Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Win 2 VIP kaarten voor Real Madrid - Ajax

Voetbalwedden.net komt in samenwerking met Bwin wederom met een fantastische actie. Ajax speelt op 27 september de Champions League wedstrijd in Madrid tegen de plaatselijke Real. Jij kan daar bij zijn!

Wat geven we weg?

- 2 VIP (hele goede plaatsen!) kaarten voor de wedstrijd Real Madrid - Ajax

- Gratis overnachting voor 2 personen in een goed hotel in Madrid

- Gratis vlucht voor 2 personen van Schiphol naar Madrid en terug

- Vertrek vanaf schiphol: 27 september 2011

- Deze actie duurt tot en met 20 september 23.59 (bonus claimen kan hierna niet meer)

- Uit alle deelnemers zal één winnaar geloot worden

Wie kunnen er meedoen?

Iedereen kan meedoen! Gebruikers die via onze website een account bij Bwin hebben aangemaakt zullen merken dat ze een nieuwe bonus hebben klaarstaan van maximaal 55 euro (log eerst in bij Bwin). Indien je minimaal 10 euro stort én een sport weddenschap afsluit heb je je gekwalificeerd voor deze actie.

Indien je geen bonus hebt klaarstaan, ga dan naar onze actiepagina en geef hier alsnog je Bwin gebruikersnaam door. Wij sturen deze vervolgens door naar Bwin (3x in de week) waarna zij ook een bonus voor jouw account activeren.

Vragen?

Stel ze in dit forum topic! Heel veel succes allemaal en spread the word :-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 6-09-2011 12:17 Acties en spellen
in 6-09-2011 12:17 Acties en spellen
130 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
aapieh:
Vijdag rond lunch m'n bonus aangevraagd, maar nog steeds niet binnen..

heb hetzelfde probleem :-(
0 Vind ik leuk's
Bonus inmiddels al rondgespeeld met live wedden.
@vonloite
Ik hoop niet dat het een probleem vormt dat ik een PSV supporter ben, ik zou heel erg graag naar deze wedstrijd gaan omdat ik groot fan ben van Real Madrid. Of wordt hier toch wel rekening mee gehouden?
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
ik meld me nu opnieuw voor die bonus aan en hoop dat het vandaag wel goed komt
gebruikersnaam bwin: ajax94
0 Vind ik leuk's
psvmike:
Ik hoop niet dat het een probleem vormt dat ik een PSV supporter ben, ik zou heel erg graag naar deze wedstrijd gaan omdat ik groot fan ben van Real Madrid. Of wordt hier toch wel rekening mee gehouden?

Nee, is zeker geen enkel probleem. We gaan geen onderscheid maken tussen supporters van verschillende clubs. Dan zou het einde zoek zijn en dat is (n)
We sturen zometeen de nieuwe gebruikersnamen naar bwin.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
ik heb vrijdag bij lunchtijd mij ingeschreven voor een bonus bij bwin, maar deze tot op heden nog niet gehad. Kunnen jullie zien of mijn aanvraag is aangekomen bij bwin, want ik zou 't natuurlijk vervelend vinden wanneer dit aan m'n neus voorbij gaat. Wat raad je aan?
Misschien als mijn naam niet op de lijst staat, dat ik vandaag nog meegenomen kan worden?
Gr. Tim
0 Vind ik leuk's
Ik heb me ook vrijdag of zaterdag ingeschreven maar heb ook nog niks. Heb me gisteren maar weer opnieuw ingeschreven. Hopelijk zit ik er nu wel tussen.
Kunnen jullie niet checken of onze namen zijn doorgegeven?
0 Vind ik leuk's
koenkie:
Ik heb me ook vrijdag of zaterdag ingeschreven maar heb ook nog niks. Heb me gisteren maar weer opnieuw ingeschreven. Hopelijk zit ik er nu wel tussen.
Kunnen jullie niet checken of onze namen zijn doorgegeven?
aapieh:
ik heb vrijdag bij lunchtijd mij ingeschreven voor een bonus bij bwin, maar deze tot op heden nog niet gehad. Kunnen jullie zien of mijn aanvraag is aangekomen bij bwin, want ik zou 't natuurlijk vervelend vinden wanneer dit aan m'n neus voorbij gaat. Wat raad je aan?
Misschien als mijn naam niet op de lijst staat, dat ik vandaag nog meegenomen kan worden?
Gr. Tim

In de lijst die we vandaag hebben gekregen van bwin staan jullie beide gebruikersnamen 'marked'! Dit betekend dat de bonus voor jullie klaar staat.
puck94:
ik meld me nu opnieuw voor die bonus aan en hoop dat het vandaag wel goed komt
gebruikersnaam bwin: ajax94

Deze naam staat er niet tussen! Zou je je naam nog een keer kunnen doorgeven zoals staat beschreven aan het begin van dit topic. Dat verklaard waarom jij nog niks hebt.
grz
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Helemaal top Vonloite, ik heb de bonus nu gekregen, meteen 50 euro gestort en heb nu dus al 100 euro op mijn account staan, helemaal top. En ook nog kans op kaarten voor Ajax in de CL dus echt een topactie :d
0 Vind ik leuk's
vonloite:
koenkie:
Ik heb me ook vrijdag of zaterdag ingeschreven maar heb ook nog niks. Heb me gisteren maar weer opnieuw ingeschreven. Hopelijk zit ik er nu wel tussen.
Kunnen jullie niet checken of onze namen zijn doorgegeven?
aapieh:
ik heb vrijdag bij lunchtijd mij ingeschreven voor een bonus bij bwin, maar deze tot op heden nog niet gehad. Kunnen jullie zien of mijn aanvraag is aangekomen bij bwin, want ik zou 't natuurlijk vervelend vinden wanneer dit aan m'n neus voorbij gaat. Wat raad je aan?
Misschien als mijn naam niet op de lijst staat, dat ik vandaag nog meegenomen kan worden?
Gr. Tim

In de lijst die we vandaag hebben gekregen van bwin staan jullie beide gebruikersnamen 'marked'! Dit betekend dat de bonus voor jullie klaar staat.
puck94:
ik meld me nu opnieuw voor die bonus aan en hoop dat het vandaag wel goed komt
gebruikersnaam bwin: ajax94

Deze naam staat er niet tussen! Zou je je naam nog een keer kunnen doorgeven zoals staat beschreven aan het begin van dit topic. Dat verklaard waarom jij nog niks hebt.
grz

ik heb deze gebruikersnaam al zeker meer dan 5 keer opgegeven en kunnen jullie anders mijn gebruikersnaam in de lijst zetten want volgens mij pakt hij hem niet op de actiepagina?
0 Vind ik leuk's
Mijn bonus is ook binnen, bedankt!!
Kan nu al niet wachten tot ik in Madrid aankom :$
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.