Wedden op basis van value en alleen statistieken
Momenteel ben ik me aan het verdiepen in het berekenen van value nav kant en klare statistieken. Ik gebruik hierbij uitsluitend de o/u goal stats en bets omdat 1x2 gewoon niet genoeg duidelijkheid geeft.
Ik neem hierbij zowel het totale aantal wedstrijden en de thuis/uit wedstrijd statistieken mee in de berekening.
Ik houd dus de menselijke ideeën, gedachten en speculaties buiten beschouwing en focus me volledig en alleen op de statistieken.
Ik heb het grootste deel van alle wedstrijden deze week gescreend en ben al wat opvallende value bets tegengekomen.
Ik ben benieuwd of anderen hier ook mee bezig zije geweest :)
Voor vandaag de volgende wedstrijden geselecteerd:
Emmen vs Feyenoord: Under 3,5 Goals @ 1,68 (unibet) medium stake
Septemvri vs Dunav Ruse: Over 2,5 Goals @ 2,14 (unibet) medium stake
Vereya vs CSKA Sofia: Under 3,5 Goals @ 1,71 (unibet) high stake
Ludogoretsk vs Slavia Sofia: Under 3,5 Goals @ 1,6 (unibet) medium stake
Bielefeld vs Sandhausen: Over 2,5 Goals @ 2 (unibet) low stake
PAOK s AEL Larisa: Under 2,5 Goals @ 2 (unibet) high stake
Cremonese vs Cittadella: Under 2,5 Goals @ 1,61 (unibet) medium stake
Benevento vs Hellas Verona: Over 2,5 Goals @ 2,06 (unibet) medium stake
Rapid wien vs Sturm Graz: Under 2,5 Goals @ 1,8 (unibet) medium stake
Zenit st Petersburg vs Rubin Kazan: Under 2,5 Goals @ 1,63(unibet) low stake
Lugano vs Sion: Over 2,5 Goals @ 1,76 (unibet} high stake
Opvallend dat er 3 wedstrijden uit Bulgarije binnen de criteria vallen, ben benieuwd!
6 van de 11 goed :) redelijk resultaat met een plus van 2 stakes. De 3 wedstrijden uit Bulgarije allemaal binnen.
Feyenoord laat ik voor nu even links liggen ondanks de value, in huidige vorm durf ik het niet meer aan.
Vandaag 3 tips die ik allen low stake speel:
Zwickau vs Grossapach: Under 2,5 Goals @ 1,76 (unibet) low stake
Liberec vs Opava: Under 2,5 Goals @ 1,76 (unibet) low stake
Demirspor vs Giresunspor: Under 2,5 Goals @ 1,91 (unibet) low stake
Vandaag 3 tips die ik allen low stake speel:
Zwickau vs Grossapach: Under 2,5 Goals @ 1,76 (unibet) low stake
Liberec vs Opava: Under 2,5 Goals @ 1,76 (unibet) low stake
Demirspor vs Giresunspor: Under 2,5 Goals @ 1,91 (unibet) low stake
Helaas 1 van de 3 goed. Variantie is een b!tch!
Vanavond Champions League dus een rustig dagje voor mij, speel alleen onderstaande wedstrijd high stake :)
Mamelodi vs Baroka: Under 2,5 Goals @ 1,75 (unibet) high stake
Beste vriend, deze methode is redelijk goed om op lange termijn winst te maken, alleen ga jij dit nooit voor elkaar krijgen als ik zie welke keuzes je maakt qua bets. Ten eerste speel je op te veel wedstrijden per dag, daarnaast moet je veel selectiever zijn in het maken van keuzes. Ook zie ik wedstrijden tussen je tips, die ik nooit zou spelen, omdat het weliswaar teveel 50/50 wedstrijden zijn. Ik wil je niet de les lezen of zeggen dat ik het allemaal zo goed weet, alleen wat kritische feedback geven op de manier van spelen. Kortom je methode is goed, maar pas je selectiebeleid aan en speel minder wedstrijden per dag
Ps, cl poule fases zijn vaak juist perfect om op te betten, veel duidelijke verhoudingen die zich ook uitten in uitslag of aantal goals, er zitten iig altijd wel een paar wedstrijden tussen die het spelen waard zijn (naar mijn mening natuurlijk). Dortmund 2x scoren zou ik bijvoorbeeld niet links laten liggen.
