Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Live scores (want de chat werkt niet)

Aangezien de chat niet werkt kunnen we hier mss praten over livescores http://www.voetbalwedden.net/live-tussenstanden/
Live Score :
Parma - Cagliari 0-1
KUTTT , come on parmaaaa
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag dhulster in 9-01-2011 14:25 Algemeen
in 9-01-2011 14:25 Algemeen
366 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
dhulster Topic starter Geplaatst 16 jan. 2011 om 15:25
lol wat ben ik blij dat men geld onder weg is naar de bank.. als je die uitslagen ziet
0 Vind ik leuk's
[quote] jaa ff serieus, alleen omdat de tegenstander zon hoog bedrag gaf gaan mensen erop gokken, dan is het toch logisch dat het fout gaat ofniet

Dat niet alleen natuurlijk!
De stand op de ranglijst zegt ook iets natuurlijk.

Anyway, het was maar 5 euri, en als jij daar plezier in heb als ik die verlies, dan mag dat hoor kerel!

;-)
0 Vind ik leuk's
[quote]Juve 1-1

2-1
0 Vind ik leuk's
Haha Real 1-0 achter :p
0 Vind ik leuk's
jongesjongesjonges toch wat scheelt er met Real
0 Vind ik leuk's
@Juist, Ik vind Atletico wel een beetje tegenvallen de laatste tijd. Doet Forlan mee?
Misschien als de opstelling bekend is. Misschien gelijkspel??
0 Vind ik leuk's
@martijn, forlan doet niet mee, hij is geblesseerd. Maar ik denk dat hier dan ook inderdaad goed TEGEN de wedden is voor een leuke quote...
0 Vind ik leuk's
Mijn race van 10 cent naar 10 euro: 10 cent!!!!
dhulster Topic starter Geplaatst 17 jan. 2011 om 17:53
[quote]@Juist, Ik vind Atletico wel een beetje tegenvallen de laatste tijd. Doet Forlan mee? Misschien als de opstelling bekend is. Misschien gelijkspel??

voor mij geen probleem , ik heb 2 jaar geleden gezworen dat ik nooit meer zou gokken op athletico :) en het spreekt me zeker niet aan . da is een ploeg waar je veel kunt aan winnen maar nog meer aan verliezen
0 Vind ik leuk's
Statistieken zijn in het voordeel van Mallorca. mm
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.