Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wie is bekend met footballindex.co.uk?

Iemand bekend hiermee?

https://www.footballindex.co.uk/

Het ziet er briljant uit namelijk, maar we kunnen niet meedoen vanuit Nederland lijkt het...

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagelloco in 6-06-2018 09:54 Algemeen
in 6-06-2018 09:54 Algemeen
31 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ziet er op het eerste gezicht heel leuk uit ja!

0 Vind ik leuk's
Op wo. 6 jun. 2018, 11:54 schreef elloco:

Iemand bekend hiermee?

https://www.footballindex.co.uk/

Het ziet er briljant uit namelijk, maar we kunnen niet meedoen vanuit Nederland lijkt het...

Proberen aan te melden echter niet mogelijk vanuit Nederland.

Goed idee om massaal een email te sturen voor een aanvraag?

1 Vind ik leuk's

Ja, maar dat kan ws weer niet ivm de kansspelauthoriteit en dat soort gezeur... Ik heb het wel gedaan in ieder geval:)

0 Vind ik leuk's

Was ik een tijdje terug ook tegengekomen alleen erg jammer dat registreren vanuit Nederland nog niet mogelijk is.

0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Op wo. 6 jun. 2018, 14:06 schreef scottyboy1703:

Goed idee om massaal een email te sturen voor een aanvraag?

Ze bevelen dat wel aan op hun site : Football Index is currently only available in some countries right now. If you'd like to express your interest, email feedback@footballindex.co.uk and let us know what country you would like to play from.

0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Wat is het doel van deze site? Wat bieden ze aan?

Kan iemand wat info geven...

0 Vind ik leuk's
Op zo. 12 aug. 2018, 12:16 schreef mrstephanovich:

Wat is het doel van deze site? Wat bieden ze aan?

Kan iemand wat info geven...

De waarde van spelers verandert dag in dag uit, iedere wedstrijd. Deze website geeft je de optie om te traden in voetbalspelers. Juiste moment kopen en verkopen dus, het is een soort bitcoin, maar dan met de 'munten' waar wij voetbalfans meer verstand van hebben. ;)

1 Vind ik leuk's

Moet een speler geen blessure krijgen.

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Vanuit een hobby perspectief erg leuk dit, met een beetje voetbalverstand win je nog wat ook. Misschien kan een MOD hier even achter aan?

0 Vind ik leuk's
Op wo. 12 sep. 2018, 20:09 schreef griekhoofd:

Vanuit een hobby perspectief erg leuk dit, met een beetje voetbalverstand win je nog wat ook. Misschien kan een MOD hier even achter aan?

Is natuurlijk een heel leuk idee, alleen wel een idee van een externe partij. Helaas kan VW hier ook vrij weinig mee wanneer dit niet beschikbaar is voor mensen in Nederland. Ik denkt dat het gewoon afwachten is..

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.