51.90 winst = 19.20

na 7x = 28.45 uitbetaling = 106.69 inleg totaal = 80.35 winst =26.34

na 8x = 42.67 uitbetaling = 160.011 inleg totaal = 23.02 winst = 36.99

na 9x = 64.01 uitbetaling = 240.04 inleg totaal = 187.03 winst = 53.01

na 10x = 96.02 uitbetaling = 360.08 inleg totaal = 283.05 winst = 77.03

Totale winst133.52

Hetzelfde doe je met FC Utrecht, Heracles en Zwolle. Utrecht speelt 12x gelijk:

Heracles speelt 9x gelijk: Zwolle speelt 8x gelijk:

Groningen winst = 133,52

FC Utrecht winst = 129,48

Heracles winst = 140.50

Zwolle winst = 132.80

Alle winst opgeteld kom je op een positieve saldo van  € 536.30. En dat over 34 weken = 15.77 per week = circa 60 euro per maand. Het mooiste is namelijk dat hoe langer de draw niet komt, hoe meer winst je maakt. Het spelen van deze manier is dat je inleg niet al te groot hoeft te zijn. Mocht een team bv al 10x achter elkaar niet hebben gelijk gespeeld, bedraagt je inzet maar € 96,11 euro. En dat over een periode van ruim 2,5 maanden voetbal. Als je dus met één team wilt gaan starten heb je niet echt een groot bankroll nodig, maar bedraagt je winst wel een paar tientjes. Daarbij kun je zelf je inleg bepalen. In mijn voorbeeld heb ik hem op 2.50 gezet, maar dit kan net zo goed op €1,00 zijn. Ook je verlies formule van x1.5 kan je aanpassen naar eigen wens. Je kunt ook starten met x 3.0 en dit stapsgewijs te verlagen. Het is maar net met wat voor winst je tevreden bent en met welk bankroll je kunt starten.

Het mooie van mijn strategie is dat je dit met terugwerkende kracht op welk competitie en team dan ook kunt uittesten. Je maakt op alles en iedereen winst. Pak maar een team en loop hem maar na. Zelfs teams die bovenin meedraaien voor de titel zoals Ajax of PSV zorgen ervoor dat je uiteindelijk winst maakt. Het nadeel van dit soort teams is dat je soms 3 maanden moet wachten op een gelijkspel. Dat betekend dus dat je een bankroll nodig hebt van honderden euro's. Je winst rond de € 500 is daarin tegen wel aanzienlijk hoog. Om dit risico dus zo klein mogelijk te houden kies ik dus voor teams uit mijn voorbeeld. Vooral landen waar men veel gelijk speelt is een mooie competitie om dit te spelen.

Het lijkt natuurlijk veel op Martingale roulette, maar dan een aangepaste voetbalbetting formule. Ben benieuwd naar jullie mening las je dit zo leest.

12 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtino23 in 13-08-2018 19:14 Algemeen
in 13-08-2018 19:14 Algemeen
215 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Update over deze strategie? Ben benieuwd naar de resultaten

1 Vind ik leuk's
Op zo. 7 okt. 2018, 22:04 schreef stijnbraams:

Update over deze strategie? Ben benieuwd naar de resultaten

ik speel de drie Italiaanse clubs. SAS zit nu in mineur na iets van 5 weken zonder gelijkspel. TOR en ATA wel plus.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Inmiddels 7 speelrondes onderweg, waarbij enkel Heracles nog zonder gelijkspel is. Hiermee ervaar ik gelijk het nadeel van deze strategie, want de komende wedstrijd is mijn inzet voor deze wedstrijd al 17 units. Daartegenover staat wel dat als deze dus valt, de profit goed is. Vorige week viel bij Zwolle de eerste draw en met 7,6 units inzet gaf dat een leuke profit.

Afgelopen weekend is geen enkele van de ploegen die ik volg in een draw geëindigd, minder weekend dus!

