Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VW Verdubbelingsspel

Ik weet nog van eerder dat er hier altijd een verdubbelingsspel was. Is het een idee om hier weer mee te beginnen want het leek me altijd erg leuk om aan mee te doen.
Ik weet niet of er een specifieke reden voor was om er mee te stoppen of dat het spel gewoon niet meer leuk was, maar ik wou even kijken of er genoeg animo zou zijn om hier weer mee te beginnen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmutuer in 29-12-2011 12:32 Acties en spellen
in 29-12-2011 12:32 Acties en spellen
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het is alweer een tijd geleden en in de vergetelheid geraakt. Ik kan mij herinneren dat het op een gegeven moment is opgehouden omdat er te weinig animo was en het telkens onduidelijk was wie er aan de beurt was. Om dit te organiseren is er iemand nodig die alles precies bijhoud. Wie weet dat als er genoeg animo is dit spel weer door kan gaan. Zal de animo in de gaten houden en even overleggen of het mogelijk is dit spel weer te hervatten.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik zou gerust mee willen doen, als er weer iets komt. :)
0 Vind ik leuk's
Wat was juist het verdubbelingsspel?
Ik ben sinds vandaag lid geworden hier
0 Vind ik leuk's
Ik heb zo'n topic bekeken, lijkt me wel een leuk spel, ik ben voor (y)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
ik ben voor ;-)
(y)
0 Vind ik leuk's
babanika:
Wat was juist het verdubbelingsspel? Ik ben sinds vandaag lid geworden hier

Iedereen begon dan met 1 euro. Die euro was fictief en je hoefde hem dus niet echt in te zetten.
Je plaatste hier je 'zogenaamde' bet met bijvoorbeeld een quote van 1.48 op winst Manchester United tegen Everton.
Als United dan wint heb je 1,48 en deze moet je dan weer inzetten op een andere wedstrijd.
Je gaat dus hele tijd all-in en het doel is om als eerst bij een van te voren vastgesteld bedrag uit te komen.
Hopelijk is het een beetje duidelijk? (y)
0 Vind ik leuk's
mutuer:
babanika:
Wat was juist het verdubbelingsspel? Ik ben sinds vandaag lid geworden hier
Iedereen begon dan met 1 euro. Die euro was fictief en je hoefde hem dus niet echt in te zetten. Je plaatste hier je 'zogenaamde' bet met bijvoorbeeld een quote van 1.48 op winst Manchester United tegen Everton. Als United dan wint heb je 1,48 en deze moet je dan weer inzetten op een andere wedstrijd. Je gaat dus hele tijd all-in en het doel is om als eerst bij een van te voren vastgesteld bedrag uit te komen. Hopelijk is het een beetje duidelijk? (y)

Klinkt leuk ! (y)
Ben ook voor !!! :d
0 Vind ik leuk's
Ja, hoe zit het dan juist? dan moeten posts wel op tijd binnen gedaan zijn enz.
En wat als de ene euro op is? game over voor die ronde of krijgt die een nieuwe?
Mij lijkt het wel een idee om zulk een topic te openen, en dan met een lijst van maximum 20 spelers (?) zo eens iets te proberen,
als het dan overzichtelijk kan gebeuren valt het nog eenvoudig bij te houden :-)
0 Vind ik leuk's
Ja, met 60 deelnemers word het wel overvol, maar misschien wil Mutuer de organisatie wel opzich nemen en kunnen we het beste met 20 of 25 personen dit toernooi gaan houden, om het zo overzichtelijk mogelijk te houden.
0 Vind ik leuk's
Lijkt me een goed idee om er een limiet op te gooien, anders wordt het inderdaad onoverzichtelijk.
Ik zou ook graag mee willen spelen!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.