Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wie is bekend met footballindex.co.uk?

Iemand bekend hiermee?

https://www.footballindex.co.uk/

Het ziet er briljant uit namelijk, maar we kunnen niet meedoen vanuit Nederland lijkt het...

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagelloco in 6-06-2018 09:54 Algemeen
in 6-06-2018 09:54 Algemeen
31 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Maar als mensen met wat verstand van voetbal kunnen er winst mee kunnen maken, vraag ik mij af wie maakt er dan verlies om het allemaal in balans te houden?

4 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”

Zullen genoeg mensen ook verkeerd investeren + als je een speler weer verkoopt gaat er wat comissie af. Zou het eens goed doorlezen is best interessant. Kunnen d'r nu alleen nog niets mee :sweat_smile:

2 Vind ik leuk's

Heeft iemand voor mij een tussenoplossing? Iemand die woont in de UK of ??? Ik wil namelijk heeeeeel graag meedoen...

0 Vind ik leuk's

Ik ook nog steeds niet. We hebben al wat stijgers gemist de afgelopen weken :(

0 Vind ik leuk's

Nog steeds niemand?

0 Vind ik leuk's

Nog steeds alleen UK, jammer dit!

0 Vind ik leuk's

Met zulke hoge percentages kansspelbelasting die ze van plan zijn in Nederland te gaan heffen zie ik 100% footballindex nooit in Nederland verschijnen.

Bericht gewijzigd door wedden op wo 5 jun. 2019, 13:52
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Een zelfde soort concept site zojuist tegengekomen alleen dan met Amerikaanse sporten : https://www.playersx.com/ Een account aanmaken / storting lukte ivm de wetgeving in Nederland helaas nog niet.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 26 aug. 2019, 12:33
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Nog steeds niets he:(

1 Vind ik leuk's
Op vr. jan.. 2020, 10:42 schreef elloco:

Nog steeds niets he:(

Nog niks helaas.

0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.