Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

William Hill: €10 freebet voor de eerste 50 nieuwe klanten


Tijdelijke actie: extra €10 freebet voor de eerste 50 nieuwe klanten
In samenwerking met William Hill kunnen we de eerste 50 nieuwe klanten een tijdelijke actie aanbieden waarmee je een extra freebet van 10 euro kunt ontvangen. Lees hieronder goed wat je moet doen. Deze actie geldt alleen voor Nederlandse spelers.
1. Maak een account aan bij William Hill
2. Gebruik de bonuscode F25 tijdens het aanmeldingsproces
3. Stort een bedrag van €25 en je ontvang de eerste freebet van €25
4. Plaats je gebruikersnaam in dit forum topic als reactie
5. Wij geven iedere maandag (zolang de voorraad strekt) om 16:00 de gebruikersnamen door aan William Hill.
6. William Hill voegt de 10 euro freebet toe aan alle accounts (indien aan bovenstaande eisen is voldaan.
Voorwaarden voor de freebets:
http://www.williamhill.com/promotions-popup/generic-f25-help-page-en/
Voor vragen, stel ze gerust! We proberen er zo snel mogelijk op te antwoorden :-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 14-02-2014 14:42 Acties en spellen
in 14-02-2014 14:42 Acties en spellen
94 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jammer dat ik al lid was :(
0 Vind ik leuk's
Dutchsporter :)
bedankt!!
0 Vind ik leuk's
Gebruikersnaam : mklompen
0 Vind ik leuk's
Vanmiddag om 16:00 sturen we de gebruikersnamen door. Plaats je later je gebruikersnaam dan zal deze volgende week maandag (pas) worden verstuurd.
Dit ter info :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Gebruikersnaam: Jeroenfr010
0 Vind ik leuk's
Gebruikersnaam: Harbol
0 Vind ik leuk's
Earrebarre yn e jarre bedarre
markmark1985
willemvdvelden
gladstone66
robs234
GiertjeNL
Dutchsporter
mklompen
Jeroenfr010
Harbol
Hebben als het goed is allemaal de 10 euro freebet ontvangen :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb eigenlijk wel een vraag over de freebet..
Stel ik maak een account aan op William Hill en ik gebruik de bonuscode F25. Dan stort ik vervolgens €25 en ontvang ik een freebet van €25.
Maar wat houd dat freebet eigenlijk precies in? Als ik €25 stort, krijg ik dan €50 en moet ik het rondspelen? Moet ik die €25 rondspelen, of krijg ik die pas als ik een weddenschap fout heb? Kan iemand me hier wat over uitleggen?
Alvast Bedankt.
0 Vind ik leuk's
Wie niet waagt, wie niet wint..
jesperb1:
Ik heb eigenlijk wel een vraag over de freebet..
Stel ik maak een account aan op William Hill en ik gebruik de bonuscode F25. Dan stort ik vervolgens €25 en ontvang ik een freebet van €25.
Maar wat houd dat freebet eigenlijk precies in? Als ik €25 stort, krijg ik dan €50 en moet ik het rondspelen? Moet ik die €25 rondspelen, of krijg ik die pas als ik een weddenschap fout heb? Kan iemand me hier wat over uitleggen?
Alvast Bedankt.

Afgaande op wat ik lees in de openingspost en in de algemene voorwaarden krijg je de freebet nadat je eerste weddenschap van 25 euro is gesetteld (minimale odds 1.20). Het resultaat van je eerste weddenschap is niet van belang - zowel bij winst als verlies kom je in aanmerking voor de freebet. Als je eerste weddenschap goed was ben je nu vrij je aanvankelijke stortingsbedrag van 25 euro plus de winst weer op te nemen. Als deze fout was heb je natuurlijk alleen nog maar de freebet tot je beschikking. De freebet is niet opneembaar.
De stake van de 25 euro freebet wordt bij winst niet meegenomen in de uitbetaling - je krijgt enkel de eventuele winst op je account gestort. Als je bijvoorbeeld je freebet plaatst tegen een odd van 1.50 kun je je bankroll dus met 12,50 euro spekken (en niet met 37,50 euro!). Die winst is direct opneembaar. Je freebet is 7 dagen geldig.
Ik hoop dat het je nu allemaal wat duidelijker is! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Klopt! Bedankt vw-crew, heb het ontvangen ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.