Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voorspel & win €100 aan free bets! (MeridianBet)

Voorspel & win €100 aan free bets! (MeridianBet)

Deze winactie is louter voor Belgische leden.

Het is tijd voor de eerste Super Sunday van 2019! Deze zondag staat in het teken van de 'Slag om Vlaanderen' tussen Club Brugge en KAA Gent en de 'Clasico' tussen Standard Luik en RSC Anderlecht. Het beloven twee beladen duels te worden in de strijd om Play-Off I. Om dit prachtige voetbalweekend te vieren hebben we een straffe winactie bedacht waarbij jij €100 kunt pakken!

Prijsvraag: Raad de uitslag én het totale aantal doelpunten voor beide wedstrijden en maak kans op een €100 aan free bets MeridianBet!

• Prijsvraag: raad de uitkomst van Club Brugge - KAA Gent én Standard Luik - RSC Anderlecht
  • Benaderingsvraag: raad het totale aantal doelpunten over beide wedstrijden

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

1. Registreer je bij MeridianBet en maak gebruik van de nieuwe welkomstbonus!
  2. BELANGRIJKE VOORWAARDE: je moet voor het inzenden van je antwoord minstens €10 hebben gestort én ingezet bij MeridianBet (sinds januari 2018)
  3. Voeg jouw MeridianBet gebruikersnaam toe aan je VW-account via: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  4. Plaats voor zondag 3 februari 14:29 jouw voorspelling in dit topic. Schrijf je antwoord volgens onderstaand voorbeeld:

Voorbeeld:

• Club Brugge wint
  • Anderlecht wint
  • 4 doelpunten

Let op: om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet je jouw MeridianBet gebruikersnaam hebben toegevoegd aan je Voetbalwedden-account en reeds €10 hebben gestort én ingezet bij deze bookmaker. Heb jij deze stappen al volbracht? Dan kun je deze stappen overslaan.

De winnaar wordt maandag 4 februari 2019 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

Zet hem op!

Voorwaarden:

• Let op! Je hebt een geldig MeridianBet nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de exclusieve welkomstbonus (ontvang €100 speelgeld!).
  • BELANGRIJKE VOORWAARDE: je moet voor het inzenden van je antwoord minstens €10 hebben gestort én ingezet bij MeridianBet (sinds januari 2018)
  • Je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om je prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Degene die de prijsvraag en het aantal doelpunten over beide wedstrijden goed heeft geraden, wint €100 aan free bets bij MeridianBet. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot zondag 3 februari 14:29
  • Actie is geldig voor Belgische leden met een MeridianBet account
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 31-01-2019 10:09 Acties en spellen
in 31-01-2019 10:09 Acties en spellen
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Club Brugge wint

Anderlecht Standard gelijkspel

6 doelpunten

0 Vind ik leuk's

De Slag om Vlaanderen eindigde in tien tegen tien, maar helaas zonder winnaar. Daarentegen wist Standard in deze Super Sunday de winst te pakken! Deze verrassende uitslag wist alleen Ceetnn goed te voorspellen. Gefeliciteerd, jij bent de winnaar van deze winactie! We nemen via een privébericht contact met je op.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.