Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Win 2 VIP kaarten voor Real Madrid - Ajax

Voetbalwedden.net komt in samenwerking met Bwin wederom met een fantastische actie. Ajax speelt op 27 september de Champions League wedstrijd in Madrid tegen de plaatselijke Real. Jij kan daar bij zijn!

Wat geven we weg?

- 2 VIP (hele goede plaatsen!) kaarten voor de wedstrijd Real Madrid - Ajax

- Gratis overnachting voor 2 personen in een goed hotel in Madrid

- Gratis vlucht voor 2 personen van Schiphol naar Madrid en terug

- Vertrek vanaf schiphol: 27 september 2011

- Deze actie duurt tot en met 20 september 23.59 (bonus claimen kan hierna niet meer)

- Uit alle deelnemers zal één winnaar geloot worden

Wie kunnen er meedoen?

Iedereen kan meedoen! Gebruikers die via onze website een account bij Bwin hebben aangemaakt zullen merken dat ze een nieuwe bonus hebben klaarstaan van maximaal 55 euro (log eerst in bij Bwin). Indien je minimaal 10 euro stort én een sport weddenschap afsluit heb je je gekwalificeerd voor deze actie.

Indien je geen bonus hebt klaarstaan, ga dan naar onze actiepagina en geef hier alsnog je Bwin gebruikersnaam door. Wij sturen deze vervolgens door naar Bwin (3x in de week) waarna zij ook een bonus voor jouw account activeren.

Vragen?

Stel ze in dit forum topic! Heel veel succes allemaal en spread the word :-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 6-09-2011 12:17 Acties en spellen
in 6-09-2011 12:17 Acties en spellen
130 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Misschien een domme vraag, maar hoe kan ik zien of er een bonus voor me klaar staat?
0 Vind ik leuk's
aapieh:
Misschien een domme vraag, maar hoe kan ik zien of er een bonus voor me klaar staat?

Ik had eerst ook deze onduidelijkheid...
Klinkt inderdaad raar want je ziet het heel duidelijk als de bonus wel voor je klaar staat.
Namelijk als je inlogt, krijg je gelijk een mededeling dat er een bonus klaar staat.
Als je niks ziet betekent het dus dat er geen bonus is en dat je geen bonus krijgt als je je geld stort...
Je moet dus gewoon je naam opgeven bij VW.net en wachten totdat je op je BWIN-account ziet dat de bonus klaarstaat...
0 Vind ik leuk's
'Een gokverslaafde die winst maakt'
vonloite:
noedels:
Mooie actie VW ! Alleen ik kan op de link mijn gebruikersnaam niet doorgeven omdat de opslaan veranderd in een rood kruisje, hopelijk kan het zo ook; mijn Bwin gebruikersnaam is rick0411 . Alvast bedankt !
Ik snap je niet. Het lukte een 2e keer proberen niet?

Al gelukt, probleempje met de computer denk ik.
0 Vind ik leuk's
We're gonna kill the bookies !
Thnx voor de bonus (y)
Zou geniaal zijn als ik die kaarten win trouwens, dan vlieg ik op mn verjaardag naar Madrid :D
Nu de bonus in ieder geval nog even rondspelen (y) :p
0 Vind ik leuk's
Heb m'n bonus nog steeds niet.. Ff opnieuw invullen dan maar?
0 Vind ik leuk's
aapieh:
Heb m'n bonus nog steeds niet.. Ff opnieuw invullen dan maar?

Wanneer heb je je naam doorgegeven? Wij mailen morgen Bwin weer een nieuwe lijst.
gr
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
ik heb 20 euro gestort,maar geen bonus gekregen?
mijn bwin gebruikersnaam is mchamoun2
0 Vind ik leuk's
vonloite:
aapieh:
Heb m'n bonus nog steeds niet.. Ff opnieuw invullen dan maar?

Wanneer heb je je naam doorgegeven? Wij mailen morgen Bwin weer een nieuwe lijst.
gr

Vrijdag rond lunchtijd :)
0 Vind ik leuk's
aapieh:
vonloite:
aapieh:
Heb m'n bonus nog steeds niet.. Ff opnieuw invullen dan maar?

Wanneer heb je je naam doorgegeven? Wij mailen morgen Bwin weer een nieuwe lijst.
gr

Vrijdag rond lunchtijd :)

Wacht even tot morgen.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
12koeto48:
ik heb 20 euro gestort,maar geen bonus gekregen?
mijn bwin gebruikersnaam is mchamoun2

Heb je een melding gekregen en uberhaupt je naam wel doorgegeven? Ik raad iedereen eerst aan de beginstappen te lezen zoals aangegeven aan het begin van dit topic.
gr
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.