WK Actie: wij verloten bij elke WK wedstrijd freebets bij Bwin!
Beste leden,
Gedurende het WK hebben wij naast ons WK spel ook nog een tip actie. Zoals de meesten weten kan er getipt worden op deze site. Tijdens het WK willen wij onze tippers extra belonen.
Wat kunnen jullie winnen?
Elke dag 2 x 5 euro speelgeld bij Bwin. Deze verloten wij onder alle leden die wedden op de WK wedstrijd van die dag. Wij verloten gedurende het WK (64 wedstrijden) meer dan 300 euro aan prijzengeld. Bedenk wel dat je een account moet hebben bij Bwin.
Hoe werkt het?
Je wedt alleen op de WK wedstrijden. Er zijn 64 wedstrijden in totaal en je mag zelf bepalen welke wedstrijd/en je speelt en ook welke weddenschap/odd/stake etc. Op elke wedstrijd kan er dus getipt worden. Je hoeft niet elke dag mee te spelen, maar je maakt natuurlijk wel meer kans op een prijs. Eén weddenschap per WK wedstrijd is dus al genoeg om in aanmerking te komen voor de dagprijs.
Kun je meerdere keren een prijs winnen?
Ja, elke dag loten we opnieuw en is het mogelijk dat iemand kans maakt op meerdere freebets.
Telt de uitslag ook mee?
De uitslag telt mee voor de tipcompetitie. Het heeft geen invloed op de loting. Goed of fout, het maakt niet uit.
Tippen en meespelen is mogelijk via ons tipssysteem:
Link: https://www.voetbalwedden.net/tip-competitie
Of gebruik de 'plaats tip' knop rechtsboven.
Wanneer kunnen we beginnen met tippen?
Per direct!
Ik heb gewonnen, en nu?
De uitslag wordt elke dag in dit topic bekend gemaakt. Deze prijzen zijn doormiddel van een freebet code direct te activeren. Alle winnaars krijgen na het WK de codes via de pm toegestuurd. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd of een discussie over worden gestart.
Let op! Je weddenschap plaatsen in dit topic heeft dus geen zin.
Succes!
Zou het kunnen dat ik nog geen mail ontvangen heb?
Wij hebben een email gestuurd naar het adres waarmee jij je hier hebt ingeschreven. Oftewel, het adres waar je mee aanmeldt.
grz
Is de e-mail misschien in je spamfilter verzeild geraakt??
Het is 14 dagen geleden dat ik het mailtje heb beantwoord. :-$ Of ik kijk eroverheen of ik heb geen €5,- freebet gekregen.
Maandag 21 juli zijn de namen verzonden. Vanaf dat moment nemen bookmakers gemiddeld 2 week de tijd om prijzen te verwerken. De ene bookmaker is hierin wat sneller dan de ander. Daarom communiceren wij 2 weken naar onze leden toe, dan zitten we altijd goed. Bwin heeft dus nog even de tijd. Iedereen die binnen een week onze mail netjes heeft beantwoord is mee gegaan in de mailing. Ik verwacht dat de prijzen deze week worden overgemaakt.
fijne dag allen
Het is 14 dagen geleden dat ik het mailtje heb beantwoord. :-$ Of ik kijk eroverheen of ik heb geen €5,- freebet gekregen.
Maandag 21 juli zijn de namen verzonden. Vanaf dat moment nemen bookmakers gemiddeld 2 week de tijd om prijzen te verwerken. De ene bookmaker is hierin wat sneller dan de ander. Daarom communiceren wij 2 weken naar onze leden toe, dan zitten we altijd goed. Bwin heeft dus nog even de tijd. Iedereen die binnen een week onze mail netjes heeft beantwoord is mee gegaan in de mailing. Ik verwacht dat de prijzen deze week worden overgemaakt.
fijne dag allen
Ah oké, helemaal goed, bedankt voor je uitleg. Ik wacht nog even geduldig af :)
Nog niks gevonden.mss moet ik nog effe wachten?
ik had ze een mail gestuurd met uitleg van de actie en ze weten schijnbaar van niks....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dear Mr .....
We would like to apologise for the delay in responding to your query.
After consulting our promotions team, we can confirm that we have received no information from www.voetbalwedden.net regarding any prizes they may have offered during the World Cup.
For more information regarding this we kindly ask you to contact them. They should be able to assist you further.
Please do not hesitate to contact us if you have any further queries.
Kind regards,
Your bwin customer service team
b'inside Green Members
miss moet er eens nagevraagd worden bij bwin?
ik had ze een mail gestuurd met uitleg van de actie en ze weten schijnbaar van niks....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dear Mr .....
We would like to apologise for the delay in responding to your query.
After consulting our promotions team, we can confirm that we have received no information from www.voetbalwedden.net regarding any prizes they may have offered during the World Cup.
For more information regarding this we kindly ask you to contact them. They should be able to assist you further.
Please do not hesitate to contact us if you have any further queries.
Kind regards,
Your bwin customer service team
b'inside Green Members
Er hoeft niets nagevraagd te worden bij Bwin. Het is onze eigen promotie, gesponsord door Bwin. Wij hebben een contactpersoon die vandaag heeft bevestigd dat het geld er voor het weekend op staat.
Fijne avond
Nog niks gevonden.mss moet ik nog effe wachten?
PM mij even. Ik denk dat je niet goed hebt gekeken in je inbox, of je opgegeven emailadres niet bekend is.
Groeten