WK Actie: wij verloten bij elke WK wedstrijd freebets bij Bwin!
Beste leden,
Gedurende het WK hebben wij naast ons WK spel ook nog een tip actie. Zoals de meesten weten kan er getipt worden op deze site. Tijdens het WK willen wij onze tippers extra belonen.
Wat kunnen jullie winnen?
Elke dag 2 x 5 euro speelgeld bij Bwin. Deze verloten wij onder alle leden die wedden op de WK wedstrijd van die dag. Wij verloten gedurende het WK (64 wedstrijden) meer dan 300 euro aan prijzengeld. Bedenk wel dat je een account moet hebben bij Bwin.
Hoe werkt het?
Je wedt alleen op de WK wedstrijden. Er zijn 64 wedstrijden in totaal en je mag zelf bepalen welke wedstrijd/en je speelt en ook welke weddenschap/odd/stake etc. Op elke wedstrijd kan er dus getipt worden. Je hoeft niet elke dag mee te spelen, maar je maakt natuurlijk wel meer kans op een prijs. Eén weddenschap per WK wedstrijd is dus al genoeg om in aanmerking te komen voor de dagprijs.
Kun je meerdere keren een prijs winnen?
Ja, elke dag loten we opnieuw en is het mogelijk dat iemand kans maakt op meerdere freebets.
Telt de uitslag ook mee?
De uitslag telt mee voor de tipcompetitie. Het heeft geen invloed op de loting. Goed of fout, het maakt niet uit.
Tippen en meespelen is mogelijk via ons tipssysteem:
Link: https://www.voetbalwedden.net/tip-competitie
Of gebruik de 'plaats tip' knop rechtsboven.
Wanneer kunnen we beginnen met tippen?
Per direct!
Ik heb gewonnen, en nu?
De uitslag wordt elke dag in dit topic bekend gemaakt. Deze prijzen zijn doormiddel van een freebet code direct te activeren. Alle winnaars krijgen na het WK de codes via de pm toegestuurd. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd of een discussie over worden gestart.
Let op! Je weddenschap plaatsen in dit topic heeft dus geen zin.
Succes!
Zijn er nog mensen met dit probleem?
Uistekende service, thx ;-)
Mijn 3 x 5 euro nog altijd niet ontvangen..
Ik zal dit direct even voor jou na gaan vragen wat hier de stand van zaken van is. Zelf weet ik dat het uitkeren van prijzen door bookies meestal best lang in beslag neemt.
Mijn 3 x 5 euro nog altijd niet ontvangen..
Je bent 1 van de pechvogels die nog wacht. Het is nagevraagd bij Bwin. Ik houd je op de hoogte.
grz
ze waren mij wellicht uit het oog verloren ....
5€ and growing, let's hope ;o)))
PS : (y) (y) (y) (y) (y) echt uitstekende service (y) (y) (y) (y) (y)
nog altijd niets ontvangen... zucht
We houden je toch netjes via de pm op de hoogte?
Wees blij dat we leuke dingen organiseren en waar je leuke prijzen mee kan winnen. Dat je prijs dan niet binnen een week op je account staat moet je maar voor lief nemen. We doen er alles aan om alles zo goed mogelijk te regelen, sorry dat je langer dan 7 dagen op je prijs moet wachten. Hier hebben wij echter geen aandeel in, dat ligt bij de bookmaker.
Fijn weekend nog ;-)
Wat een waardeloze bookmaker, heb absoluut niets ontvangen, kan alle mogelijke screenshots laten zien.
Arme bookmaker en dat voor 15 euro
Bedankt Voetbalwedden voor de moeite!
Dankjewel Voetbalwedden!!!