Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voorspel de Champions League-finale & win €100 speelgeld! (betFIRST)

Voorspel de Champions League-finale & win ?100 speelgeld! (betFIRST)

Het Wanda Metropolitano in Madrid staat zaterdagavond op z'n kop! The Spurs of The Reds? Dat is de grote vraag in deze eindstrijd van het miljardenbal. De landstitel is net voor de neus van Liverpool weggekaapt. Ze zullen daarom alles op alles zetten voor die felbegeerde cup met de grote oren! Tottenham kan echter weer beroep doen op een fitte Harry Kane en zal niet zonder te strijden ten onder gaan. Op wie zet jij in? Deel jouw voorspelling en maak kans op ?100(!) speelgeld bij betFIRST!

Voorspel wie het eerste doelpunt scoort in de Champions League-finale en win ?100 speelgeld bij betFIRST!

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

1. Registreer je bij betFIRST en maak evt. gebruik van de ?200 welkomstbonus!)

2. Belangrijk: voeg jouw betFIRST gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.

3. Plaats voor zaterdag 1 juni om 20:59 jouw voorspelling in dit topic (bijvoorbeeld: Harry Kane).

Let op:

Om een eventuele prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw betFIRST gebruikersnaam gekoppeld zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.

Wanneer maken wij de winnaar bekend:

De winnaar wordt maandag 3 juni 2019 in dit topic bekend gemaakt en via PM op de hoogte gesteld.

Voorwaarden:

• Let op! Je hebt een geldig betFIRST account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en gebruik de ?200 welkomstbonus!
  • Belangrijk: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Degene die de prijsvraag goed heeft geraden wint ?100 speelgeld bij betFIRST. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot zaterdag 1 juni om 20:59
  • Deelname is alleen mogelijk voor alle spelers met een geldig betFIRST account
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 29-05-2019 14:19 Acties en spellen
in 29-05-2019 14:19 Acties en spellen
145 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Jordan Henderson

0 Vind ik leuk's

Het zit erop! Met een 2-0 overwinning op Tottenham Hotspur heeft Liverpool de Champions League 2019 veroverd! De finale an sich was niet denderend, maar we hebben ontzettend van dit seizoen genoten!

Dankzij een penalty in de eerste minuut zette Mohamed Salah de 'Reds' razendsnel op voorsprong in Madrid en scoorde het eerste doelpunt in deze Champions League finale! Er bleken maar liefst negentien deelnemers die goed hadden voorspeld dat Mohamed Salah het eerste doelpunt zou scoren. Er kan er maar een de winnaar zijn, daarom heeft de loting bepaald dat toonwauters €100 speelgeld wint bij Betfirst! Gefeliciteerd, we nemen via PM contact met je op.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.