Meningen over de website?
Update:
Voor vragen, verbeteringen, suggesties voor de website kan je in dit topic terecht.
We zijn weer een aantal maanden verder na het laatste topic en daarom open ik maar weer een topic.
Site bevindt zich nog steeds in de BETA versie, uit de change log blijkt dat er een hoop werk wordt gedaan achter de schermen.
Resultaat op dit moment is wederom een slecht werkende chat en op een dinsdagavond met aardig wat voetbal maar 24 leden online.
Wat is jullie mening over deze site op dit moment?
Mijn mening blijft dat de bruikbaarheid van de website achteruit is gegaan en dat het aantal leden wat weg is gegaan door de update behoorlijk is en verwacht niet dat dit meer hersteld zal worden. Neemt al het plezier hier overigens ook weg.
Daarnaast een BETA versie na 3/4e jaar blijkt wat mij betreft erop dat VW veel te veel hooi op hun vork heeft genomen.
De simpelheid van de vorige website in combinatie met de snelheid was een stuk beter, maar alle sites gaan richting een uiterlijk als deze. Helaas.
Al die fancy features nu, ik ben er geen voorstander van. We zijn hier om geld te maken, daar past wat mij betreft een simpelere website beter bij.
Ik ben na de vernieuwing zo goed als gestopt. De site loopt op mn pc zo traag dat het eigenlijk geen doen is. Er zijn inderdaad meer sites die dat hebben, met unibet voorop. Ziet er allemaal fantastisch uit, maar de gebruiksvriendelijkheid is volledig zoek.
Ik ben na de vernieuwing zo goed als gestopt. De site loopt op mn pc zo traag dat het eigenlijk geen doen is. Er zijn inderdaad meer sites die dat hebben, met unibet voorop. Ziet er allemaal fantastisch uit, maar de gebruiksvriendelijkheid is volledig zoek.
Wat voor PC heb je? (maakt het zoeken naar een mogelijke oplossing wat makkelijker)
We zijn weer een aantal maanden verder na het laatste topic en daarom open ik maar weer een topic.
Site bevindt zich nog steeds in de BETA versie, uit de change log blijkt dat er een hoop werk wordt gedaan achter de schermen.
Resultaat op dit moment is wederom een slecht werkende chat en op een dinsdagavond met aardig wat voetbal maar 24 leden online.
Als je aangeeft wat er niet werkt aan de chat (en op wat voor device je de website bezoekt), kunnen we iets gerichter zoeken naar een fix.
De simpelheid van de vorige website in combinatie met de snelheid was een stuk beter, maar alle sites gaan richting een uiterlijk als deze. Helaas.
Al die fancy features nu, ik ben er geen voorstander van. We zijn hier om geld te maken, daar past wat mij betreft een simpelere website beter bij.
Snelheid is absoluut een groot verbeterpunt - alleen hangt dat van een aantal (technische) factoren af waar we niet altijd zelf invloed op hebben. We hebben een al een hele inhaalslag gemaakt, maar we zijn er nog niet. Hier wordt dus nog hard aan gewerkt.
Wat voor PC heb je? (maakt het zoeken naar een mogelijke oplossing wat makkelijker)
Ik gebruik een Intel compute stick. Niet echt een krachtpatser. maar voor enkel internet prima (dacht ik).
Ik gebruik een Intel compute stick. Niet echt een krachtpatser. maar voor enkel internet prima (dacht ik).
Ik heb zelf ook een aantal compute sticks. Hiervan kun je natuurlijk niet verwachten te kunnen gamen of iets dergelijks, maar menig website of -applicatie zou hier prima op moeten werken. De website Voetbalwedden.net vraagt zo 600 tot 1000 MB aan geheugen, wat bijzonder veel is voor een website.
Ik heb de oude website nooit gebruikt en vind de huidige redelijk werken, maar dit is wel een punt wat naar mijn mening erg verbeterd kan worden.
Eigenlijk net bekend met en nieuw op de site.
Het werkt niet super, maar niet zo storend dat ik stop met gebruik.
Functionaliteit als geheel vind ik interessant, maar helaas ik de traffic te laag om echt voordeel te behalen.
Misschien moeten we meer met de bookies werken en meer aanbiedingen publiceren. Dat trekt mensen.
Eigenlijk net bekend met en nieuw op de site.
Het werkt niet super, maar niet zo storend dat ik stop met gebruik.
Functionaliteit als geheel vind ik interessant, maar helaas ik de traffic te laag om echt voordeel te behalen.
Misschien moeten we meer met de bookies werken en meer aanbiedingen publiceren. Dat trekt mensen.
Er waren een hoop meer mensen, maar die zijn helaas afgehaakt door de vernieuwing.
Verwacht ook niet dat het weer gigantisch gaat aantrekken zo.
Als je aangeeft wat er niet werkt aan de chat (en op wat voor device je de website bezoekt), kunnen we iets gerichter zoeken naar een fix.
Sorry hoor, maar volgens mij is al meerdere malen en in meerdere topics dat het gewoon niet vaak genoeg werkt.
Misschien kunnen jullie zelf ook wat meer online zijn om de problemen zelf te ervaren, mods zie je tegenwoordig ook nog nauwelijks.
Geen idee of dit met de website te maken heeft of dat er toch andere prioriteiten zijn.
Vwb de chat zal ik het nog één keer zeggen; soms kan je geen bericht versturen en moet je de pagina weer verversen
Snelheid is overigens ook nog steeds een probleem.
Ohja gebruik Chrome en zie niet graag éénzelfde antwoord als Unibet; misschien moet je een andere browser gebruiken.