Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

WINACTIE: TOUR DE FRANCE - Wie wint de Koninginnenrit? (Voorspel & win €50)

Winactie - Wie wint de Koninginnenrit?

Met nog een aantal spannende etappes in het vooruitzicht is de strijd om de Tour de France nog niet gestreden. Met andere woorden: ?€˜Parijs is nog ver?€™. Met vier flinke beklimmingen door de Pyreneeën is etappe 19 met recht tot Koninginnenrit bekroond. Welke renner is het sterkste in deze slijtageslag?

Voorspel wie de zege pakt in etappe 19 en maak kans op ?‚?50 speelgeld bij Betfirst!

Raad ook wie van de Nederlandse renners als eerste de finish haalt. In het geval van meerdere correcte eindstanden wint degene die ook deze benaderingsvraag goed wist te voorspellen.?

Hoe doe je mee??

Plaats voor vrijdag 27 juli 12:14 jouw voorspelling in dit topic. Laat in een reactie weten wie de etappezege van etappe 19 pakt en welke Nederlander als eerste de finish bereikt.?

Bijvoorbeeld:

• Winnaar etappe 19: Geraint Thomas
  • Beste Nederlander etappe 19: Tom Dumoulin

De winnaar wordt maandag 30 juli 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

?Veel succes!

Degene die etappewinnaar goed heeft geraden en vervolgens goed weet te voorspellen wie de beste Nederlander is in deze etappe,

wint ?‚?50 speelgeld bij Betfirst. De kans is klein, maar mochten er meerdere winnaars zijn, dan zal er worden geloot.

Voorwaarden:

1. Let op! Je hebt een geldig Betfirst account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Maak dan gebruik van de aantrekkelijke welkomstbonus van ?‚?100!
  2. Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  3. Het doorgeven van je antwoord kan tot vrijdag 27 juli 12:14
  4. Actie is geldig voor Belgen en Nederlanders

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 26-07-2018 09:44 Acties en spellen
in 26-07-2018 09:44 Acties en spellen
105 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Haha Yellowboy, was het maar waar. Ze gaan loten, staat in de voorwaarden. Horen het maandag.

3 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.
Op za. 28 jul. 2018, 23:12 schreef magic-ap:

Haha Yellowboy, was het maar waar. Ze gaan loten, staat in de voorwaarden. Horen het maandag.

We kunnen maar proberen he :p

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Ja, je hebt gelijk. Ze hadden dit niet verwacht.

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Tom Dumoulin wint hem!

0 Vind ik leuk's

Na een sterke klim en sublieme afdaling wist de Sloveen Primoz Roglic de eindzege van deze prachtige Koninginnenrit te pakken!

Zeven leden wisten goed te voorspellen dat Roglic de eindzege zou pakken, maar ook dat Dumoulin de beste Nederlander op deze etappe zou zijn.

Uit onze loting is gebleken dat Domi de winnaar is van €50 speelgeld bij Betfirst! Gefeliciteerd, we wensen je veel plezier met je prijs!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.