Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Meningen over de website?

Update:

Voor vragen, verbeteringen, suggesties voor de website kan je in dit topic terecht.

We zijn weer een aantal maanden verder na het laatste topic en daarom open ik maar weer een topic.

Site bevindt zich nog steeds in de BETA versie, uit de change log blijkt dat er een hoop werk wordt gedaan achter de schermen.

Resultaat op dit moment is wederom een slecht werkende chat en op een dinsdagavond met aardig wat voetbal maar 24 leden online.

Wat is jullie mening over deze site op dit moment?

Mijn mening blijft dat de bruikbaarheid van de website achteruit is gegaan en dat het aantal leden wat weg is gegaan door de update behoorlijk is en verwacht niet dat dit meer hersteld zal worden. Neemt al het plezier hier overigens ook weg.

Daarnaast een BETA versie na 3/4e jaar blijkt wat mij betreft erop dat VW veel te veel hooi op hun vork heeft genomen.

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag ryandonk in 30-01-2018 21:23 Algemeen
in 30-01-2018 21:23 Algemeen
43 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Wat ik mis is de combi-challange.

Was altijd heel leuk om te bekijken en te volgen. Bovendien knap dat sommige leden hun voorspellingen (soms 10 selecties)

allemaal goed hadden.

Kortom heel jammer dat dit er niet meer is en de vraag of dit nog wel terugkomt.

2 Vind ik leuk's

Lid sinds 2011... vroeger was het veel beter kwa overzicht. Tip competitie. Forums. Chat.

Meschien elkedag een"Tip of the day" posten van VW zelf. Op de website. Facebook. Youtube. Twitter. en hopen dat er meer leden bij komen.

0 Vind ik leuk's

Lid sinds 2011... vroeger was het veel beter kwa overzicht. Tip competitie. Forums. Chat.

Meschien elkedag een"Tip of the day" posten van VW zelf. Op de website. Facebook. Youtube. Twitter. en hopen dat er meer leden bij komen.

0 Vind ik leuk's

Wassup Dawg

Log drie dagen achtereenvolgens in

De achievements werken ook niet helemaal - zoals bijvoorbeeld deze niet

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK
Op vr. 2 feb. 2018, 18:10 schreef ryandonk:
Op wo. 31 jan. 2018, 09:19 schreef vw-support:
Op di. 30 jan. 2018, 22:23 schreef ryandonk:

We zijn weer een aantal maanden verder na het laatste topic en daarom open ik maar weer een topic.

Site bevindt zich nog steeds in de BETA versie, uit de change log blijkt dat er een hoop werk wordt gedaan achter de schermen.

Resultaat op dit moment is wederom een slecht werkende chat en op een dinsdagavond met aardig wat voetbal maar 24 leden online.

Als je aangeeft wat er niet werkt aan de chat (en op wat voor device je de website bezoekt), kunnen we iets gerichter zoeken naar een fix.

Sorry hoor, maar volgens mij is al meerdere malen en in meerdere topics dat het gewoon niet vaak genoeg werkt.

Misschien kunnen jullie zelf ook wat meer online zijn om de problemen zelf te ervaren, mods zie je tegenwoordig ook nog nauwelijks.

Geen idee of dit met de website te maken heeft of dat er toch andere prioriteiten zijn.

Vwb de chat zal ik het nog één keer zeggen; soms kan je geen bericht versturen en moet je de pagina weer verversen

Snelheid is overigens ook nog steeds een probleem.

Ohja gebruik Chrome en zie niet graag éénzelfde antwoord als Unibet; misschien moet je een andere browser gebruiken.

Het automatisch verversen van de chat blijft lastig - helemaal op mobiel. Als je het tabblad of je internet-app sluit, wordt de data namelijk normaliter niet op de achtergrond ververst. Dit is dus helaas niet zo eenvoudig te tackelen - maar er wordt nog steeds gezocht naar een fix hiervoor.

Snelheid heeft vooral te maken met de onderliggende techniek. Hier worden wekelijks fixes voor doorgevoerd - qua optimalisatie.

Wat betreft je browser-keuze: we proberen alles zo te maken, zodat het werkt op de meest populaire browsers. Het wordt alleen lastig als leden een browser-versie gebruiken die überhaupt niet meer ondersteund wordt. Denk aan bijv. oude Internet Explorer versies.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op vr. 2 feb. 2018, 19:26 schreef shoe:

Wat ik mis is de combi-challange.

Was altijd heel leuk om te bekijken en te volgen. Bovendien knap dat sommige leden hun voorspellingen (soms 10 selecties)

allemaal goed hadden.

Kortom heel jammer dat dit er niet meer is en de vraag of dit nog wel terugkomt.

De combi-challenge heeft een korte rentree gemaak tijdens de Super December Kalender.

We sluiten niet uit dat dit t.z.t. weer een reguliere feature wordt.

1 Vind ik leuk's
Op zo. 4 feb. 2018, 07:35 schreef caantjes:

Wassup Dawg

Log drie dagen achtereenvolgens in

De achievements werken ook niet helemaal - zoals bijvoorbeeld deze niet

Thanks voor het melden, gaan we fixen.

1 Vind ik leuk's
ryandonk Topic starter Geplaatst 11 mrt. 2018 om 11:18

Chat is overigens weer compleet ruk, lekker traag weer.

Goede manier om mensen weg te jagen iig.

2 Vind ik leuk's
Op zo. 11 mrt. 2018, 12:18 schreef ryandonk:

Chat is overigens weer compleet ruk, lekker traag weer.

Goede manier om mensen weg te jagen iig.

Dat is vervelend. We zullen kijken waarom de chat soms niet altijd even goed werkt of soms aan de trage kant is. Hier komen we op terug!

1 Vind ik leuk's

Het aanmelden was al verschrikkelijk de link van de mail werkte niet en de 30 sec account aanmaken werd 2 dagen. Ik Heb zelf geen verstand van websites maken maar als ik alle reacties zo terug lees kunnen jullie beter terug gaan naar de oude vorm

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.