Beste vriend, deze methode is redelijk goed om op lange termijn winst te maken, alleen ga jij dit nooit voor elkaar krijgen als ik zie welke keuzes je maakt qua bets. Ten eerste speel je op te veel wedstrijden per dag, daarnaast moet je veel selectiever zijn in het maken van keuzes. Ook zie ik wedstrijden tussen je tips, die ik nooit zou spelen, omdat het weliswaar teveel 50/50 wedstrijden zijn. Ik wil je niet de les lezen of zeggen dat ik het allemaal zo goed weet, alleen wat kritische feedback geven op de manier van spelen. Kortom je methode is goed, maar pas je selectiebeleid aan en speel minder wedstrijden per dag
Ps, cl poule fases zijn vaak juist perfect om op te betten, veel duidelijke verhoudingen die zich ook uitten in uitslag of aantal goals, er zitten iig altijd wel een paar wedstrijden tussen die het spelen waard zijn (naar mijn mening natuurlijk). Dortmund 2x scoren zou ik bijvoorbeeld niet links laten liggen.
Beste man. Als je m'n topic goed heb gelezen dan kun je zien dat m'n keuzes zo goed als volledig op statistieken zijn berust, dus ik speel geen 50/50 wedstrijden want de statistieken verklaren zich nader.
Zoals je in m'n posts hiervoor kan lezen ben ik m'n systeem nog aan het verbeteren en bijsnijden. Ik snap heel goed dat in de CL er genoeg mogelijkheden zijn om op te betten, maar ik ben voor mezelf een andere weg ingeslagen en focus mij alleen op de algehele competities omdat hier een duidelijke statistieken history van is. Ik wil zo min mogelijk niet meetbare factoren in m'n bet beslissingen, al m'n beslissingen en bets zijn linksom of rechtsom statistisch onderbouwt. In m'n eerdere posts heb ik aangegeven hoe ik op die kansberekeningen kom, dan mag jij dat fijn gaan narekenen als je van mening bent dat het te veel 50/50 wedstrijden zijn,
Ik zal je verklappen dat t/m afgelopen zaterdag ik alleen wedstrijden heb gespeeld die een value % hadden van meer dan 8. Je kritische noot dat ik teveel wedstrijden speelde, dat vond ik dus ook dus ik heb ondertussen m'n selectie criteria aangepast. Ik geef iedereen die mij volgt ook geen 100% garantie dat deze wijze van spelen werkt, ik kan wel garantie geven dat alle beslissingen en bets statistisch en meetbaar zijn.
Bedankt voor het lezen van het topic en je kritisch nooit en ben erg benieuwd naar jouw manier van spelen en jouw tips :)
Vanavond champions league dus een rustig dagje voor mij, speel alleen onderstaande wedstrijd high stake :)
Mamelodi vs Baroka: Under 2,5 Goals @ 1,75 (unibet) high stake
Doelpuntloos 0-0 dus netjes binnen :)
Geen kritiek, maar wellicht stof tot nadenken! :))
Wat zou je denken van weddenschappen op basis van Expected Goals? Daarmee zou je de geluksfactor (lees: goals uit zondagsschoten) grotendeels weg kunnen poetsen. Via bijvoorbeeld de website understat.com kun je de xG van de vijf grote Europese competities opzoeken.
Geen kritiek, maar wellicht stof tot nadenken! :))
Wat zou je denken van weddenschappen op basis van Expected Goals? Daarmee zou je de geluksfactor (lees: goals uit zondagsschoten) grotendeels weg kunnen poetsen. Via bijvoorbeeld de website understat.com kun je de xG van de vijf grote Europese competities opzoeken.
Bedankt voor de tip! Ik kon die site nog helemaal niet, ziet er goed uit.