Live scores (want de chat werkt niet)
Aangezien de chat niet werkt kunnen we hier mss praten over livescores http://www.voetbalwedden.net/live-tussenstanden/
Live Score :
Parma - Cagliari 0-1
KUTTT , come on parmaaaa
Live Score :
Parma - Cagliari 0-1
KUTTT , come on parmaaaa
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik heb dit, kleine inzet vandaag om het af te leren.
Atletico Madrid - RCD Mallorca (1 X 2) RCD Mallorca ? 0.50 11.35
RBC - Almere City (1 X 2) RBC ?
FC Nantes - ES Troyes AC (1 X 2) FC Nantes ?
Atletico Madrid - RCD Mallorca (1 X 2) RCD Mallorca ? 0.50 11.35
RBC - Almere City (1 X 2) RBC ?
FC Nantes - ES Troyes AC (1 X 2) FC Nantes ?
[quote]Zonder Forlan is Atletico niks Ik vind Forlan ook een meesterlijke spits en als Atletico hem mist is dat een hele grote aderlating wat direct terug te zien is in hun voetbal. Hij was ook niet voor de beste speler van het afgelopen WK voetbal.
Unibet
jongens de chat werkt niet dus daar kan ik het niet in vragen, maar wat raden jullie aan xbox of playstation? ;-)
komaaaaaaaaaaaaan scoren in nederland !!!!!!!! SCORENNNNNNNNNN
BEGIN ERAAAAAAAAAAAAAAAAN !!!!!!!!!!!!!!!!!
:p zal weer niets zijn zeker
BEGIN ERAAAAAAAAAAAAAAAAN !!!!!!!!!!!!!!!!!
:p zal weer niets zijn zeker
[quote]jongens de chat werkt niet dus daar kan ik het niet in vragen, maar wat raden jullie aan xbox of playstation? ;-)
PS 3 NATUURLIJK
PS 3 NATUURLIJK
Tis maandag , dus ik denk dat er nie veel goals gaan vallen in nederland :-( :-(
tsssssss tis dan nog zo ook !! godverdomme 3 matchen 0-0 na 30min
en zeggen dat ze zoveel goals scoren in nederland ,fuck itttt man
en zeggen dat ze zoveel goals scoren in nederland ,fuck itttt man
haha heb je op goals gespeeld hulster:p
en inderdaad PS 3 owned.
en inderdaad PS 3 owned.
Ik kwam net iets tegen en misschien kan iemand met meer kennis van zake uitleggen hoe dat zit.
Puur om de wedstrijd Atletico - Mallorca die ik straks ga kijken iets spannender te maken wou ik een klein bedrag inzetten. Stel ik gok 1-0 voor Atletico met de eerste goal door forlan dan ontvang ik 7,25 x 5,00 = 36,25. Echter als ik die 2 dan ook nog eens Forlan met het laatste goal combineer dan wordt het 7,25x5,00x5,00= 181,25.
Als het 1-0 moet worden heeft degene met het eerste goal automatisch ook het laatste doelpunt dus waarom opeens toch nog een vermenigvuldiging voor de laatste doelpuntenmaker?
Puur om de wedstrijd Atletico - Mallorca die ik straks ga kijken iets spannender te maken wou ik een klein bedrag inzetten. Stel ik gok 1-0 voor Atletico met de eerste goal door forlan dan ontvang ik 7,25 x 5,00 = 36,25. Echter als ik die 2 dan ook nog eens Forlan met het laatste goal combineer dan wordt het 7,25x5,00x5,00= 181,25.
Als het 1-0 moet worden heeft degene met het eerste goal automatisch ook het laatste doelpunt dus waarom opeens toch nog een vermenigvuldiging voor de laatste doelpuntenmaker?