Grote technische website update: help ons testen!
Hi leden! Het afgelopen jaar is ons development team bezig geweest om de website een flinke technische update te geven. Het aantal functionele wijzigingen zal vooralsnog minimaal zijn. Deze grote update biedt ons de mogelijkheden om de website beter en sneller te kunnen doorontwikkelen. Momenteel zitten wij in een afrondende fase waarbij wij op zoek zijn naar testers. Jouw kritische blik kan ervoor zorgen dat we de laatste puntjes op de i kunnen zetten.
Wat kunnen jullie na deze technische update verwachten?
Alle huidige functionaliteiten zijn 1:1 omgezet. Daarbij heeft de chat en het privé berichten systeem de grootste update gehad. Deze twee zijn namelijk in elkaar versmolten. Dit betekent dat je conversaties met andere leden in een privé-chat omgeving kunt gaat houden, vergelijkbaar met Facebook of Whatsapp. Voor jou zal er vooral een consistente en snelle website komen.
Wat verwachten we van jou als tester?
De huidige website is qua functionaliteit het uitgangspunt geweest. Tijdens het testen ben je op zoek naar functies die op de test-website niet werken of niet logisch zijn. Gebruik de test-website zoals je voetbalwedden.net normaliter ook gebruikt. Plaats je bijvoorbeeld een forum reactie op de test-website, dan zal deze ook op voetbalwedden.net te zien zijn, en andersom. De enige uitzondering is de chat, die is niet gelijk met de huidige site.
Ik heb een bug of verbetering gevonden, en nu?
Voor het verwerken van jullie feedback zullen wij gebruik maken van usersnap.com. Dit is een online tool om snel en eenvoudig feedback (inclusief screenshots) aan ons door te geven. Een duidelijke instructie hoe je een bug moet doorgeven sturen we later per email aan alle testers door.
Wat doen wij met binnengekomen feedback?
Deze pakken wij, indien nodig, direct op. De doorgevoerde verbeteringen zullen iedere dag op de test-website worden doorgevoerd. Wij brengen alle testers maximaal twee keer per week (je kan je hier natuurlijk makkelijk voor uitschrijven) per e-mail op de hoogte van alle wijzigingen die wij n.a.v. jullie feedback op de test-website hebben doorgevoerd.
Op welke url staat de test-website?
De url van de test-website zullen we op maandag 28 oktober (onder voorbehoud) aan jou bekendmaken wanneer wij jouw ip-adres toegang hebben verleend. Hierover ontvang je per email bericht.
Ik wil graag helpen met testen. Hoe moet ik mij aanmelden?
Laat in dit topic weten dat je graag wilt testen! We sturen vervolgens alle testers (wij selecteren een groep van maximaal 20 testers) een PM waarin we vragen om hun IP-adres, die we toegang geven voor de test-website.
Ik heb mij aangemeld als tester. En nu?
Ten eerste: te gek dat je wilt helpen! Op maandag 28 oktober (onder voorbehoud) geven wij alle geselecteerde testers (maximaal 20) jouw ip-adres toegang tot de test-website. Daarna sturen wij jou de url van de test-website én een korte instructie op welke manier feedback kunt insturen. Deze sturen wij per e-mail (welke bij ons bekend is). Vanaf dat moment kan je helemaal los gaan op de test-website.
Heb je vragen die we nog niet hebben behandeld?
Mocht je nog vragen hebben of is er uit bovenstaand verhaal nog iets niet helemaal duidelijk, laat het ons vooral weten. Dit kan via dit topic, maar uiteraard ook via PM!
Het gehele team van voetbalwedden.net! :)
PS. De meest actieve testers ontvangen na afloop van de testperiode een aardigheidje!
Ik wil ook wel helpen. Laat maar weten wat ik moet doen.