Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Idee voor prijsvraag?

Beste leden,
Voor een maand terug won ik de freeroll van voetbalwedden.net op bwin. Nou lijkt het mij en de rest van voetbalwedden leuk dat er iets met dit gewonnen bedrag gebeurt in de vorm van een prijsvraag. Dan blijft het in elk geval in de familie :). Maar welke prijsvraag? Ik hoor het graag van jullie. Inzendingen graag tot a.s. maandag 09:00 in dit topic.
Fijn weekend en veel bet geluk!
vonloite
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 11-03-2011 22:59 Algemeen
in 11-03-2011 22:59 Algemeen
27 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ok, iedereen vind het een goed plan. :d
NU NOG:::::::::
Wat is het prijzenbedrag!!!
Wie organiseert het!!!
Welk land spelen we!!!
3 vragen nog te gaan. :p :p :p
0 Vind ik leuk's
Kvind het eigenlijk geen goed plan. En ik betwijfel het ten zeerste dat jullie een volledige competitie gaan kunnen vullen (laat staan 2).
Je kan wel zeggen 'wie er het eerste bij is heeft een goed team - de rest niet', maar die rest zal dan volgens mij gewoon niet meespelen, en om een prijs te loten in een competitie met 5 echte leden en voor de rest leeg... mmm, lijkt me nogal overbodig.
Maarja, wie weet lukt het wel, indien dit effectief de nieuwe prijsvraag zal zijn ==> veel succes!
0 Vind ik leuk's
- Why am I Mr. Pink? > Because you're a faggot, allright?
en ook , die met seizoenskaart hebben echt wel een voordeel hoor..
0 Vind ik leuk's
johnny-vlam:
Kvind het eigenlijk geen goed plan. En ik betwijfel het ten zeerste dat jullie een volledige competitie gaan kunnen vullen (laat staan 2).
Je kan wel zeggen 'wie er het eerste bij is heeft een goed team - de rest niet', maar die rest zal dan volgens mij gewoon niet meespelen, en om een prijs te loten in een competitie met 5 echte leden en voor de rest leeg... mmm, lijkt me nogal overbodig.

Denk dat het eerst verstandig om maar zonder prijzen te spelen omdat dit erg ingewikkeld om prijs op eerlijke manier bij OSM te delen. Ik ben er wel voor om gewoon eerst eens te gaan kijken en kunnen we het later altijd nog uitbreiden en wie weet komt er een leuk gezellig spannend spel uit de bus. Een seizoenskaarthouder heeft wel het voordeel van bepaalde opties dat je dus wat meer personeel aan kunt nemen en dus wat meer mogelijkheden hebt. Ach een seizoenskaart kan je ook via telefoon bestellen en kost 1.30 voor een half seizoen ik heb dat er graag voor over om een manager competitie te beginnen tegen andere voetbalwedders.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Je zegt wel dat er slechte teams zijn, maar je hebt sobieso wel 10 goede/redelijke teams.
Met een utrecht of everton kun je met gemak kampioen worden.
Maar ja, ik hoor wel wat het word. :)
0 Vind ik leuk's
Het lijkt me een leuk maar moeilijk idee! Wie het eerst in de competitie zit en daarbij een seizoenskaart heeft, heeft al bijna gewonnen;)
0 Vind ik leuk's
Mensen hartelijk dank jullie ideeën. (y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.