Resultaten tot zover:

Utrecht - 3x gelijk, maximaal na 3 stappen - profit 8,5 units

Zwolle - 1x gelijk, maximaal na 6 stappen - profit 12,1 units

Heracles - 0 x gelijk, 7 stappen onderweg - profit -32,1 units

Heerenveen - 4x gelijk, maximaal na 2 stappen - profit 7,9 units

Torino - 3x gelijk, maximaal na 2 stappen - profit 7,2 units

Sassuolo - 1x gelijk, inmiddels al 6 stappen niet gevallen - profit -18,2 units

Atalanta - 3x gelijk, maximaal na 3 stappen - profit 6,3 units

Per saldo is deze strategie nu (nog) niet winstgevend (-6,8 units). Lekker zou zijn als Heracles of Sassuolo komende speelronde eens een gelijkspel binnen zouden halen.Tot op heden vind ik het een leuk stappenplan om erbij te spelen, weet alleen niet of ik er nog zo over denk als Heracles de komende 4 wedstrijden ook niet gelijk speelt.

Komende speelronde:

Utrecht - AZ: inzet 1,5 unit

Feyenoord - Zwolle: inzet 1,5 unit

Heracles - Groningen: inzet 17,1 unit

Heerenveen - Ajax: inzet 1,5 unit

Bologna - Torino: inzet 2,25 unit

Sampdoria - Sassuolo: inzet 11,4 unit

Chievo - Atalanta: inzet 2,25 unit

Totale inzet: 37,5 unit

0 Vind ik leuk's
Winning needs talent, to repeat it takes character - John Wooden

Het is mogelijk om de methode iets aan te passen als je dat wilt he. Persoonlijk zou ik meer teams kiezen en niet 50% per keer verhogen, maar rond de 30 ofzo.

0 Vind ik leuk's

Speelde Heracles trouwens niet gelijk in de Arena op de openingsdag? dat levert nog best wat op ook

0 Vind ik leuk's

Ik zou idd ook adviseren om naar mate het langer duurt die 1.5 formule iets te verlagen, scheelt toch weer wat inleg, maar blijf je el wisnt maken als ie valt.

0 Vind ik leuk's
Op ma. 8 okt. 2018, 19:16 schreef griekhoofd:

Speelde Heracles trouwens niet gelijk in de Arena op de openingsdag? dat levert nog best wat op ook

Correct, speel deze strategie echter pas vanaf speelweek 2 waardoor ik dat gelijkspel helaas gemist heb.

0 Vind ik leuk's
Op ma. 8 okt. 2018, 21:40 schreef tino23:

Ik zou idd ook adviseren om naar mate het langer duurt die 1.5 formule iets te verlagen, scheelt toch weer wat inleg, maar blijf je el wisnt maken als ie valt.

Dat is niet helemaal waar. Als ik bijvoorbeeld telkens zou verhogen met 30% en de draw valt pas na 9 wedstrijden, dan maak je zelfs verlies op deze streak.

Een verhoging van 40% zou wel uit komen en zorgen voor oplopende profit naarmate de vordert. Verschil na 10 wedstrijden is dan 18 units (38 vs. 20 units), dus zeker iets om te overwegen.

Wat ik vanaf nu bij elke nieuwe streak ga doen is de eerste 5 wedstrijden x 1,5, mocht de draw dan nog niet zijn gevallen dan verhoog ik telkens met 40%.

0 Vind ik leuk's

Heb het allemaal niet uitgerekend, wou alleen aangeven dat je best wat aanpassingen kunt maken die je zelf fijn vindt. Veel leden hier beschouwen een tactiek als een eindproduct waar niet aan gezeten mag worden, terwijl het imo meer een kapstok is.

0 Vind ik leuk's
Op zo. 9 sep. 2018, 15:35 schreef tino23:

Utrecht +20.46

Heracles +10.00

Zwolle -20.31

Groningen -20.31

Torino +6.63

Sassuola + 3.44

Atalanta +7.0

Totaal + 6.91

en het mooie ervan is dat er elk moment een draw kan komen voor Zwolle en Groningen. Per club schiet je netto winst dan 20 euro omhoog.

odds gemidd

Utrecht 4.39

Heracles 5.44

Zwolle 4.18

Groningen 3.85

Torino 3.75

Sassuola 3.45

Atalanta 4.77

Volgende tussenstand:

Utrecht +22.31

Heracles +71.74

Zwolle +93.67

Groningen +8.78

Torino +34.89

Sassuola + 20.90

Atalanta +3.11

Totaal + 255.40

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.