Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

WINACTIE: Wie wint de Duitse en Spaanse Supercup? (Voorspel & win €50!)

Supercup winactie - Wie wint de Duitse en Spaanse Supercup?

Zondag 12 augustus is het voor voetballiefhebbers dubbel feest. Er staan namelijk twee mooie Supercup wedstrijden op het programma!

Sevilla FC moet het opnemen tegen de landskampioen FC Barcelona in Marokko, en Eintracht Frankfurt vecht om de winst tegen FC Bayern München in eigen huis.

Weet jij juist te voorspellen welke clubs er met de winst vandoor gaan? Dan maak jij kans op €50 speelgeld bij Bet777!

• Prijsvraag: raad de uiteindelijke winnaars van de Spaanse en Duitse Supercup wedstrijd
  • Benaderingsvraag: raad het totale aantal doelpunten over beide wedstrijden

Indien er meerdere leden zijn die de prijsvraag correct hebben geraden, wint degene die de benaderingsvraag ook goed heeft geraden.

Mochten er meerdere winnaars zijn dan zal er geloot worden onder de juiste antwoorden.

Let op: Om mee te kunnen doen heb je een geldig Bet777 account nodig. Ben je nog geen klant van Bet777? Dan heb je extra geluk: jij kunt namelijk gebruik maken van

de aantrekkelijke welkomstbonus van €100!  

Hoe doe je mee?

Plaats voor zondag 12 augustus 20:29 jouw voorspelling in dit topic. Voorspel wie de uiteindelijke winnaars zullen zijn van de Spaanse en Duitse Supercup.

Raad ook het totale aantal gemaakte doelpunten over de gehele wedstrijd (inclusief eventuele verlenging) over beide wedstrijden. Voor het doelpuntensaldo tellen de strafschoppen echter niet mee.

Bijvoorbeeld: 

• Winnaars Spaanse en Duitse Supercup: FC Barcelona en Eintracht Frankfurt
  • Totaal aantal gemaakte doelpunten: 3 doelpunten

De winnaar wordt maandag 13 augustus 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.  

Veel succes!

Degene die beide winnaars goed heeft geraden en daarnaast het totale aantal doelpunten juist wist te voorspellen,

wint €50 speelgeld bij Bet777. De kans is klein, maar mochten er meerdere winnaars zijn, dan zal er worden geloot.

Voorwaarden:  

1. Let op! Je hebt een geldig Bet777 account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig.
  2. Heb je nog geen account? Pak dan eerst die aantrekkelijke welkomstbonus van €100!
  3. Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  4. Het doorgeven van je antwoord kan tot zondag 12 augustus 20:29
  5. Actie is geldig voor Belgen en Nederlanders

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 9-08-2018 13:22 Acties en spellen
in 9-08-2018 13:22 Acties en spellen
104 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Barcelona, Bayern - - 9goals

0 Vind ik leuk's
feyenoord

Frankfurt en Sevilla, 3 goals

0 Vind ik leuk's

FC Barcelona en Bayern München bleken de ultieme kampioenen te zijn van de Spaanse en Duitse Supercup wedstrijden!

Er zijn maar liefst acht doelpunten in totaal gevallen over beide wedstrijden en meerdere leden wisten de prijsvraag goed te voorspellen.

Na een verloting onder de juiste antwoorden is Ralluf de kampioen van deze prijsvraag. Gefeliciteerd, jij hebt €50 speelgeld gewonnen bij Bet777!

We zullen contact met je opnemen via een privébericht.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

altijd leuk om te winnen, thx VW!

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.