Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

William Hill: €10 freebet voor de eerste 50 nieuwe klanten

Tijdelijke actie: extra €10 freebet voor de eerste 50 nieuwe klanten
In samenwerking met William Hill kunnen we de eerste 50 nieuwe klanten een tijdelijke actie aanbieden waarmee je een extra freebet van 10 euro kunt ontvangen. Lees hieronder goed wat je moet doen. Deze actie geldt alleen voor Nederlandse spelers.
1. Maak een account aan bij William Hill
2. Gebruik de bonuscode F25 tijdens het aanmeldingsproces
3. Stort een bedrag van €25 en je ontvang de eerste freebet van €25
4. Plaats je gebruikersnaam in dit forum topic als reactie
5. Wij geven iedere maandag (zolang de voorraad strekt) om 16:00 de gebruikersnamen door aan William Hill.
6. William Hill voegt de 10 euro freebet toe aan alle accounts (indien aan bovenstaande eisen is voldaan.
Voorwaarden voor de freebets:
http://www.williamhill.com/promotions-popup/generic-f25-help-page-en/
Voor vragen, stel ze gerust! We proberen er zo snel mogelijk op te antwoorden :-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 14-02-2014 14:42 Acties en spellen
in 14-02-2014 14:42 Acties en spellen
94 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Freebet ontvangen. Topactie! Bedankt
0 Vind ik leuk's
gebruikersnaam : Kenny_231
0 Vind ik leuk's
gebruikersnaam: brojkovic
0 Vind ik leuk's
.
gebruikersnaam: skaffa82
0 Vind ik leuk's
Mijn gebruikersnaam is: TimNijman
0 Vind ik leuk's
TimNijman
skaffa82
brojkovic
Kenny_231
Zijn gisteren doorgegeven. Jullie ontvangen voor donderdagmiddag de freebet op jullie account!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
CasHeerkens is mijn naam..
Maar ik verwacht ook nog bonus voor die tot 25 euro zeg maar.. Maar wanneer krijg ik die?
0 Vind ik leuk's
casheerkens:
Maar ik verwacht ook nog bonus voor die tot 25 euro zeg maar.. Maar wanneer krijg ik die?

dat is een free bet, je krijgt die 25€ als je uw eerste bet van 25€ had verloren. maar die heb je gewonnen dacht ik?
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
sk1986:
casheerkens:

Aaai jammer, dus heb ik niet heel veel aan haha.. gewonnen inderdaad! Dankjewel voor je hulp en sorry dat ik lastig ben ahaha
Maar die 10 euro krijg ik wel omdat ik nieuw ben haha?
0 Vind ik leuk's
casheerkens:
sk1986:
casheerkens:

Aaai jammer, dus heb ik niet heel veel aan haha.. gewonnen inderdaad! Dankjewel voor je hulp en sorry dat ik lastig ben ahaha
Maar die 10 euro krijg ik wel omdat ik nieuw ben haha?

Ik geef je de raad om eerst goed te lezen wat er altijd staat in voorwaarden. anders ga je nog vaak bedrogen uitkomen bij bookmakers, met soms niet al te prettige gevolgen. als er nog geen 50 mensen hier hebben gepost zul je die 10€ wel krijgen neem ik aan maar dat regelt vw-crew allemaal.
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.